План методичної роботи в початкових класах

Опис документу:
Різні форми засідань методичних об'єднань: методичні посиденьки, ділова гра, круглий стіл, методичний марафон. Вивчення нормативно-правової бази, інтерактивних вправ, що використовуються в освітньому процесі для здобувачів початкової освіти.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

План

методичного об’єднання

вчителів початкових класів

серпень

Тема. Особливості організації навчально - виховного процесу в початкових класах. Вивчення нормативно-правових документів щодо початку н.р.

Нова українська школа – новий зміст освіти.

  1. Ознайомлення з додатком до листа МОН України «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах».

  2. Професійний стандарт «Вчитель початкових класів закладу».

  3. Опрацювання оновлених навчальних програм для початкової школи.

  4. Аналіз результатів ДПА четвертокласників.

  5. Аналіз роботи МК за минулий н.р. та обговорення і затвердження плану роботи МК на новий н.р.

  6. Про порядок оформлення шкільної документації.

  7. Затвердження календарно- тематичного планування у 1, 2, 3, 4 класах зі змінами, внесеними до навчальних програм в 1 - 4 класах.

  8. Затвердження індивідуальних навчальних програм за навчальним планом інклюзивного навчання.

  9. Про комплектування груп продовженого дня.

Робота між засіданнями:

  1. Про атестацію вчителів у поточному н.р.

  2. Особливості планування виховної роботи у початкових класах.

  3. Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів.

  4. Затвердження тем самоосвіти.

  5. Розподіл доручень між членами МК на новий навчальний рік.

жовтень

Форма роботи: методичні посиденьки

Тема. Системно-діяльнісний підхід як філософія освіти початкової школи.

Мовно-літературна освітня галузь.

  1. Вивчаємо Державний стандарт початкової освіти. Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів в мовно-літературній освітній галузі.

  2. Інтеграція навичок «Щоденні 5»: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе.

  3. Карусель інновацій. Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання:

  • технологія «кластера» на уроках літературного читання;

  • квестова технологія у навчанні мови і читання;

  • метод проектів на уроках літературного читання.

  • технологія ЧПКМ (читання і письмо для розвитку критичного мислення).

  1. Презентація конспектів інтегрованого навчального дня з використанням інноваційних методів та прийомів роботи.

  2. Психологічний практикум. Підтримка і збереження внутрішнього психологічного комфорту педагога.

Робота між засіданнями:

  1. Планування та розподіл доручень між членами МК під час проведення декади української мови.

  1. Підготовка матеріалів для проведення мовних ігор, конкурсів, олімпіад.

  1. Інформація з міських семінарів.

грудень

Форма роботи: круглий стіл

Тема. Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи. Математична освітня галузь.

  1. Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів.

  2. Про результати проведення місячника початкової школи, підсумкових контрольних робіт за І семестр н.р.

  3. Аукціон методичних ідей. Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики:

  • кейс-технологія;

  • «перевернуте навчання»;

  • сторітелінг;

  • технологія «боншо»;

  1. Шляхи розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках математики.

  2. Вивчення математичних понять і закономірностей у проектній діяльності.

  3. Педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України.

  4. Знайомство з програмою незалежного тестування для вчителів початкової школи закладів загальної освіти.

  5. Психологічний практикум. Зрозуміти і підтримати: про що говорить поведінка дитини.

Робота між засіданнями:

  1. 1. Інформація з міських семінарів.

  2. 2. Аналіз виховної роботи та рівня вихованості учнів за І семестр.

  3. 3. Особливості планування виховної роботи у ІІ семестрі.

березень

Форма роботи: обмін досвідом

 

Тема. Модернізація змісту освіти в умовах реалізації Державного стандарту початкової освіти. Природнича освітня галузь.

  1. Організаційно-педагогічні умови формування екологічної грамотності молодших школярів.

  2. Інтеграція змісту кількох навчальних предметів навколо природничої теми.

  3. Скрайбінг – сучасний засіб візуалізації мислення учнів.

  4. Аукціон методичних ідей. Інтерактивні прийоми роботи на уроках природознавства:

  • активізація пізнавальної діяльності учнів на уроці природознавства засобами технології «перевернутий клас»;

  • прийом фішбоун;

  • прийом «Кубик Блума»;

  1. Творчі проекти – засіб виховання соціально активної особистості.

  2. Актуальний коментар: ДПА в 4 класах: особливості проведення.

  3. Соціально-психологічний практикум «Що таке булінг?»

Робота між засіданнями:

  1. Ознайомлення з наказами, довідками.

  1. Підготовка контрольних робіт з математики і української мови для проведення ДПА в початковій школі.

  1. Творчий звіт вчителів, які атестуються.

травень

Форма роботи: методичний марафон

Тема. Підсумок роботи методичного обєднання за рік.

  1. Звіт керівника МО про підсумки роботи за рік.

  2. Виставка «Творчі сходинки». Досягнення членів МО (портфоліо вчителів, що вміщує серію розроблених уроків, виховних заходів; методичні матеріали; свідоцтва про закінчення курсів підвищення кваліфікації; сертифікати, подяки, грамоти та портфоліо учнів).

  3. Звіт членів МО про результативність їх участі в роботі міських семінарів-практикумів, творчих груп, тижні педмайстерності.

  4. Звіт членів МО про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах освітньої платформи EdEra, вебінарах, інтернет-марафонах.

  5. Аналіз результатів контрольних робіт учнів 1-3 класів та ДПА учнів 4-х класів, їх участі у шкільних олімпіадах, всеукраїнських та міжнародних конкурсах і інтернет-олімпіадах.

  6. Психолого-педагогічний тренінг «Сходинки успіху в роботі вчителя».

Робота між засіданнями:

  1. Оздоровлення учнів під час літніх канікул.

  1. Участь в онлайн-курсах, вебінарах.

 

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн