План-коспект уроку - тренування з фізичної культури за темою: "Легка атлетика для учнів 9-го класу"

Фізична культура

Для кого: 9 Клас

21.10.2021

31

2

0

Опис документу:

Морально вольові якості виховуються в процесі подолання труднощів. На виконання вправи учень повинен витрачати досить інтенсивні вольові зусилля. Вправи повинні поступово ускладнюватися, вимагаючи усе більших зусиль для виконання.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

План – конспект уроку – тренування з фізичної культури за темою:

«Легка атлетика» для учнів 9-го класу

Мета уроку:

  1. Розвивати швидкісні якості засобами естафети;

  2. Виховувати свідоме ставлення до зміцнення свого здоров’я;

  3. Закріпити метання малого м’яча на дальність з розбігу.

Завдання уроку:

  1. Формувати в учнів потребу до систематичних знань фізичною культурою;

  2. Повторити техніку стрибка у висоту з розбігу способом «переступання»;

  3. Розширити знання дітей про раціональне харчування;

Обладнання та інвентар: малі м’ячики, прапорці, рулетка, лопата, граблі, свисток, гумова стрічка, 2 стійки.

Місце проведення: спортивний майданчик.



Зміст уроку

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

Підготовча частина – 10-15 хвилин

1.Організаційний момент

Осн.

Підг.

Спец


1.1Організаційний вихід на спортивний майданчик

До 30с.

До 30 с.

До 30 с.

У колону по одному, визначити направляючого та замикаючого.

1.2.Шикування в одну шеренгу.

До 20 с.

До 20с.

До 20с.

За зростом біля лінії. Звернути увагу на форму, стан здоров’я дітей.

1.3.Привітання. Повідомити завдання уроку.

До 40 с.

До 40 с.

До 40 с.

Розповісти, пояснити. Отримати зворотну інформацію про розуміння учнями завдання на урок.

1.4.Перевірка домашнього завдання.

До 40 с.

До 40 с.

До 40 с.

Опитування. Значення оздоровчого бігу для здоров’я людини.

1.5.Інструктаж із БЖД під час метання малого м’яча

1 хв.

1 хв.

1 хв.

Забороняється проводити довільне метання, виконувати кидки без дозволу вчителя. Не можна знаходитися в зоні кидка. Не зупиняти м’яч у польоті, а дочекатися повної зупинки.

Прийом м’яча. Стояти ззаду справа чи зліва від учителя не менше 10 метрів, щоб бачити траєкторію польоту м’яча. Виконувати кидок строго з-за голови.

1.6.Вимірювання ЧСС за

10 с

До 30 с.

До 30 с.

До 30 с.

Норма – 11-14 ударів за 10 с.

2.Підготовчі вправи

1,5-2 хв.

1,5-2 хв

1,5-2 хв.


2.1.Команди: «Праворуч», «Ліворуч», «Кругом», «На місці кроком», «На місці кроком - руш», «Клас - стій».

До 1 хв.

До 1 хв.

До 1 хв.

Виконувати за командою вчителя. Звернути увагу на чіткість і узгодженість виконання команд.

3.Різновид ходьби:

1хв.

1 хв.

1 хв.

Під музичний супровід. Виконувати за командою вчителя. Потоковий метод. Виправляти помилки. Темп середній. Дотримуватися дистанції 2 кроки.

3.1Звичайна ходьба.

3.2.ходьба:на носках

3.3.ходьба на п’ятках.

3.4.ходьба напівприсяді.

3.5.ходьба в присіді

10 м

15 м

15 м

10 м

10 м

10 м

15 м

15 м

10 м

10 м

10 м

15 м

15 м

10 м

10 м


Руки вгору, пальці з’єднані.

Руки за голову.

Руки на поясі, спину тримати

Руки на колінах.

4.Бігові вправи

2 хв

2 хв

-

Під музичний супровід. Біг у колону по одному, тримати дистанцію 2 кроки. Учні СМГ під час бігових вправ ідуть по периметру спортивного майданчика.

4.1.повільний біг.

30 с

30 с


Темп середній.

4.2.з високим підніманням стегна.

20 м

15 м


Піднімати стегно до кута 90 градусів

4.3.Біг із закиданням гомілки

20 м

15 м


Руки по заду.

Діставати п’ятами до долонь.

4.4.Схресними кроками правим і лівим боком.

20 м

15 м


Руки в сторони. Виконувати за командою вчителя

4.5.Звичайна ходьба.

10 м

10 м

10 м

Відновлюючи дихання.

5.Спеціальні вправи метальника:

2 хв

2 хв

2 хв


В.п.- стійка ноги нарізно, руки вперед, долоні зігнуті в кулак: 1-4-колові оберти рук уперед;

5-8- те ж саме назад.

4-6 р.

4-6 р.

4-6 р.

Руки тримати рівно, тулуб не нахиляти вперед, амплітуда рухів максимальна.

В.п.- о.с., пальці рук переплетені за спиною;

1-2- піднятися на носки, енергійно відвести руки назад до зведення лопаток(вдих);

3-4- в.п. (видих)

4-6 р.

4-6 р.

4-6 р.

Руки прямі.

В.п.- стійка ноги нарізно, руки в сторони, долоні зігнуті в кулак;

1-4 м.- колові оберти рук в ліктьовому суглобі вперед;

5-8 –те ж саме назад.

4-6 р.

4-6 р.

4-6 р.

Амплітуда рухів максимальна.

В.п.- руки вперед долонями вниз;

1-4- схресті рухи руками

4-6 р.

4-6 р.

4-6 р.

Поступово збільшувати швидкість рухів.

6.Замір ЧСС за 10 секунд.

30 с.

30 с.

30 с.


Основна частина

1.метання малого м’яча на дальність із розбігу:

1.1.метання м’яча в ходьбі.






1.2.Метання м’яча з розбігу

8 хв.

8 хв.

8 хв.

Звертати увагу на поворот тулуба при відведені м’яча назад за спину та згинання правої ноги в коліні.

Стежити за двопорним положенням ніг, ліва нога пряма, рух кистю прискорений.

Стежити за рухом кисті та прямолінійністю плечей. Кут вильоту м’яча для найбільшої дальності повинен складати 30-40 градусів, тіло перебуває в положенні «натягнутого лука». Почергове виконання груп за командою вчителя. По три учні виконують метання в розмічені три коридори. Звернути увагу на дотримання правил безпеки.

2.Стрибки у висоту способом «переступання»:

2.1.визначення кута розбігу.

2.2.визначення місця відштовхування.

2.3.Стрибок з одного кроку розбігу.

2.4.Стрибок з 2-3 кроків розбігу.

2.5.Стрибок у «кроці» через перешкоду з наступним пробіганням.



8 хв.

8 хв.

Розбіг виконується під кутом 30-45 градусів.

Довжина розбігу повинна складати 7-9 бігових кроків (11-14 м).

У момент амортизації поштовхова – нога зігнута в колінному суглобі до 130 градусів. Поштовх здійснюється дальньою ногою відносно планки.

Місце поштовху віддалене від проєкції планки на відстані 70-80 см.

У вищій точці носок махової ноги і тулуб повертається до планки.

Поштовхова нога за планкою розвертається стопою до планки.

Приземлення виконується на махову ногу боком до планки.

Вимірювання ЧСС





3.Естафета з естафетною палицею

9 хв.



Учні підготовчої та СМГ допомагають учителю в організації та проведенні естафети.

Заключна частина – 5 хвилин

1.вправи на приведення організму в стан відносного спокою.

1.1.Ходьба в повільному темпі.

В.п. – рухи внизу:

1 – руки в сторони;

2 – руки вгору (вдих);

3 – руки в сторони (видих);

4 – в.п.

1 хв.

1 хв.

1 хв.

У колону по одному.

Погодженість рухів із диханням.

2.Шикування в одну шеренгу.

До 30 с.

До 30 с.

До 30с.

За зростом біля лінії.

3.Замір ЧСС за 10 секунд.

30с.

30с

30с.

Норма 13-17 ударів за 10 секунд.

4.Підбиття підсумків уроку.

1-2 хв.

1-2 хв.

1-2 хв.

Відзначити кращих учнів.

Оцінити. Звернути увагу на помилки.

5.Домашнє завдання.

30с.

30с.

30с.

Вивчити спеціальні вправи для метання.

6.Організоване залишення місця занять.

30с.

30с.

30с.

У колону по одному.





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.