План констуктивно - будівельних ігор для старших дошкільників.

Опис документу:
Вчити дошкільників будувати меблі, закріплювати знання про основних частинах і деталях меблів. Закріплювати знання і вміння заміщати будівельні деталі їх площинними графічними зображеннями. Закріплювати вміння відображати в споруді залежність між призначенням об'єкта та особливостями будови. Вчити будувати предмети з вільним внутрішнім простором.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

План констуктивно - будівельних ігор на рік

ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОЇ ГРУПИ ( І ВАРІАНТ )

Вересень.

«Місто майстрів».
1. Продовжувати вчити дітей розрізняти і називати будівельні деталі, самостійно перетворювати споруди в залежності від призначення.
2.Розігрування сценки «Як-то Кубик в ліс пішов» (Л. Куцакова).
3. Продовжувати вчити споруджувати будівлі з піску.

Жовтень.

«Меблі для гномів».
1. Вчити будувати меблі, закріплювати знання про основні частинах і деталях меблів.
2. Закріплювати знання і вміння заміщати будівельні деталі їх площинними графічними зображеннями.
3. Конструювання з природного матеріалу на тему: «Гномики» з використанням схем (для обігравання будівель).

Листопад.

«Вокзали», «Метро».
1. Побудова елементарних конструкцій за готовим кресленням. Вчити читати креслення, дізнаватися одні й ті ж деталі в різних проекційних зображень. Вправляти в самостійному виборі деталей, будувати спільно з партнерами.
2. «Снігові фортеці». Вчити спорудження будівель зі снігу. Закріплювати вміння планувати діяльність по складанню схеми і її відтворення в будівництві.

Грудень.

«Будинки для гостей з іншої планети».

1. Закріплювати вміння відображати в споруді залежність між призначенням об'єкта та особливостями будови. Вчити будувати предмети з вільним внутрішнім простором.
2. Конструювання будинків з паперу. Вчити складання паперу, згладжування ліній згинів, розрізання за схемою.
3. Вчити споруджувати будівлі з снігу (гірки, драбинки).

Січень.
«Будинки багатоповерхові».
1.Вчити дітей орієнтуватися в площинних схематичних зображеннях та вміння передавати в споруді особливості будови, доповнювати конструкцію спорудою драбинки, інших доповнень.
2.Конструювання будинків з паперу. Вчити нескладним поробок з паперу, вчити робити згини, надрізи (трвз).
3. Снігові споруди. Закріплювати вміння споруджувати споруди зі снігу для ігор.

Лютий.

«Театри», «Казкові палаци».
1.Стимулювати самостійний пошук дітьми конструктивного рішення будівель для персонажів казок. Закріплювати вміння користуватися графічним моделюванням у процесі розробки задуму конструкції.
2. Вчити виготовлення казкових персонажів з паперу.
3.Вчити виготовлення з снігу казкових персонажів, тварин, для активізації рухової активності з використанням схем, креслень.

Березень.

«Вантажні машини».
1. Вчити встановлювати залежність машини від її функціонального призначення. Закріплювати вміння складати графічну модель, уміння розчленовувати загальну схему на частини.
2.Вчити конструювання дерев з паперу (скручування, склеювання, розрізання).
3.Конструювання з металевих деталей (візок, вантажівка), вчити аналізувати схеми, з'єднувати деталі.

Квітень.

«Військові машини».

1.Вчити створювати конструкції машин за самостійно складеної і доповненої схемою, вчити виділенню в групі предметів загальних функціональних частин.
2. Конструювання з різних видів конструкторів. Вчити з'єднання деталей різними способами, вчити будувати за схемою.

Травень.

«Пасажирський транспорт».

1. Продовжувати вчити складання і використання схематичних зображень предметів у різних площинних проекціях в процесі конструювання. Сприяти бажанням вносити у схему предмета доповнення, що зображують особливості конкретного зразка.
2. Конструювання за задумом з паперу, непридатного матеріалу.

План констуктивно - будівельних ігор на рік

ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШО

ГРУПИ ( ІІ ВАРІАНТ )

Вересень.
1.«Наш мікрорайон». (за задумом)
Спорудження будівель з піску. Продовжувати вчити будувати різні будинки з будівельного матеріалу. Розвивати вміння обмірковувати призначення і будова майбутньої споруди, вчити використовувати графічні начерки споруди (поз.сад, магазин, школа).

Жовтень.
1.»Казковий палац».
Продовжувати вчити робити споруди спільно, використовуючи при цьому графічний начерк.
2.»Звірятка».
Конструювання з природного матеріалу (з використанням схем).

Листопад.
1.»Транспорт».
Закріплювати вміння аналізувати предмет, виділяючи в ньому основні функціональні частини та особливості будови, вчити впізнавати вид проекційного зображення предмета на малюнках. 
2.Вчити будувати предмети за власним поданням обох призначення і будову.

Грудень.
1.»Казковий транспорт».
Розвивати вміння дітей створювати власний задум конструкції по запропонованій темі, використовуючи схематичний малюнок споруди.
2.»Конструювання з снігу».
Вчити спорудження будівель з снігу за складеним кресленням («Сніговий поїзд», «Аеросани», «Чоботи-скороходи»).
3.Конструювання з паперу («Килим-літак» - плетіння).

Січень.
1.»Місячний містечко».
Розвивати вміння конструювати незвичайні будівлі, використовувати складання креслення споруди.
2.»Конструювання «місяцеходу» з металевого конструктора (з використанням схеми).
3.»Инопланитяне».
Конструювання з непридатного матеріалу з паперу іграшок звичайної споруди.

Лютий.
1.»Старовинні замки».
Продовжувати знайомити дітей з конструкціями старовинних замків і монастирів, вчити аналізувати графічне зображення будівлі, обговорювати дітьми призначення замків, веж, входів; вчити планувати свої дії, діяти спільно. Продовжувати знайомити з елементами архітектури.
2.Конструювання замків зі снігу і папери (за схемою).

Березень.
1.»Старе місто».
Продовжувати знайомити дітей з елементами архітектури. Розвивати вміння аналізувати схему конструкції готичного будівлі, вчити будувати різні споруди: собори, житлові будинки, міські вежі, використовувати при споруди різні архітектурні прикраси (статуї, вежі, орнаменти); розвивати вміння дітей брати участь у плануванні ходу будівель, аналізувати схеми будівель.
2.»Містечко».
Конструювання з паперу. Вчити конструювання будинків з паперу, конструювання будівля з пластмасового і металевого конструктора.

Квітень-травень.
1.Конструювання за задумом з різних матеріалів. Навчати самостійного вибору деталей, розробку задуму-образу конструкції предмета, складання схем, створення будівель.
2.Розвивати інтерес до архітектурною спорудою. Вчити аналізу ілюстрацій і визначення архітектурного стилю.
3.Конструювання з піску за задумом.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн
395 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.