• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • План- конспет уроку «Козацько-селянські повстання 20–30-х років ХVІІ ст. Ординація Війська Запорозького».

План- конспет уроку «Козацько-селянські повстання 20–30-х років ХVІІ ст. Ординація Війська Запорозького».

Опис документу:
План- конспет уроку «Козацько-селянські повстання 20–30-х років ХVІІ ст. Ординація Війська Запорозького».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Історія України 8 клас

План конспет уроку «Козацько-селянські повстання 20–30-х років ХVІІ ст. Ординація Війська Запорозького».

Мета уроку:

Учні знають:

–дати , лідерів та наслідки козацько-селянських повстань 20-30х. років. Чинності «Ординації Війська Запорозького»;

Розуміють:

– місце козацтва в захисті національних інтересів українського суспільства наприкінці XVI – у першій половині XVII ст.;

– причини козацьких воєн (повстань);

Уміють:

– розташувати в хронологічній послідовності відомості про формування козацтва як окремого соціального стану;

– визначити причини та наслідки козацько-селянських повстань 1620–1630-х років.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання уроку: мультимедійний проектор, ноутбук, колонки.

Хід уроку

І Організаційний момент.

ІІ Актуалізація опорних знань учнів.

Методичний прийом «Історична математика». Учні виходять до дошки і вираховують завдання. Клас перевіряє правильність виконання та коментар учня щодо історичного значення кінцевої події.

Подія

Дата

«+»

«-«

Дата

Подія

Видання «Апостол»

І. Федоровим

-18

Підписання Люблінської унії

+9

Берестейська унія

+25

ІІІ Мотивація. Аналіз історичних джерел. Соціально-політичний стан українського населення.

ІV Оголошення теми. Завдань теми.

V Вивчення нового матеріалу.

Під час уроку учні складають опорну таблицю «Козацько-селянські повстання 20–30-х років ХVІІ ст.»

Рік

Лідер

Передумови повстання

Результати

  1. Козацьке повстання під проводом Марко Жмайло. Робота з картою. Учні опрацьовують матеріал на карті, записують результати в таблицю.

  2. Повстання Т. Федоровича. Учні переглядають уривок з відео. Заповнюють таблицю.

  3. Повстання Івана Сулими. Учні виконували випереджальне завдання. Учні готували невеликі доповіді про Фортецю Кодак та виступ Сулими та відправляли їх учителю в спільну групу або на поштову скриньку. Кращі доповіді учитель використовує на уроці. Учні самостійно заповнюють таблицю.

  4. Робота з підручником. Прочитайте текст на ст. 125. Дайте відповідь на питання: Чим відрізняється це повстання від інших? Заповнення таблиці.

  5. Робота з писемними джерелами « Ординація Війська Запорозького». Обговорення наслідків ординації для козацтва.

Метод « Коло думок». Учитель пропонує заповнити « Коло думок» відносно питання: « Чому всі повстання не мали великих успіхів?» Учні обговорюють в робочих парах та по черзі висувають свої думки.

Які наслідки мали ці повстання?

Метод обговорення з виділенням головних аспектів на дошку.

Домашнє завдання.

Прочитати § 17, вивчити дати.

Відвідати Віртуальну екскурсія Дніпропетровським національним історичним музеєм ім. Д.І.Яворницького (Зала 2. Запорозьке козацтво)

http://incognita.day.kiev.ua/museums/dnipro-2/

Розповісти про експонати що представлені в розділі козацькі повстання.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
5
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!