Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

План-конспект з фізичної культури для 7 класу. Варіативний модуль "Туризм"

Фізична культура

Для кого: 7 Клас

01.05.2020

489

6

0

Опис документу:
План-конспект з фізичної культури для 7 класу. Варіативний модуль "Туризм". Розроблений на основі матеріалу варіативного модуля «Туризм» програми з фізичної культури для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, спрямований на вдосконалення фізичних, морально-вольових, психологічних якостей, вирішення виховних, освітніх та оздоровчих завдань уроку фізичної культури. При складанні модуля були враховані вікові, анатомо-фізіологічні та статеві особливості учнів
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок №

Мета: Формування здорового способу життя

Варіативний модуль: Туризм

Завдання уроку: 1. Вивчення топографічних знаків та орієнтування по мапі

2. Повторення типів вогнища та їх призначення

3. Виховання рішучості , колективізму, допомоги,

наполегливості,сміливості, вольових якостей, дбайливого

ставлення до туристичного спорядження, організованості

Місце проведення: спортивний майданчик , спортивний зал

Інвентар: мапа, прусики діаметр 6 мм завдовжки 1 м., жердини, намет

Частини

уроку

Зміст уроку

Дозування

Загально-методичні вказівки

І

12 хв.

1. Шикування, вітання

2. Правила техніки безпеки

3. Відмітка відсутніх

4. Завдання уроку

5. Ходьба

- на носках;

- на п’ятках;

- на зовнішній стороні стопи

6. Біг

- по діагоналі;

- змійкою;

- захлестом гомілки назад;

- з високим підніманням стегна;

- голопом правим боком;

- голопом лівим боком;

- з виносом прямих ніг вперед;

- з виносом прямих ніг назад

7. Стрибки

- на правій нозі;

- на лівій нозі;

- ноги нарізно;

- стрибки по купинах

7. Загально розвиваючі вправи з набивним мячем

1. В. П. - О. С., м’яч в опущених руках. Згинання рук у ліктях, торкаючись м’ячем грудей. Те саме з розгинанням рук вгору.

2. В. П. – Те саме, м’яч на рівні грудей. Випрямлення рук вперед.

3. Підкидання м’яча вгору зігнутими руками.

4. В. П. – О.С., м’яч на рівні грудей . Заводячи за голову, лікті розвести в сторони, повернутися у в. п.

5. В. П. – О. С., м’яч в опущених руках. Піднімати руки до горизонтального положення, а потім перевести їх за голову.

30 с.

30 с.

30 с.

30 с.

2 хв.

1 коло

1 коло

1 коло

2 хв.

1 раз

2 рази

1 раз

1 раз

1 раз

1 раз

1 раз

1 раз

2 хв.

1 раз

1 раз

1 раз

1 раз

4 хв.

5-6 разів

5-6 разів

5-6 разів

5-6 разів

5-6 разів

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів. Підрахунок ЧЧС.

Завдання звільненим від занять («суддями») – проаналізувати і оцінити в кінці уроку

Фронтальний метод

Руки на пояс

За сигналом вчителя

Руки на пояс

Фронтальний метод

Руки вгору

По діагоналі

Руки на плечі

Дотримуватися дистанції

Дотримуватися дисципліни, дистанції

Руки за спиною

По діагоналі

Фронтальний метод

Руки на пояс

Руки в сторони

Дотримуватись дисципліни

Дотримуватися дистанції

На місці

Для мязів рук і плечового пояса

Лікті в сторону не розводити, спина пряма

Тулуб назад не відхиляти, живіт не випирати

Руки прямі

Тримати м’яч пальцями

Тулуб прямий

ІІ

28 хв.

1. Топографічні знаки та орієнтування по мапі

2. Типи вогнища та їх призначення

2.1. «Піраміда»

Дає велике полум’я, придатне для швидкого зігрівання людей.

2.2. «Зірочка»

Дрова кладуть віялом або зіркою. Таке вогнище горить довго.

2.3. «Курінь»

Дає високе яскраве полум’я, дає мало вугілля. Використовується для приготування їжі в невеликому посуді.

2.4. «Криничка»

Один з видів жарких вогнищ. Вугілля дає високу температуру. Використовують для зігрівання та просушування одягу.

2.5. «Грати»

Один ряд дров вкладають на інший у вигляді грат. Вогнище дає багато жару, ось чому його використовують в різних цілях.

3. Туристична естафета

- стрибки по купинах;

- рух по жердинах;

- маятник;

- встановлення намету;

- укладання рюкзака;

- вязання вузлів

10 хв.

10 хв.

10 р.

10 р.

10 р.

10 р.

10 р.

8 хв.

1 раз

1 раз

1 раз

1 раз

1 раз

1 раз

Вивчення

Показ вчителем

Фронтальний метод

За сигналом інструктора

Виконується за командою

Показ вчителем

Помилки виправляє старший групи

Виявити найактивніших

Повторення

Показ вчителем

Фронтальний метод

«Піраміда»

«Зірочка»

«Курінь»

«Криничка»

«Грати»

Удосконалення

Змагальний метод

Долати стрибками з ноги на ногу

Пройти по жердині не торкаючись підлоги будь-якою частиною тіла

Дотримуючись техніка безпеки

Зберігати прямокутність днища, не перекосити його

Рюкзак повинен бути витягнутий у висоту, не мати форми міхура

Суворо дотримуватися вимог щодо техніки їх зав’язування

ІІІ

5 хв.

1. Ходьба

2. Шикування

3. Вимірювання ЧСС

4. Домашнє завдання

2 хв.

1 хв.

1 хв.

1 хв.

Вправи на релаксацію

( руки вгору – вдих, руки вниз – видих )

Оцінка за урок

Виявити найактивніших

За 6 с, результат помножити на 10

Топографічні знаки

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.