План-конспект уроку з обслуговуючої праці в 7 класі на тему: " Технологічна послідовність виготовлення виробу. Виготовлення плетеного виробу"

Опис документу:
Основная мета уроку на тему: "Технологічна послідовність виготовлення виробу. Виготовлення плетеного виробу" направлена на ознайомлення учнів з технологічною послідовністю виготовлення плетеного виробу, формування вміння виготовляти плетений виріб, сприяння розвитку творчих здібностей учнів, їх естетичних смаків та виховання уважності, точності при виконанні практичної роботи. Конспект уроку включає вправи на створення емоційного настрою, ігрові моменти, практичну роботу тощо

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

План – конспект уроку обслуговуючої праці

Клас: 7 кл.

Тема. Технологічна послідовність виготовлення виробу. Виготовлення плетеного виробу.

Мета: 1. Ознайомлення з технологічною послідовністю виготовлення плетеного виробу; формування вміння виготовляти плетений виріб. 2.Сприяння розвитку творчих здібностей учнів, їх естетичних смаків.

3. Виховання уважності, точності при виконанні практичної роботи

Завдання:

- знати технологічну послідовність виготовлення виробу;

- вміти виготовляти виріб за схемою

Інструменти та матеріали: гачки для плетіння обраних виробів, нитки, ножиці.

Наочні посібники, ТЗН та додаткові матеріали:плакат із зображенням гори, кольорові фішки – стіки, сигнальні картки, схеми в’язаних метеликів, таблиця «Правила безпечної праці»

Методи: рефлексія, «Світлофор», проектування, спостереження

Тип заняття:формування вмінь і навичок

Хід заняття

І. Організація класу. Створення емоційного настрою.

Вправа «Урок починається з посмішки»

Станемо в коло, візьмемося за руки. Сподіваюсь, що я вам не відкрию таємницю - дружба починається з посмішки. А ви всі ж друзі, чи не так? Посмішку можна дарувати. Я до вас посміхнулась. Вам стало приємно? А тепер подаруйте посмішку один одному. А ще я вам передаю заряд успіху на уроці, потискуючи руку, а ви передайте позитивний заряд по колу один одному. Отже, сподіваймось, що успіх у наших руках!

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

  1. Рефлексія « Запитальний ряд»

  • Над якою темою ви працювали на попередньому уроці?

  • Що нового дізналися під час вивчення даної теми?

  • Назвіть етапи створення творчого проекту.

  • 2. Вправа «Вершина знань» (На дошці прикріплено плакат, на якому зображена гора,зафарбована різними кольорами. Учні прикріплюють стіки до зображеної гори)

  • За допомогою кольорових фішок оцініть свій рівень знань з даної теми, прикріпивши їх на тій частині гори, яка відповідає вашому рівню: підніжжя – початковий, середина – середній, між серединою та вершиною – достатній, вершина – високий.

3. Гра «Світлофор» (із сигнальними картками)

(Вчитель ставить питання до учнів. Якщо учень знає відповідь – підіймає догори сигнальну картку зеленого кольору, якщо не знає – червоного.)

  • Що необхідно зробити для вдалої реалізації творчого задуму ?

(спланувати роботу)

  • На якому етапі творчого проекту проводять аналіз виробів – аналогів?

(на організаційно – підготовчому)

  • Про яку вимогу до виготовленого виробу йде мова: «виріб повинен бути потрібний споживачеві»?

(функціональність)

  • Яку роботу слід виконати на технологічному етапі?

(визначити технологічну послідовність виготовлення виробу)

ІІІ. Оголошення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

ІV. Основна робота над проектом

  1. Визначення технологічної послідовності виготовлення плетеного виробу. (Дод. А)

  2. Повторення правил безпечної праці та санітарно – гігієнічних вимог під час в'язання

V. Руханка

По планеті крокує людина (Учні крокують)

Й бачить – в світі вона не єдина: (Прикладають долоню до очей, ніби дивляться в далечінь)

Зліва, справа й попереду люди, (Повертають головою направо, наліво, оглядаються назад)

І позаду, ну, тобто, усюди. (Розводять руками)

Посміхнулася радо людина,

Через те, що вона не єдина.

Й стала впевнено знов крокувати…(Крокують)

Ну а нам час настав працювати.

VІ. Продовження роботи над проектом.

(Учні працюють над виготовленням виробу. Вчитель консультує,звертає увагу на недоліки в роботі та шляхи їх виправлення, відстежує здійснення проекту, заохочує до роботи)

VІІ. Підсумок заняття

  • Чи плідним був для вас сьогоднішній урок? Якщо хтось із учнів вважає, що його рівень знань змінився, прошу переставити свою фішку в іншу частину гори.

Бажаю, діти, успіхів постійних

І знань бажаю вам міцних, надійних.

Щоб їх змогли в житті застосувати

І будь – які вершини підкоряти!

VІІІ. Домашнє завдання.

Оформити основний зміст пояснювальної записки проекту .

Додаток А

Орієнтовні схеми для плетіння

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
5
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!