Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Плітки. Конфлікти
»
Взяти участь Всі події

План-конспект уроку з фізичної культури. Школа розвитку фізичних якостей, 2 клас

Фізична культура

Для кого: 2 Клас

15.12.2020

357

17

0

Опис документу:
План-конспект уроку з фізичної культури Модуль: Школа розвитку фізичних якостей, 2 клас Завдання уроку: 1) Виконати бігові та стрибкові вправи на координаційні драбині 2) Сприяти розвитку швидкості та координації засобами естафет з різновидами човникового бігу 3) Сприяти розвитку уваги та кмітливості засобами естафет
Перегляд
матеріалу
Отримати код

План-конспект уроку з фізичної культури

Модуль: Школа розвитку фізичних якостей, 2 клас

Завдання уроку: 1) Виконати бігові та стрибкові вправи на координаційні драбині

2) Сприяти розвитку швидкості та координації засобами естафет з різновидами

човникового бігу

3) Сприяти розвитку уваги та кмітливості засобами естафет та рухливих ігор з

кольоровими фішками

Мета уроку: розвивати швидкість пересування, спритність, кмітливість, координацію рухів, увагу

засобами рухливих ігор та естафет, сприяти зміцненню здоров'я учнів

Інвентар: координаційна драбина, конуси, кольорові фішки, манішки, свисток

Місце проведення: спортивна зала

Тривалість уроку: 40 хвилин

Зміст уроку

Дозування

Організаційно –методичні вказівки

Підготовча частина уроку

1.Шикування в шеренгу

2.Привітання, повідомлення мети і завдань уроку, повторення правил техніки безпеки на уроках фізичної культури

3. Перевірка самопочуття учнів (руки вгору – чудово, руки вперед – добре, руки вниз – нормально, присісти – погано)

4. Різновиди ходьби (навшпиньки, на п’ятках, на зовнішній та внутрішній стороні стопи)

5. Різновиди бігу на координаційній драбині (біг з високим підніманням стегна, із захлестуванням гомілки, прискорювання)

6. Стрибкові вправи на координаційній драбині (стрибки на обох ногах, на лівій та правій нозі, спиною вперед, «класики», «ножиці», стрибки з поворотом)

7. Вправи на відновлення дихання

8. Перешикування з колони по одному в колону по три

9.Комплекс загально-розвиваючих вправна місці використанням фішок.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів

Виконувати за командою вчителя

Намагатися не наступати на стрічки та жердини драбини

Основна частина уроку

1. Естафет з різновидами човникового бігу

а) Добігти до конусів (3-5 штук) покласти їх на підлогу, повернутися на лінію старта, добігти до конусів та поставити їх, повернутися на лінію старта та передати естафету

б) Те саме, але замість конусів спочатку розкласти 5 фішок у вигляді знака «+», потім скласти їх одну на одну

2. Естафета з стрибками та бігом

а) На протилежному боці від команд на підлогу кладуться фішки трьох кольорів на відстані 2 метри між ними. Разом з свистком вчитель піднімає фішку одного з кольорів. Учні на правій або лівій нозі стрибають до фішки того кольору яку підняв вчитель. Назад повертаються бігом і передають естафету. Наступному учаснику вчитель показує інший колір і так далі

б) Те саме, але вчитель показує дві фішки різних кольорів. Треба дострибати до фішки того кольору який не підняв вчитель

3. Пошук капітана з фішкою потрібного кольору

а) Діти отримують фішки трьох кольорі в рівній кількості. Три капітана одягають манішки. По сигналу вчителя учні починають рухаться по майданчику міняючись фішками між собою. Капітани міняються тільки між собою. По сигналу вчителя капітани займають певні місця на майданчику і піднімають фішку над головою. Інші учні повинні якомога швидше підбігти до капітана з тим же кольором фішки що опинивсь у них в руках в той час. Програє учасник що останнім знайшов свій колір.

б)Те саме але до капітана з червоною фішкою біжать діти з жовтими фішками, до капітана з жовтою фішкою біжать діти з синіми фішками, до капітана з синьою фішкою біжать діти з червоними фішками

Повертаючись назад, добігати лінії старта

Заключна частина уроку

1.Шикування в ширенгу

2.Перевірка самопочуття учнів

3.Підведення підсмків уроку

4.Організований вихід із спортивної зали

Відзначити кращих учнів

Дата проведення: 28.02.2019 Вчитель Єременко.Є.О.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.