Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Дислексія: як подолати труднощі та підвищити успішність в навчанні
»
Взяти участь Всі події

План- конспект уроку з фізичної культури для учнів 2-го класу

Фізична культура

Для кого: 2 Клас

21.10.2021

63

5

0

Опис документу:

Тема уроку: "Вправи для оволодіння навичками пересування з м"ячем"

Завдання уроку: 1.Виховувати морально-вольові якості, організованість, дисциплінованість.

2. Ознайомити з виконанням загально-розвиваючих вправ з м'ячами. 3. Навчити: перешикуванню з однієї шеренги в три. 4. Закріпити техніку виконання: стрибків на місці з поворотами на 45,90,180 градусів; піднімання тулуба в сід з положення лежачи на спині, ноги зігнуті в колінах, згинання і розгинання рук в упорі лежачи. 5. Сприяти розвитку швидкості, сили, спритності, координації рухів.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 2-го класу

Тема уроку: « Вправи для оволодіння навичками пересування з мячем.»

Завдання уроку:

  1. Виховувати морально-вольові якості, організованість,дисциплінованість.

  2. Ознайомити з виконанням загально-розвиваючих вправ з мячами.

  3. Навчити: перешикуванню з однієї ширенги в три.

  4. Закріпити техніку виконання: стрибків на місці з поворотами на 45,90,180 градусів; піднімання тулуба в сід з положення лежачи на спині, ноги зігнуті в колінах, згинання і розгинання рук в упорі лежачи.

  5. Сприяти розвитку швидкості, сили, спритності, координації рухів.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: волейбольні мячі,свисток.

I Підготовча частина ( 15 хв)

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.Шикування, привітання, завдання уроку.

2. ЧСС за 10 с.

3. Правила поведінки і безпеки на уроці.

4. Стройові вправи: повороти на місці, перешикування з однієї шеренги в три.

5.Ходьба в обхід по залу, руки на поясі:

-на носках;

-на зовнішній стороні стопи;

-на внутрішній стороні стопи;

-в напівприсіді;

-прискорення.

6.Біг:

-з високим підніманням стегон;

-з закиданням гомілок назад;

-приставним правим,лівим боком;

-стрибки на двох ногах з поворотами по свистку на 90-180 градусів.

7.Ходьба: вправи на відновлення дихання:

1-2 руки догори-вдих;

3-4 руки вниз-видих.

Перешикування з однієї шеренги в дві.

8. Комплекс загально-розвиваючих вправ з мячами в парах:

1) В.п стоячи лицем один до одного мяч на випрямлених руках:

1-крок вперед правою, мяч догори;

2-крок назад, мяч опустити;

3-крок вперед лівою, мяч догори;

4-крок назад, мяч опустити.

2) Стати спиною один до одного мяч в руках партнера:

1-поворот вправо, передача мяча в руки;

2-поворот в ліво, прийняти мяч в руки;

3-поворот в ліво, передача мяча в руки;

4-поворот в право прийняти мяч в руки.

3) В.п стоячи лицем один до одного, мяч по середині в руках, нахил тулуба:

1-одночасно нахил тулуба в право;

2-в.п;

3-одночасно нахил тулуба в ліво;

4-в.п.

4)В.п стоячи лицем один до одного, мяч по середині в руках, перекати в напівприсіді на праву,ліву ногу:

1-4-перекати з правої ноги на ліву,мяч тримаємо на витягнутих руках;

5-8 в іншу сторону.

5) В.п стоячи лицем один до одного , мяч в руках, по свистку:

1-підкинути мяч до гори, зробити оберт на 180 градусів;

2-піймати мяч;

3-підкинути мяч до гори, зробити оберт на 180 градусів;

4-піймати мяч.

6)В.п стоячи лицем один до одного, мяч у партнера:

1- дати передачу в руки партнера, зробити хлопок;

2- піймати мяч;

3-дати передачу в руки партнера, зробити хлопок;

4-піймати мяч.

7) В.п стоячи лицем один до одного, мяч в руках, одночасно виконувати присідання:

1-присісти;

2-в.п;

3-присісти;

4-в.п.

8) Вимірювання пульсу за 10 с. Визначення середнього показника ЧСС у класі.


1-2 хв



30 с.

1 хв.


1 хв.




1 хв









2 хв











1 хв






7 хв



4-6 р











4-6 р











4-6 р










4-6 р










4-6 р












4-6 р










4-6 р








30-40 с





Готовність учнів до уроку.





Стежити за поставою









Темп виконання середній



















Спина пряма
































Руки випрямлені. Спина пряма.









Очі не закривати.












Відстань один від одного 1 м.









Спина пряма








Звернути увагу на учнів, пульс яких перевищує норму на початок уроку.

II Основна частина (20 хв)

1)Повторити техніку виконання передачі мяча двома руками з ударом об підлогу.















2. Повторити техніку виконання ведення мяча на місці та в русі з одночасними кроками.










3. Рухлива гра на увагу з елементами ведення мяча. За сигналом вчителя (один свисток) –ведення мяча правою рукою;(два свистки)- ведення мяча лівою рукою;(три свистки)-ведення мяча правою та лівою рукою.

4. Вимірювання пульсу за 10 с. Визначення середнього показника ЧСС у класі.

Перешикування в одну шеренгу.

8 хв.


















8 хв














4 хв










30-40 с

Груповий метод

Звернути увагу на ловлю мяча. Кисті розкрити так, щоб утворювали лійку і спрямувати їх на зустріч м”ячу. Зробити до мяча невеликий крок ногою вперед, витягнути прямі, не напружені руки з широко розставленими пальцями, великі пальці при цьому направлені один до одного на відстані 3-5 м. Звернути увагу на положення рук та ніг.

Фронтальний метод

Ведення мяча виконується послідовними поштовхами по ньому до підлоги, трохи в бік і попереду себе, але так, щоб він не підскакував вище пояса. Мяч слід прикривати корпусом, ведучи протилежною від суперника рукою. Пересування на напів-зігнутих ногах.

Особливу увагу звернути на положення тіла, роботу рук та ніг.








Звернути увагу на учнів, пульс яких перевищує норму на початку уроку.

III Заключна частина-3-5 хв

1.Шикування в шеренгу.

2.Підбиття підсумків уроку.

3.Вимірювання пульсу за 10 с та визначення середнього показника ЧСС у класі.

4.Організований вихід з залу.

30 с


2 хв.


30-40 с




30 с.



Визначити най активніших учнів.


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.