План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 1-х класів НУШ

Фізична культура

Для кого: 1 Клас

09.04.2021

78

0

1

Опис документу:
ФОРМУВАТИ: увагу, пам’ять; ВИХОВУВАТИ: почуття колективізму: почуття поваги до інших осіб; бажання підтримувати та приймати інших; бажання бути здоровим: вміння обирати ті предмети та вправи, які корисні для здоров’я; інтерес до уроків фізичної культури.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

План-конспект уроку з фізичної культури.

Клас учнів: 5 клас

Тема уроку: «Баскетбол. Володіння м’ячем»

Педагогічні завдання:

  • Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя;

  • Формування практичних навичок для самостійних занять фізичними вправами та активного відпочинку.

Місце проведення: спортивна зала ЗСГГ №27

Інвентар і обладнання:

  • М’ячі за кількістю учнів класу

Дата проведення уроку: 21 листопада 2017року

Назва структурного компоненту уроку

Організація навчальної діяльності, методика навчання учнів

тривалість

І

Вступна частина:

1.1

Оргмомент

Організаційний вхід учнів до спортивної зали. Учні сідають на лавку.

Привітання. Повідомити тему уроку. Нагадати «3 правила уроку»: правило безпечної поведінки, правило безпечного місця, техніка безпеки при виконанні завдань

Вимірювання ЧСС за 10с

Візуальний контроль учнів (медико-педагогічний контроль)

Норма 60-80 уд/хв..

1.2

Гра «Бліц-турнір»

Відповісти на запитання:

  • Де зародилася гра «баскетбол»? (Англія, Америка, Україна)

  • Це гра командна?

  • Скільки гравців в команді 5, 8, 11?

  • Скільки основних технічних прийомів в баскетболі 4, 6, 8?

  • Назвіть технічні прийоми гри

( передача, ловля, ведення, кидок)

Відповідати швидко

ІІ

Підготовча частина:

2.1

Розминка

Учні беруть м’ячі , стають по залі. М’яч кладуть між стопами.

  • Розтерти долоні, пальці, віха, ніс, потилицю. Оплески.

  • Надавлювання пальцями по черзі на великий, на долонь. Вправа «Щит шамбали».

  • Колові рухи кистями, передплічями, у плечових суглобах

Вправи з м’ячем у руках:

  • В.П. руки доверху, ноги на ширині плечей. Нахили в сторони;

  • В.П. теж саме. Нахил вниз, м’яч між ногами. Повернутися в В.П. прогнувшись;

  • В.П. Руки перед груддю, лікті в сторони, ноги на ширині плечей. Повороти на різні боки

  • В.П. Основна стійка. Рухи навколо ніг, поясі, шиї.

  • Стрибки. В.П. руки доверху, ноги разом. Стрибок – руки донизу, ноги на ширині плечей; стрибок – В.П.

Вимірювання ЧСС

на безпечній відстані.

Самомасаж

Вправи із оздоровчої системи «Мудри»

Візуальний контроль.

Стежити за правильним виконанням вправ

Норма 100-120 уд/хв..

2.2

Гра з фітнес-системи: «Дитячі ігри» Роландса Радвілі «Навпаки»

Учні приймають вихідне положення «Стійка баскетболіста». Учитель подає команду «праворуч» – учні виконують крок ліворуч; «ліворуч» - крок праворуч; «вперед» - виконують крок назад; «доверху» - приймають низьку стійку баскетболіста; «донизу» - піднімаються доверху

Принцип: ліберальності

Метод:інструктивно-практичний

Найкращий той, хто не помилився

Гімнастика для мозку

ІІІ

Основна частина:

3.1

Граємося розвиваємося. Координаційні вправи, швидкісні вправи ігрового змісту.

Ловля м’яча:

В.П. – стійка баскетболіста

  • Підкинути м’яч над собою, зловити, повернувшись в стійку

  • Підкинути м’яч повернутися на 90˚, зловити м’яч

  • Придумати свій спосіб

Підкидання та ловля м’яча у русі

Ведення м’яча:

В.П. – право-; лівостороння стійка баскетболіста. М’яч на долоні тій руки, нога якої знаходиться попереду

  • Ведення на місці;

  • Ведення у русі

Гра «Мотоциклісти»:

Учні виконують ведення м’яча в русі зі зміною рук. Завдання: не втратити м’яча; не зіткнутися друг з другом.

Вимірювання ЧСС за 10с

Передачі м’яча двома руками від грудей, стоячи біля стіни:

  • 2 кроки;

  • 3 кроки

  • Хто більше за 30с

3-4р

2-3р.

3-4рази

30с

30с

1 хв

30с

30с

Контролювати положення кистей

Зоровий контроль

Зі зміною стійки

Зоровий контроль

Темп руху кожний вибирає індивідуально

Об’єднання у групи за результатами вимірювання.

У кого найбільший пульс виконують повільно

3.2

Гра з фітнес-системи: «Дитячі ігри» Роландса Радвілі «Число»

В.П. – учні стають на бокову лінію площадки. Виконуючи рухи з м’ячем обумовленим способом, рухаються на протилежну лінію. Почувши від вчителя, або лідера якусь цифру, учні повинні об’єднатися в круг по числу одиниць цієї цифри, затиснувши м'яч між стопами і взявшись за руки на рахунок 3

3-4 рази

Найкращий той, хто не помилиться

ІУ.

Заключна частина:

4.1

Дихальні вправи та вправи стретчингу

В.П. – о.с. з м’ячем в руках. Підняти руки вгору, стати навшпиньки – вдих, повернутися в в.п. – видих

В.П. – о.с. підняти руки вгору - вдих. Нахилитись праворуч – видих. В.П. теж саме ліворуч

Виконати свою вправу.

Вимірювання ЧСС

Акцент на поставу

90-100уд/хв..

4.2

Вправа «O.K! – Клас!»

Учні показують однією рукою «як їм сподобався урок» (клас), другою рукою показують «як вони себе почувають» ( ОК). змінюють положення, поступово пришвидшуючи темп

Вправа з оздоровчої системи Поля та Гейл Денісон

4.3

Оргмомент

Підсумки. Побажання

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця