Урок розроблений для навчання учнів подвійного кроку, Формування життєвих компетентностей та розвиток рухових якостей за рахунок різноманітних рухових дій на уроках баскетболу і пропаганда здорового способу життя.
Опублікував/ла:
Урок розроблений для навчання учнів подвійного кроку, Формування життєвих компетентностей та розвиток рухових якостей за рахунок різноманітних рухових дій на уроках баскетболу і пропаганда здорового способу життя.
План-конспект уроку з баскетболу 6 клас.
Тема: Навчання подвійного кроку.
Мета: Оволодіння техніки подвійного кроку. Формування життєвих компетентностей та розвиток рухових якостей за рахунок різноманітних рухових дій на уроках баскетболу.
Завдання:
Повторення та удосконалення техніки передачі м’яча в парах на місці; ведення м’яча правою і лівою рукою з обведенням перешкод.
Навчання техніки подвійного кроку.
Сприяти розвитку рухливості, швидкості реакцій, спритності, сили, координації рухів, уваги в фізичних вправах.
Виховувати дисциплінованість, вміння працювати в команді, пропаганда здорового способу життя.
Інвентар: баскетбольні м’ячі, стрічка-пілатес, свисток.
№ | Зміст уроку | Дозування | ОРУ | Спец.мед.група |
| Підготовча частина | 14-15 хв. | | |
1 | Організований вхід до зали. Шикування в шеренгу. Мотивація учнів до уроків з б/б. Повідомлення завдань уроку. Правила техніки безпеки. Вимірювання ЧСС за 10с | 30с 30с 30с 30с 1хв. 20с | Звернути на зовнішній вигляд учнів. Історія виникнення б/б. | |
2 | Стройові вправи на місії: -праворуч; -ліворуч; -кругом. | 2р. 2р. 2р. | Стежити за чітким виконанням вправ. | |
3. | Різновиди ходьби: - звичайним кроком; -на носках, руки зі стрічкою в обох руках до гори; - на п’ятах, стрічка за головою; -з високим підніманням коліна, руки на поясі; - на внутрішній та зовнішній сторонах стопи. Біг –приставним кроком;
Ходьба відновлювальна. Перешикування в колону по 2. | 2 хв.
2 хв. | Взяти стрічку. Розповідь, для чого потрібна стрічка-пілатес
Стрічку заводити за коліна. |
Виконується спортивна ходьба по внутрішньому колу |
4 | Комплекс ЗРВ зі стрічкою-пілатес. Вимірювання ЧСС за 10 с. | 6хв. 20с. | ЧСС не повинна перевищувати 140 уд.в хв.. | |
| ОСНОВНА ЧАСТИНА | 25-27 хв. | | |
5 | Закріплення передачі м’яча в парах:
|
1 хв.
1хв.
1 хв.
1 хв.
1 хв. | Кисті з розставленими пальцями вільно обхоплюють м’яч, лікті опущені.
| |
6 | Ведення м’яча правою та лівою рукою (закріплення). | 5 хв. | Броунівський рух – хаотичне обведення перешкод правою та лівою рукою. | Вправа виконується в кроці.
|
7 | Навчання подвійного кроку.
| 1 хв. 2 хв.
1 хв. | М яч ловиться під праву ногу. Крок, під який ловиться м’яч, найбільш розтягнутий, наступний – укорочений. | |
8 | Передачі м’яча в парах в русі:
Виконання спортивних естафет: 1.Човниковий біг (перенос м’ячів) спиною. 2. Біг приставним кроком в напівприсяді з м’ячем в руках перед грудьми.
Рухлива гра «Квач між перешкодами». | 1 хв. 1 хв.
1 хв.
2 хв.
2 хв.
2 хв. | Передачу робити через два кроки. Виконувати передачу в руки партнеру.
Веред правим боком, назад – лівим.
Квач доганяє гравця, який може стати перед партнер Ром , який його міняє та убігає (гравці стоять парами хаотично). | |
| ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА | До 5 хв. | | |
9 | Шикування в шеренгу. Вправа на увагу
Вимірювання ЧСС за 10 с.
Підбиття підсумків уроку. Оцінка урока учнями.
Домашнє завдання.
Організований вихід зі спортивної зали. | 30 с. 30с.
20 с.
1 хв. 1 хв.
30 с.
30 с. | Закрити очі і порахувати до 30, вийти крок вперед, якщо 30с пройшло. ЧСС до 100 уд/хв..
Добре-оплески, Задовільно-присід, Не задовільно –кругом стати. Імітація подвійного кроку. | |
Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.
20 грн
20 грн
10 грн
15 грн
40 грн