Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Шляхи формування української ідентичності в новій українській школі
»
Взяти участь Всі події

План – конспект уроку Вправи для оволодіння навичками пересувань

Фізична культура

Для кого: 1 Клас

24.03.2018

8109

452

1

Опис документу:
Завдання: Бесіда «Правила безпеки під час виконання видів пересувань». ІБЖ Загальнорозвивальні вправи без предметів. Ходьба на носках, п'ятах. Біг з високим підніманням стегна. Танцю¬вальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад. Рухли¬ва гра «Ой, у полі жито» Місце проведення: спортивний зал.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

План – конспект уроку № 1 Дата:1-В 11.01.17

Тема____: Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання: Бесіда «Правила безпеки під час виконання видів пересувань». ІБЖ Загальнорозвивальні вправи без предметів. Ходьба на носках, п'ятах. Біг з високим підніманням стегна. Танцю¬вальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад. Рухли¬ва гра «Ой, у полі жито»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: мячи

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

3.Виконання команди «Ноги нарізно» з різних вихідних положень

Виконання команд в шерензі: «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»

Шикування в шеренгу після команди «Розійдись!» — хто швидше займе своє місце

Повороти праворуч на рахунок «раз-два»

Положення «Основна стійка в гімнастиці»

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Комплекс загальнорозвивальних вправ на місці

Ходьба на підвищеній опорі (гімнастична ла-ва, низька колода) з різним положен-ням рук, чергуючи із присіданнями, нахилами.

Сід ноги нарізно, руками упор позаду — махові рухи ногам

Рухливі ігри: «Кіт і миша», «День і ніч»

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

Нагадати, показати

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

План – конспект уроку № 2 Дата:1-В -13.01.17

Тема___: Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання: ІБЖ. Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею. Ви¬крути рук із гімнастичною палицею, пружні рухи в широкій стійці. Ходьба «змійкою», у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук. Прискорення з різних вихідних положень. Біг на місці з максимальною частотою кроків. Рухлива гра «Горобці і ворони»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: мячи

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

3.Виконання команди «Ноги нарізно» з різних вихідних положень

Виконання команд в шерензі: «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»

Шикування в шеренгу після команди «Розійдись!» — хто швидше займе своє місце

Повороти праворуч на рахунок «раз-два»

Положення «Основна стійка в гімнастиці»

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Комплекс загальнорозвивальних вправ на місці

Ходьба на підвищеній опорі (гімнастична ла-ва, низька колода) з різним положен-ням рук, чергуючи із присіданнями, нахилами.

Сід ноги нарізно, руками упор позаду — махові рухи ногам

Рухливі ігри: «Кіт і миша», «День і ніч»

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

Нагадати, показати

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

План – конспект уроку № 58 Дата:1-В 17/01/18

Тема4: Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання: ТБ під час занять гімнастикою: ІБЖ на уроках гімнастики

2. Повторення: організовуючі вправи; розвитку сили

3. Удосконалення техніки: ходьба: на носках, п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді; ходьба з різними положеннями рук, ЗРВ без предметів на місці;

вправи для ходьба «змійкою»

4. Рухлива гра «Ой, у полі жито»

5. Повторення: вправи на релаксацію: «Лінива кішечка»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: мячи

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

3.Виконання команди «Ноги нарізно» з різних вихідних положень

Виконання команд в шерензі: «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»

Шикування в шеренгу після команди «Розійдись!» — хто швидше займе своє місце

Повороти праворуч на рахунок «раз-два»

Положення «Основна стійка в гімнастиці»

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Повторення: ЗРВ без предметів на місці;

вправи для розвитку сили

Удосконалення техніки: ходьба: на носках, п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді; ходьба з різними положеннями рук, ходьба «змійкою»

Рухлива гра «Ой, у полі жито»

Повторення: вправи на релаксацію: «Лінива кішечка»

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

Нагадати, показати

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

«Ой, у полі жито»

Діти утворюють коло. Усередині навколішках сидить «зайчик», перебирає руками, нібито передніми лапками.

Діти

Ой, у полі жито: сидить зайчик,

Він ніжками чеберяє;

Коли б такі ніжки мала,

То я б ними чеберяла Як той зайчик, ох! (Двічі)

Ой, у полі просо: сидить зайчик,

Він ніжками чеберяє;

Коли б такі ніжки мала,

То я б ними чеберяла,

Як той зайчик, ох! (Двічі)

Ой, у полі гречка: сидить зайчик,

Він ніжками чеберяє;

Коли б такі ніжки мала,

То я б ними чеберяла,

Як той зайчик, ох! (Двічі)

На слова «сидить зайчик» і «чеберяє», той, хто сидить усередині кола, перебирає руками. Водночас діти ходять у колі. На слова «коли б такі ніжки» висувають почергово ноги вперед і назад, а на «ох!» під­стрибують угору і вказують на «зайчика» рукою. Під час виконання другого куплету йдуть у протилежний бік. Під час виконання третьо­го куплету на слова «коли б такі...» зупиняються, притупують ногою, рухають обома руками в повітрі перед собою або над головами.

План – конспект уроку № 4 Дата:1-В -18/01/17

Тема: Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання: ІБЖ. Визначення резервних можливостей учнів за видами, що визначають показники динаміки змін розвитку фізичних якостей учнів. Рухлива гра (за вибором дітей)

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: мячи

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

3.Виконання команди «Ноги нарізно» з різних вихідних положень

Виконання команд в шерензі: «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»

Шикування в шеренгу після команди «Розійдись!» — хто швидше займе своє місце

Повороти праворуч на рахунок «раз-два»

Положення «Основна стійка в гімнастиці»

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Комплекс загальнорозвивальних вправ на місці

Ходьба на підвищеній опорі (гімнастична ла-ва, низька колода) з різним положен-ням рук, чергуючи із присіданнями, нахилами.

Сід ноги нарізно, руками упор позаду — махові рухи ногам

Рухливі ігри: «Кіт і миша», «День і ніч»

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

Нагадати, показати

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

День і ніч »

Посередині майданчика накреслено лінію, по обидва боки на відстані 20–30 кроків від неї відзначають два «міста». Гравці об’єднуються у дві рівні групи, одна з яких має назву «день», друга — «ніч».

Гравці шикуються на відстані 1 м від середньої лінії через два кро-ки одне від одного. Ведучий промовляє: «День!», після чого гравці команди «дня» повертаються й, пробігаючи між гравцями «ночі»,швидко біжать до свого «будинку». Ті біжать за ними й намагаються їх заквацати. Заквацані гравці переходять у групу «ночі». Потім ведучий кілька разів повторює назви обох команд. Перемагає команда,яка матиме чисельніший склад. Забороняється бігти у свій «будинок»

План – конспект уроку № 5 Дата:1-В 19.01.17

Тема: Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання: ІБЖ. Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Ходьба на носках, п'ятах, із високим підніманням стегна. Біг з різних вихідних положень, «човниковий» біг 4 х 9 м, 3 х 10 м. Танцювальні кроки: танцювальна комбінація на 32 такти. Рухлива гра «Ловіння мавп»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: мячи

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

3.Виконання команди «Ноги нарізно» з різних вихідних положень

Виконання команд в шерензі: «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»

Шикування в шеренгу після команди «Розійдись!» — хто швидше займе своє місце

Повороти праворуч на рахунок «раз-два»

Положення «Основна стійка в гімнастиці»

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Ходьба на носках, п'ятах, із високим підніманням стегна. Біг з різних вихідних положень, «човниковий» біг 4 х 9 м, 3 х 10 м. Танцювальні кроки: танцювальна комбінація на 32 такти. Рухлива гра «Ловіння мавп»

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

Нагадати, показати

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

Рухлива гра для дітей "Ловіння мавп"

Ловіння мавп

Учнів об’єднують у дві групи — «мавп» і «ловців». «Мавпи» на­дягають маски, а «ловці» зав’язують на голові хустки. «Мавпи» розташовуються на одному боці майданчика, на якому є гімнастичні лави, «ловці» — на другому. Перед грою «ловці» домовляються між собою, які рухи вони виконуватимуть, потім виходять на середину майданчика та демонструють їх. Коли «ловці» відійдуть назад, «мав­пи» злазять із «дерев» (гімнастичних лав) і наближаються до того місця, де стояли «ловці» та повторюють їх рухи. За сигналом ведучо­го «мавпи» біжать до «дерев» і залазять на них. «Ловці» намагаються піймати тих, хто не встиг залізти на «дерево», і ведуть пійманих до себе. Перемагає команда, яка піймає більше «мавп».

План – конспект уроку № 6 Дата:1-В 20.01.17

Тема: Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання: ІБЖ. Загальнорозвивальні вправи без предметів. Вправи для м'язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів: присіди, напівприсіди, відведення ніг у сторони з різних вихідних положень. Лазіння та перелізання. Рухлива гра «Ловіння мавп»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: мячи

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

3.Виконання команди «Ноги нарізно» з різних вихідних положень

Виконання команд в шерензі: «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»

Шикування в шеренгу після команди «Розійдись!» — хто швидше займе своє місце

Повороти праворуч на рахунок «раз-два»

Положення «Основна стійка в гімнастиці»

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Комплекс загальнорозвивальних вправ на місці

Ходьба на підвищеній опорі (гімнастична ла-ва, низька колода) з різним положен-ням рук, чергуючи із присіданнями, нахилами.

Сід ноги нарізно, руками упор позаду — махові рухи ногам

Рухлива гра «Ловіння мавп»

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

Нагадати, показати

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

План – конспект уроку № 7 Дата:1-В 23.01.17

Тема: Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання: ІБЖ. Загальнорозвивальні вправи без предметів. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба на носках, з перекатами з п'ят на носки, «гусінь». Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках, підлізання під перешкодою. Рухлива гра «Садіння картоплі»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: мячи

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

3.Виконання команди «Ноги нарізно» з різних вихідних положень

Виконання команд в шерензі: «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»

Шикування в шеренгу після команди «Розійдись!» — хто швидше займе своє місце

Повороти праворуч на рахунок «раз-два»

Положення «Основна стійка в гімнастиці»

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Комплекс вправ ритмічної гімнастики з музичним супроводом.

Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба на носках, з перекатами з п'ят на носки, «гусінь». Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках, підлізання під перешкодою. Рухлива гра «Садіння картоплі»

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

Нагадати, показати

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

«Садіння картоплі»

Підготовка. Група ділиться на команди. Команди вишиковуються на лінії старту у колонах. Направляючим гравцям видають кошики. На майданчику розкладують «картоплю» (маленькі м’ячі) напроти кожної команди. Відстань між «картоплинами» 3-5 м.

Хід гри. По сигналу перші гравці вибігають і збирають всю «картоплю» у кошик і віддають кошик наступному гравцю у команді. Наступний гравець розкладує «картоплю» на свої місця, вертається до команди і передає пустий кошик іншому гравцю у команді, той розкладує «картоплю». Гра продовжується до останнього гравця у колоні. Перемагає команда, яка швидше виконала завдання і не втратила «картоплю».

Правила. Втрачену «картоплю» обов’язкові підбирати. Кошик передавати з рук в руки.

План – конспект уроку № 8 Дата:1-В 25/01/17

Тема4: Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання: ІБЖ. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс вправ для формування правильної постави. Ходьба «змійкою». Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, зі зміною напрямку. Лазіння та перелізання. «Напівшпагат». Рухлива гра «Садіння картоплі»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: мячи

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

3.Виконання команди «Ноги нарізно» з різних вихідних положень

Виконання команд в шерензі: «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»

Шикування в шеренгу після команди «Розійдись!» — хто швидше займе своє місце

Повороти праворуч на рахунок «раз-два»

Положення «Основна стійка в гімнастиці»

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Комплекс вправ ритмічної гімнастики з музичним супроводом.

Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс вправ для формування правильної постави. Ходьба «змійкою». Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, зі зміною напрямку. Лазіння та перелізання. «Напівшпагат». Рухлива гра «Садіння картоплі»

До 7хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

План – конспект уроку № 9 Дата:1-В 27/01/17

Тема4: Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання: ІБЖ. Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею, викрути рук з гімнастичною палицею. Пересування із зу¬пинками за зоровим і слуховим сигналами, під час пересу¬вання раптові зупинки у заданій позі за сигналом. Лазіння і перелізання. Рухлива гра (за вибором дітей)

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: мячи

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

3.Виконання команди «Ноги нарізно» з різних вихідних положень

Виконання команд в шерензі: «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»

Шикування в шеренгу після команди «Розійдись!» — хто швидше займе своє місце

Повороти праворуч на рахунок «раз-два»

Положення «Основна стійка в гімнастиці»

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

. Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею, викрути рук з гімнастичною палицею.

Пересування із зу¬пинками за зоровим і слуховим сигналами, під час пересу¬вання раптові зупинки у заданій позі за сигналом.

Лазіння і перелізання.

Рухлива гра (за вибором дітей)

До 7хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.