Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

План – конспект уроку Вправи для оволодіння навичками пересувань

Фізична культура

Для кого: 1 Клас

24.03.2018

5333

357

0

Опис документу:
Завдання: виховувати організованість,дисциплінованість,наполегливість. Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею, викрути з гімнастичною палицею. Ходьба «змійкою». «Чов¬никовий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: перемінний крок. Рухлива гра «Ми весела дітвора»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

План – конспект уроку № 34 Дата: 1-в 16.11.2016р

Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання: виховувати організованість,дисциплінованість,наполегливість.

Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею, викрути з гімнастичною палицею. Ходьба «змійкою». «Чов¬никовий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: перемінний крок. Рухлива гра «Ми весела дітвора»

Інвентар та обладнання:

Частина

уроку

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча

Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

Правила безпеки під час виконання елементів легкої атлетики

3.Повторити стройові вправи:

- повторити на місці “ Праворуч!”, «ліворуч!», «кругом!»;

- шикування та перешикування.

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна

Тривалість до 20 хв.

Комплекс загальнорозвивальних вправ на місці в колі

Пересування на гімнастичній лаві в упорі присівши

Повторний біг 4 х 9 м

Махові рухи руками і ногами в різних напрямках, стоячи на місці

Пересування кроком і бігом із зупинками за зоровими сигналами

Рухлива гра «Ми весела дітвора»

До 2хв

До 3 хв

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

Нагадати, показати

Заклюсна

Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

Рухлива гра для дітей "Ми весела дітвора"

Ми весела дітвора

Діти утворють коло, тримаючись за руки. Одна дитина — «квач» — стає всередині кола, в руках тримає хустину або на руці у неї пов’язка. На слова вчителя:

Ми весела дітвора.

Любим бігати й гуляти,

Нумо, спробуй нас піймати! —

діти ходять по колу праворуч або ліворуч (за домовленістю), і, що­йно промовлене останнє слово, зупиняються і голосно разом кажуть: «Раз — два — три — лови!». Почувши слова «Лови!» діти розбіга­ються, а «квач» їх ловить. Спіймана дитина не може бути «квачем». «Квач» не ловить за лінією. Коли буде спіймано 2-3 дітей, гру завер­шують. На слова вчителя: «У коло, всі у коло!» — діти займають пра­вильне коло. Учитель обирає найспритнішу дитину на роль «квача», і гру повторюють.

План – конспект уроку № 34 Дата: 1-в 16.11.2016р

Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання: виховувати організованість,дисциплінованість,наполегливість.

Загальнорозвивальні вправи з м'ячами, вправи на рівновагу. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі. Біг з високого старту до З0 м. Танцювальні кроки: приставний крок, перемінний крок. Рухлива гра «Ми весела дітвора»

Інвентар та обладнання:

Частина

уроку

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча

Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

Правила безпеки під час виконання елементів легкої атлетики

3.Повторити стройові вправи:

- повторити на місці “ Праворуч!”, «ліворуч!», «кругом!»;

- шикування та перешикування.

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна

Тривалість до 20 хв.

Комплекс загальнорозвивальних вправ на місці в колі

Пересування на гімнастичній лаві в упорі присівши

Повторний біг 4 х 9 м

Махові рухи руками і ногами в різних напрямках, стоячи на місці

Пересування кроком і бігом із зупинками за зоровими сигналами

Рухлива гра «Ми весела дітвора»

До 2хв

До 3 хв

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

Нагадати, показати

Заклюсна

Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

Рухлива гра для дітей "Ми весела дітвора"

Ми весела дітвора

Діти утворють коло, тримаючись за руки. Одна дитина — «квач» — стає всередині кола, в руках тримає хустину або на руці у неї пов’язка. На слова вчителя:

Ми весела дітвора.

Любим бігати й гуляти,

Нумо, спробуй нас піймати! —

діти ходять по колу праворуч або ліворуч (за домовленістю), і, що­йно промовлене останнє слово, зупиняються і голосно разом кажуть: «Раз — два — три — лови!». Почувши слова «Лови!» діти розбіга­ються, а «квач» їх ловить. Спіймана дитина не може бути «квачем». «Квач» не ловить за лінією. Коли буде спіймано 2-3 дітей, гру завер­шують. На слова вчителя: «У коло, всі у коло!» — діти займають пра­вильне коло. Учитель обирає найспритнішу дитину на роль «квача», і гру повторюють.

План – конспект уроку № 37 Дата: 1-в 23.11.2016р

Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання: виховувати організованість,дисциплінованість,наполегливість.

Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опо¬рі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями. Біг з високого старту до З0 м. Танцювальні кроки: кроки з витягнутою стопою, «маятник». Рухлива гра «До своїх прапорців»

Інвентар та обладнання:

Частина

уроку

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча

Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

Правила безпеки під час виконання елементів легкої атлетики

3.Повторити стройові вправи:

- повторити на місці “ Праворуч!”, «ліворуч!», «кругом!»;

- шикування та перешикування.

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна

Тривалість до 20 хв.

Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опо¬рі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями. Біг з високого старту до З0 м. Танцювальні кроки: кроки з витягнутою стопою, «маятник»

Пересування кроком і бігом із зупинками за зоровими сигналами

Рухлива гра «До своїх прапорців»

До 2хв

До 3 хв

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

Нагадати, показати

Заклюсна

Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

Рухлива гра для дітей "До своїх прапорців"

До своїх прапорців

Гравці об’єднуються у 3-4 групи, кожна з яких шикуються у кола. У центрі кожного кола перебуває гравець із кольоровим прапорцем у витягнутій угору руці. За першим сигналом учителя всі учні, крім гравців із прапорцями, розбігаються майданчиком. За другим сигна­лом гравці повинні зупинитися, присісти та заплющити очі, а гравці із прапорцями за вказівкою вчителя переходять у цей час на інше місце. Після слів учителя: «До своїх прапорців!» — гравці розплющу­ють очі та біжать до прапорців своїх кольорів, щоб першими утворити коло. Група, яка зробить це першою, перемагає.

План – конспект уроку № 38 Дата: 1-в 24.11.2016р

Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання: виховувати організованість,дисциплінованість,наполегливість.

Загальнорозвивальні вправи без предметів. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. «Човниковий» біг 4 х 9 м. Тан¬цювальні кроки: повороти , нахили тулуба у поєднанні з різними кроками під музичний супровід. Рухлива гра «Виклик номерів»

Інвентар та обладнання:

Частина

уроку

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча

Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

Правила безпеки під час виконання елементів легкої атлетики

3.Повторити стройові вправи:

- повторити на місці “ Праворуч!”, «ліворуч!», «кругом!»;

- шикування та перешикування.

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна

Тривалість до 20 хв.

Загальнорозвивальні вправи без предметів. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. «Човниковий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: повороти , нахили тулуба у поєднанні з різними кроками під музичний супровід. Рухлива гра «Виклик номерів»

До 2хв

До 3 хв

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

Нагадати, показати

Заклюсна

Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

Рухлива гра для дітей "Виклик номерів"

Учасники гри об’єднуються у дві команди, шикуються в колони та визначають свої порядкові номери. Відстань між колонами — 8 кро­ків. Учитель, який стоїть за 3-4 кроки перед командами, голосно називає один із номерів. Гравці з обох команд, яким присвоєно цей номер, парами вибігають із колон і біжать уперед, оминаючи колони, пробігають між рядами гравців, виходять за зовнішній бік ряду і ста­ють на свої місця. Команді, учасник якої прибіг на своє місце раніше ніж суперник, зараховують одне очко.

План – конспект уроку № 40 Дата: 1-в 28.11.2016р

Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання: виховувати організованість,дисциплінованість,наполегливість.

Загальнорозвивальні вправи з прапорцями. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на носках, п'ятах.. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Танцювальні кроки: кроки з витягнутою стопою, «маятник». Рухлива гра «Ловіння мавп»

Інвентар та обладнання:

Частина

уроку

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча

Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

Правила безпеки під час виконання елементів легкої атлетики

3.Повторити стройові вправи:

- повторити на місці “ Праворуч!”, «ліворуч!», «кругом!»;

- шикування та перешикування.

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна

Тривалість до 20 хв.

Загальнорозвивальні вправи з прапорцями. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на носках, п'ятах. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Танцювальні кроки: кроки з витягнутою стопою, «маятник».

До 2хв

До 3 хв

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

Нагадати, показати

Заклюсна

Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

Рухлива гра для дітей "Ловіння мавп"

Ловіння мавп

Учнів об’єднують у дві групи — «мавп» і «ловців». «Мавпи» на­дягають маски, а «ловці» зав’язують на голові хустки. «Мавпи» розташовуються на одному боці майданчика, на якому є гімнастичні лави, «ловці» — на другому. Перед грою «ловці» домовляються між собою, які рухи вони виконуватимуть, потім виходять на середину майданчика та демонструють їх. Коли «ловці» відійдуть назад, «мав­пи» злазять із «дерев» (гімнастичних лав) і наближаються до того місця, де стояли «ловці» та повторюють їх рухи. За сигналом ведучо­го «мавпи» біжать до «дерев» і залазять на них. «Ловці» намагаються піймати тих, хто не встиг залізти на «дерево», і ведуть пійманих до себе. Перемагає команда, яка піймає більше «мавп».

План – конспект уроку № 41 Дата: 1-в 30.11.2016р

Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання: виховувати організованість,дисциплінованість,наполегливість.

Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Ходьба з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді. Біг з різних вихідних положень. Лазіння по горизонтальній і похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах. Вправи з подоланням власної ваги на похилій площині. Рухлива гра «Іподром»

Інвентар та обладнання:

Частина

уроку

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча

Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

Правила безпеки під час виконання елементів легкої атлетики

3.Повторити стройові вправи:

- повторити на місці “ Праворуч!”, «ліворуч!», «кругом!»;

- шикування та перешикування.

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна

Тривалість до 20 хв.

Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Ходьба з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді. Біг з різних вихідних положень. Лазіння по горизонтальній і похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах. Вправи з подоланням власної ваги на похилій площині. Рухлива гра «Іподром»

До 2хв

До 3 хв

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

Нагадати, показати

Заклюсна

Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

Рухлива гра для дітей "Іподром"

Іподром

Діти утворюють коло, що позначено набивними м’ячами. Гравці йдуть по колу та промовляють:

Ми сміємося, а не плачемо.

Усе по колу разом скачемо.

Спробуй нас наздожени,

Але й сам не попадись.

Потім діти біжать по колу, намагаючись заквацати того, хто бі­жить попереду, та втікти від того, хто біжить позаду.

План – конспект уроку № 42 Дата: 1-в 02/12.2016р

Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання: виховувати організованість,дисциплінованість,наполегливість.

Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. «Човниковий» біг 4 х 9 м. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Лазіння в упорі на колінах та упорі присівши. Нахили тулуба в різних напрямках у положенні стоячи. Рухлива гра «Будиночки»

Інвентар та обладнання:

Частина

уроку

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча

Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

Правила безпеки під час виконання елементів легкої атлетики

3.Повторити стройові вправи:

- повторити на місці “ Праворуч!”, «ліворуч!», «кругом!»;

- шикування та перешикування.

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна

Тривалість до 20 хв.

Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. «Човниковий» біг 4 х 9 м. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Лазіння в упорі на колінах та упорі присівши. Нахили тулуба в різних напрямках у положенні стоячи. Рухлива гра «Будиночки»

До 2хв

До 3 хв

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

Нагадати, показати

Заклюсна

Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

Рухлива гра для дітей "Будиночки"

Дітей об’єднують у 5-7 команд, які утворюють кола на рівній відстані один від одного. Коло обмежене гімнастичним обручем — «будиночком». У центрі майданчика перебуває ведучий. Коли лунає музика, гравці вибігають із «будиночків» і біжать у колонах по одно­му периметром майданчика разом із ведучим. Коли музика припиня­ється, усі гравці повинні швидко зайняти свій «будиночок», ведучий може займати місце в «будиночку» будь-якої групи. Гравець, який залишився поза «будиночком», стає ведучим.

План – конспект уроку № 43 Дата: 1-в 05/12.2016р

Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання: виховувати організованість,дисциплінованість,наполегливість.

Загальнорозвивальні вправи без предметів. Чергування ходьби та бігу Танцювальні кроки: танцювальні імпровізаційні вправи. Перелізання через перешкоду заввишки до 80 см. Перелізання через перешкоди з опорою на руки. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Рухлива гра «Будиночки»

Інвентар та обладнання:

Частина

уроку

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча

Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

Правила безпеки

3.Повторити стройові вправи:

- повторити на місці “ Праворуч!”, «ліворуч!», «кругом!»;

- шикування та перешикування.

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна

Тривалість до 20 хв.

Загальнорозвивальні вправи без предметів. Чергування ходьби та бігу Танцювальні кроки: танцювальні імпровізаційні вправи. Перелізання через перешкоду заввишки до 80 см. Перелізання через перешкоди з опорою на руки. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Рухлива гра «Будиночки»

До 2хв

До 3 хв

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

Нагадати, показати

Заклюсна

Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

Рухлива гра для дітей "Будиночки"

Дітей об’єднують у 5-7 команд, які утворюють кола на рівній відстані один від одного. Коло обмежене гімнастичним обручем — «будиночком». У центрі майданчика перебуває ведучий. Коли лунає музика, гравці вибігають із «будиночків» і біжать у колонах по одно­му периметром майданчика разом із ведучим. Коли музика припиня­ється, усі гравці повинні швидко зайняти свій «будиночок», ведучий може займати місце в «будиночку» будь-якої групи. Гравець, який залишився поза «будиночком», стає ведучим.

План – конспект уроку № 44 Дата: 1-в 07/12.2016р

Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання: виховувати організованість,дисциплінованість,наполегливість.

Загальнорозвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Рухлива гра «Іподром»

Інвентар та обладнання:

Частина

уроку

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча

Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

Правила безпеки

3.Повторити стройові вправи:

- повторити на місці “ Праворуч!”, «ліворуч!», «кругом!»;

- шикування та перешикування.

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна

Тривалість до 20 хв.

Загальнорозвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Рухлива гра «Іподром»

До 2хв

До 3 хв

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

Нагадати, показати

Заклюсна

Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

Рухлива гра для дітей "Іподром"

Діти утворюють коло, що позначено набивними м’ячами. Гравці йдуть по колу та промовляють:

Ми сміємося, а не плачемо.

Усе по колу разом скачемо.

Спробуй нас наздожени,

Але й сам не попадись.

Потім діти біжать по колу, намагаючись заквацати того, хто бі­жить попереду, та втікти від того, хто біжить позаду.

План – конспект уроку № 45 Дата: 1-в 08/12.2016р

Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання: виховувати організованість,дисциплінованість,наполегливість.

Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею. Комплекс фізкультурної паузи. Перелізання через перешкоду висотою до 80 см, підлізання під перешкодою. Повторний біг 4 х 10 м, біг з високого старту. Рухлива гра «Іподром»

Інвентар та обладнання:

Частина

уроку

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча

Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

Правила безпеки

3.Повторити стройові вправи:

- повторити на місці “ Праворуч!”, «ліворуч!», «кругом!»;

- шикування та перешикування.

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна

Тривалість до 20 хв.

Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею. Комплекс фізкультурної паузи. Перелізання через перешкоду висотою до 80 см, підлізання під перешкодою. Повторний біг 4 х 10 м, біг з високого старту. Рухлива гра «Іподром»

До 2хв

До 3 хв

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

Нагадати, показати

Заклюсна

Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

Рухлива гра для дітей "Іподром"

Діти утворюють коло, що позначено набивними м’ячами. Гравці йдуть по колу та промовляють:

Ми сміємося, а не плачемо.

Усе по колу разом скачемо.

Спробуй нас наздожени,

Але й сам не попадись.

Потім діти біжать по колу, намагаючись заквацати того, хто бі­жить попереду, та втікти від того, хто біжить позаду.

План – конспект уроку № 46 Дата: 1-в 09/12.2016р

Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання: виховувати організованість,дисциплінованість,наполегливість.

Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею. Викрути рук із гімнастичною палицею, пружні рухи в широкій стійці. Ходьба «змійкою», у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук. Прискорення з різних вихідних положень. Біг на місці з максимальною частотою кроків. Рухлива гра «Горобці і ворони»

Інвентар та обладнання:

Частина

уроку

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча

Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

Правила безпеки

3.Повторити стройові вправи:

- повторити на місці “ Праворуч!”, «ліворуч!», «кругом!»;

- шикування та перешикування.

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна

Тривалість до 20 хв.

Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею. Викрути рук із гімнастичною палицею, пружні рухи в широкій стійці. Ходьба «змійкою», у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук. Прискорення з різних вихідних положень. Біг на місці з максимальною частотою кроків. Рухлива гра «Горобці і ворони»

До 2хв

До 3 хв

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

Нагадати, показати

Заклюсна

Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

Рухлива гра «Горобці і ворони»

У грі може брати участь необмежена кількість учасників. Усі вони об’єднуються у дві команди і шикуються у шеренги спинами одне до одного. Одна команда — «горобці», друга — «горлиці». Коли вчитель промовляє: «ГОР-обці!» — «горлиці» повинні швидко тікати до певного місця, яке заздалегідь відведене, а «горобці» намагаються миттєво розвернутися й упіймати їх. Якщо учитель викликає: «ГОР- лиції», «горобці» тікають, а «горлиці» їх ловлять.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.