і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

План-конспект уроку трудового навчання (швейна справа) в 5 класі.

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
3600 грн
1080 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №TL833298
За публікацію цієї методичної розробки Турчак Любов Василівна отримав(ла) свідоцтво №TL833298
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Отримати код

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ

Заняття 1 Клас 5 Дата 14.11

Тема: Фасони, розміри та призначення господарських сумок.

Мета: сформувати і вдосконалити знання про фасони, розміри та призначення господарських сумок, формувати старанність, терпіння, спостережливість; вміння аналізувати свою діяльність;

розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, естетичні смаки;

сприяти корекції моторики пальців рук, під час побудови креслення господарської сумки; викликати повагу до людей праці, робітничих професій, зокрема - художника-модельєра;

виховувати дбайливе ставлення до інструментів, обладнання, матеріалів; повагу до праці; дбайливого шанобливого ставлення до своєї праці.

Обладнання: мультимедійні засоби,електронна презентація,підручник, роздатковий матеріал, сумки.

Інструменти і матеріали: олівець, альбом, гумка,кольорові олівці.

Основні поняття: фасон, розмір, класифікація сумок.

Тип уроку: нестандартний урок, урок-подорож.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЯ УЧНІВ ДО УРОКУ.

Вчитель у ролі провідника потяга. Учні «викупають» квитки прислів’ями про працю.

  • Шановні пасажири , ви зайняли свої місця. Наш потяг «Знань» вирушає у нову цікаву, захоплюючу подорож по «Країні сумок».

Потяг вирушає від зупинки «Шкільна майстерня» до зупинки « Екскурсійно-ескізна ». (Показ слайдів 1,2,3. )

  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ

УЧНІВ.

  • Шановні пасажири, від машиніста потяга надійшов лист, потрібна ваша допомога. При посадці пасажир Незнайко загубив багаж , а який він, - розповість сам.

Слова Незнайки ( слайд 4) :

Була у мене торбинка,

Зошитам й книжкам хатинка.

Я й пенал туди ложив,

Як до школи з ним ходив.

  • Діти, можливо хтось знає, що за річ загубив Незнайко?

Так, це ранець. ( Слайд 5). Один із різновидів сумок, (показую ранець учнівський).

  1. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Отже сьогодні ми з вами починаємо вивчати сумки.

Для виготовлення сумки ми повинні підібрати матеріал, з якого будемо виготовляти сумки, визначитися з формою та виконати певні операції.

А як ви думаєте, при виготовленні сумок ми будемо застосовувати машинні шви? А які машинні шви ми вже вивчили? (подвійний, зшивний, настрочний). (Робота в парах).

Чому, на вашу думку, настрочний шов має таку назву? (Тому, що застосовують при з’єднанні кишені з деталлю. )

Яке обладнання, інструменти ми будемо використовувати і ними користуватися? (Голки, ножиці, швейна машинка)

Повторюємо будову швейної машинки.

ВИКЛАД НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

(Записуємо в зошиті дату та тему уроку. )

1. Види сумок. (слайд 6,7.)

2. Форми господарських сумок. (слайд 8 – 13.)

Сумка господарська призначена для того, щоб носити в ній різні дрібні речі, продукти харчування тощо. Такі сумки виготовляють із шкіри, тканини, церати.

Сумки з тканини іноді прикрашають аплікаціє, вишивкою, тасьмою.

Господарські сумки бувають різні за розмірами та формами ( демонстрація малюнків та сумок). Від форм залежить і кількість деталей сумки. Найчастіше сумки виготовляють з трьох деталей: основна, ручки, кишені.

Форма сумки визначається формою основної деталі: квадратної, прямокутної, півовальної, круглої. (Слайд 14).

Робота з підручником . (Сторінка 63-64.)

ФІЗХВИЛИНКА.

(Із елементами аромотарапії).

Діти, давайте уявимо, що сьогодні ми з вами вирішили позбирати гриби в лісі. Як відомо, гриби люблять гратися в схованки з грибниками. Закриваємо оченята і шукаємо грибочки. Раз грибок, два грибок... Повний кошик грибів?

Молодці. Відпочили? Працюємо далі.

V.ПРАКТИЧНА РОБОТА

Наш потяг на зупинці «Художньо-практична». Перед вами стоїть завдання, замалювати в альбомі малюнок господарських сумок. Такою цікавою роботою на швейному виробництві займаються художники-модельєри.

(Слайд 15 – 16).

Перед початком практичної роботи слід пригадати правила безпечної роботи під час виконання практичної роботи.

Гра «Дай відповідь». (Слайд 17.)

1. Якими інструментами ми будемо користуватися? (олівцями: простим та кольоровим)

2. Малюнки будуть в натуральну величину чи ні? (Малюнки будуть виконані в масштабі.)

3.Що називається масштабом?

(Масштаб - це збільшення або зменшення величини в декілька раз).

(За потреби робота із словником.

Масштаб – це збільшення або зменшення величини в декілька раз.)

5.1. Оформити в альбомі сторінку з малюнками господарських сумок.

(Слайд 15 – 16).

VІ. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА З УЧНЯМИ.

1. Поточний контроль виконання роботи учнями.

2. Індивідуальна робота із слабо встигаючими учнями.

VІІ. ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА «МІКРОФОН»

Учні по черзі повідомляють, що вони нового дізналися і навчилися на уроці.

VIII. РЕФЛЕКСІЯ ЗНАНЬ.

Гра «Хрестики - нулики». Учням слід закреслити лінією назви шкільних сумок. (Слайд 18 – 20).

рюкзак

пенал

гаманець

косметичка

ранець

барсетка

корзина

футляр

портфель

IX. ПІДСУМОК УРОКУ.

1.Виставлення мотивованих оцінок.

2.Домашнє завдання стр. 63-64

3. Зняття нервово-психологічного навантаження.

Ребуси.

6

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Фасони, розміри та призначення господарських сумок. 5 клас
  • Додано
    22.02.2018
  • Розділ
    Трудове навчання
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    7833
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    4
  • Номер матеріала
    TL833298
  • Вподобань
    0
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти