Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

План – конспект уроку Тема: Стрибкові вправи

Фізична культура

Для кого: 1 Клас

24.03.2018

4373

224

0

Опис документу:
ІБЖ на уроках гімнастики бесіда: особиста гігієна 2. Повторення: організовуючі вправи 3. Повторення: ЗРВ на місці без предметів; вправи для розвитку сили 4. Удосконалення техніки: стрибки на місці на одній, двох ногах, з поворотами праворуч, ліворуч, кругом; з просуванням вперед, назад, у присіді правим та лівим боком; 5.Рухлиа гра «Стрибунці-горобчики» Місце проведення: спортивний зал.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

План – конспект уроку № 44 Дата: 1-Б 04.12/17

Тема: Стрибкові вправи

Завдання: Правила ТБ під час занять стрибками: ІБЖ на уроках гімнастики

бесіда: особиста гігієна

2. Повторення: організовуючі вправи

3. Повторення: ЗРВ на місці без предметів; вправи для розвитку сили

4. Удосконалення техніки: стрибки на місці на одній, двох ногах, з поворотами праворуч, ліворуч, кругом; з просуванням вперед, назад, у присіді правим та лівим боком;

5.Рухлиа гра «Стрибунці-горобчики»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: м’ячи

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок. ІБЖ.

3.Повторити стройові вправи:

- повторити на місці “ Праворуч!”, «ліворуч!», «кругом!»;

- шикування та перешикування.

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна Тривалість до 20 хв.

ЗРВ на місці без предметів; вправи для розвитку сили

Удосконалення техніки: стрибки на місці на одній, двох ногах, з поворотами праворуч, ліворуч, кругом; з просуванням вперед, назад, у присіді правим та лівим боком;

Рухлиа гра «Стрибунці-горобчики»

До 8хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

виконують коригувальні вправи і вправи для загального фізичного розвитку, які їм не протипоказані.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

Заключна Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання. Вербальне оцінювання

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

План – конспект уроку № 46 Дата: 1-Б 06.12.17

Тема: Стрибкові вправи

Завдання: Правила ТБ під час занять стрибками: ІБЖ на уроках гімнастики

2. Повторення: організовуючі вправи

3. Повторення: ЗРВ в русі; вправи для розвитку швидкості

4. Навчання техніці: стрибки зі скакалкою: стрибки поодинці, парами через довгу скакалку, що гойдається, обертається вперед, назад; стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед;

5.Рухлиа гра «Стрибунці-горобчики»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: м’ячи

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок. ІБЖ.

3.Повторити стройові вправи:

- повторити на місці “ Праворуч!”, «ліворуч!», «кругом!»;

- шикування та перешикування.

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна Тривалість до 20 хв.

Повторення: ЗРВ в русі; вправи для розвитку швидкості

Навчання техніці: стрибки зі скакалкою: стрибки поодинці, парами через довгу скакалку, що гойдається, обертається вперед, назад; стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед;

Рухлиа гра «Стрибунці-горобчики»

До 8хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

виконують коригувальні вправи і вправи для загального фізичного розвитку, які їм не протипоказані.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

.

Заключна Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання. Вербальне оцінювання

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

План – конспект уроку № 47 Дата: 1-Б 11.12.17

Тема: Стрибкові вправи

Завдання: Правила ТБ під час занять стрибками: ІБЖ на уроках гімнастики

2. Повторення: організовуючі вправи

3. Повторення: ЗРВ з предметами: викрути рук зі скакалкою;

вправи для розвитку витривалості

4. Контроль: стрибки через скакалку на двох ногах

5.Рухлиа гра «Хто більше?»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: м’ячи

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок. ІБЖ.

3.Повторити стройові вправи:

- повторити на місці “ Праворуч!”, «ліворуч!», «кругом!»;

- шикування та перешикування.

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна Тривалість до 20 хв.

Повторення: ЗРВ з предметами: викрути рук зі скакалкою;

вправи для розвитку витривалості

Контроль: стрибки через скакалку на двох ногах

Рухлиа гра «Хто більше?»

До 8хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

виконують коригувальні вправи і вправи для загального фізичного розвитку, які їм не протипоказані.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

Заключна Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання. Вербальне оцінювання

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

План – конспект уроку № 48 Дата: 1-Б 13.12.17

Тема: Стрибкові вправи

Завдання: Правила ТБ під час занять стрибками: ІБЖ на уроках легкої атлетики

2. Повторення: організовуючі вправи

3. Повторення: ЗРВ з предметами: викрути рук зі скакалкою;

вправи для розвитку витривалості

4. Навчання техніці: стрибки в глибину з висоти до 40 см з м’яким приземленням; зіскок із гімнастичної лави вигнувшись;

5.Рухлиа гра «Хто більше?»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: м’ячи

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок. ІБЖ.

3.Повторити стройові вправи:

- повторити на місці “ Праворуч!”, «ліворуч!», «кругом!»;

- шикування та перешикування.

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна Тривалість до 20 хв.

Повторення: ЗРВ з предметами: викрути рук зі скакалкою;

вправи для розвитку витривалості

Навчання техніці: стрибки в глибину з висоти до 40 см з м’яким приземленням; зіскок із гімнастичної лави вигнувшись;

Рухлиа гра «Хто більше?»

До 8хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

виконують коригувальні вправи і вправи для загального фізичного розвитку, які їм не протипоказані.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

Заключна Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання. Вербальне оцінювання

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

План – конспект уроку № 49 Дата: 1-Б 14.12.17

Тема: Стрибкові вправи

Завдання: Правила ТБ під час занять стрибками: ІБЖ на уроках легкої атлетики

2. Повторення: організовуючі вправи

3. Розучування: ЗРВ з предметами: з гімнастичною палицею;

вправи для розвитку гнучкості

4. Удосконалення техніки: стрибки в глибину з висоти до 40 см з м’яким приземленням; зіскок із гімнастичної лави вигнувшись;

5.Рухлиа гра «Хто більше?»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: м’ячи

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок. ІБЖ.

3.Повторити стройові вправи:

- повторити на місці “ Праворуч!”, «ліворуч!», «кругом!»;

- шикування та перешикування.

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна Тривалість до 20 хв.

Розучування: ЗРВ з предметами: з гімнастичною палицею;

вправи для розвитку гнучкості

Удосконалення техніки: стрибки в глибину з висоти до 40 см з м’яким приземленням; зіскок із гімнастичної лави вигнувшись;

Рухлиа гра «Хто більше?»

До 8хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

виконують коригувальні вправи і вправи для загального фізичного розвитку, які їм не протипоказані.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

Заключна Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання. Вербальне оцінювання

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

План – конспект уроку № 50 Дата: 1-Б 15.12.17

Тема: Стрибкові вправи

Завдання: Правила ТБ під час занять стрибками: ІБЖ на уроках легкої атлетики

2. Повторення: організовуючі вправи

3. Повторення: ЗРВ з предметами: з гімнастичною палицею;

вправи для розвитку гнучкості

4. Навчання техніці: стрибки у довжину з місця поштовхом однієї, двох ніг;

5.Рухлиа гра «Хто більше?»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: м’ячи

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок. ІБЖ.

3.Повторити стройові вправи:

- повторити на місці “ Праворуч!”, «ліворуч!», «кругом!»;

- шикування та перешикування.

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна Тривалість до 20 хв.

Повторення: ЗРВ з предметами: з гімнастичною палицею;

вправи для розвитку гнучкості

Навчання техніці: стрибки у довжину з місця поштовхом однієї, двох ніг;

Рухлиа гра «Хто більше?»

До 8хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

виконують коригувальні вправи і вправи для загального фізичного розвитку, які їм не протипоказані.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

Заключна Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання. Вербальне оцінювання

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

План – конспект уроку № 51 Дата: 1-Б 18.12.17

Тема: Стрибкові вправи

Завдання: Правила ТБ під час занять стрибками: ІБЖ на уроках легкої атлетики

2. Повторення: організовуючі вправи

3. Повторення: ЗРВ з предметами: викрути рук зі скакалкою;

вправи для розвитку витривалості

4.Удосконалення техніки: стрибки у довжину з місця поштовхом однієї, двох ніг

5.Рухлиа гра «Стрибки по “купинах»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: м’ячи

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок. ІБЖ.

3.Повторити стройові вправи:

- повторити на місці “ Праворуч!”, «ліворуч!», «кругом!»;

- шикування та перешикування.

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна Тривалість до 20 хв.

Повторення: ЗРВ з предметами: викрути рук зі скакалкою;

вправи для розвитку витривалості

Удосконалення техніки: стрибки у довжину з місця поштовхом однієї, двох ніг

Рухлиа гра «Стрибки по “купинах»

До 8хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

виконують коригувальні вправи і вправи для загального фізичного розвитку, які їм не протипоказані.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами.

Заключна Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання. Вербальне оцінювання

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.