План – конспект уроку Тема 4 Вправи для оволодіння навичками пересувань

Фізична культура

Для кого: 1 Клас

24.03.2018

1832

49

0

Опис документу:
Завдання:Сприяти фізичному розвиткові учнів. Виховувати почуття взаємодопомоги. ІБЖ. Загальнорозвивальні вправи без предметів. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба на носках, з перекатами з п'ят на носки, «гусінь». Ходьба на підвищеній опорі (гімнастичній лаві) з різним положенням рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. Рухлива гра «Садіння картоплі»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

План – конспект уроку № 10 Дата:1-в 30/01/17

Тема4 Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання:Сприяти фізичному розвиткові учнів.

Виховувати почуття взаємодопомоги. ІБЖ. Загальнорозвивальні вправи без предметів. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба на носках, з перекатами з п'ят на носки, «гусінь». Ходьба на підвищеній опорі (гімнастичній лаві) з різним положенням рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. Рухлива гра «Садіння картоплі»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: м ячи, гімнастичні лаві

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

  • Розмикання приставними кроками у колі

  • Різновиди ходьби з різним положенням рук

  • Біг у рівномірному темпі по колу.

До 1хв

До 45

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна Тривалість до 20 хв.

ІБЖ. Загальнорозвивальні вправи без предметів. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба на носках, з перекатами з п'ят на носки, «гусінь». Ходьба на підвищеній опорі (гімнастичній лаві) з різним положенням рук, чергуючи з присіданнями, нахилами.

Рухлива гра «Садіння картоплі»

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Заключна Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60c

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

План – конспект уроку № 11 Дата:1-В 01/02/17

Тема4 Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання:Сприяти фізичному розвиткові учнів.

  • Виховувати почуття взаємодопомоги.

  • ІБЖ. Загальнорозвивальні вправи без предметів. Вправи для м'язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшо¬вих суглобів: присіди, напівприсіди, відведення ніг у сто¬рони з різних вихідних положень. «Напівшпагат». Лазіння та перелізання. Рухлива гра «Ловіння мавп»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: м ячи, гімнастичні лаві

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок.

  • Розмикання приставними кроками у колі

  • Різновиди ходьби з різним положенням рук

  • Біг у рівномірному темпі по колу.

До 1хв

До 45

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна Тривалість до 20 хв.

Загальнорозвивальні вправи без предметів.

Вправи для м'язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів: присіди, напівприсіди, відведення ніг у сторони з різних вихідних положень. «Напівшпагат».

Лазіння та перелізання.

Рухлива гра «Ловіння мавп»

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Заключна Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60c

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

План – конспект уроку № 12 Дата:1-В 02/02/17

Тема4 Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання:Сприяти фізичному розвиткові учнів.

  • Виховувати почуття взаємодопомоги.

  • ІБЖ. Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею. Ви¬крути рук із гімнастичною палицею, пружні рухи в широкій стійці. Ходьба «змійкою», у напівприсіді, у присіді, з різ¬ними положеннями рук. Біг на місці з максимальною частотою кроків. Рухлива гра «Горобці і ворони»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: м ячи, гімнастичні лаві

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок. ІБЖ

  • Розмикання приставними кроками у колі

  • Різновиди ходьби з різним положенням рук

  • Біг у рівномірному темпі по колу.

До 1хв

До 45

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна Тривалість до 20 хв.

Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею.

Викрути рук із гімнастичною палицею, пружні рухи в широкій стійці.

Ходьба «змійкою», у напівприсіді, у присіді, з різ¬ними положеннями рук.

Біг на місці з максимальною частотою кроків.

Рухлива гра «Горобці і ворони»

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Заключна Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60c

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

План – конспект уроку № 13 Дата:1-В 03/02/17

Тема4 Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання:Сприяти фізичному розвиткові учнів.

  • Виховувати почуття взаємодопомоги.

ІБЖ. Загальнорозвивальні вправи з прапорцями. Комплекс для профілактики плоскостопості. Ходьба «змійкою», на носках, п'ятах. Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках. Танцювальні кроки: кроки з витягнутою стопою, «маятник». Рухлива гра «Ловіння мавп»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: м ячи, гімнастичні лаві

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок. ІБЖ

  • Розмикання приставними кроками у колі

  • Різновиди ходьби з різним положенням рук

  • Біг у рівномірному темпі по колу.

До 1хв

До 45

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна Тривалість до 20 хв.

Загальнорозвивальні вправи з прапорцями

Комплекс для профілактики плоскостопості.

Ходьба «змійкою», на носках, п'ятах.

Лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках.

Танцювальні кроки: кроки з витягнутою стопою, «маятник». Рухлива гра «Ловіння мавп»

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Заключна Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60c

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

План – конспект уроку № 14 Дата:1-В 06/02/17

Тема4 Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання:Сприяти фізичному розвиткові учнів.

  • Виховувати почуття взаємодопомоги.

  • ІБЖ. Загальнорозвивальні вправи з м'ячами, вправи на рівновагу. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі. Біг з високого старту до З0 м. Танцювальні кроки: приставний крок, перемінний крок. Рухлива гра «Ми весела дітвора»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: м ячи, гімнастичні лаві

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок. ІБЖ

  • Розмикання приставними кроками у колі

  • Різновиди ходьби з різним положенням рук

  • Біг у рівномірному темпі по колу.

До 1хв

До 45

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна Тривалість до 20 хв.

Загальнорозвивальні вправи з м'ячами, вправи на рівновагу.

Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі.

Біг з високого старту до З0 м.

Танцювальні кроки: приставний крок, перемінний крок.

Рухлива гра «Ми весела дітвора»

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Заключна Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60c

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

План – конспект уроку № 15 Дата:1-В 08/02/17

Тема4 Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання:Сприяти фізичному розвиткові учнів.

  • Виховувати почуття взаємодопомоги.

  • ІБЖ. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс вправ для формування правильної постави. Ходьба «змійкою». Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, зі зміною напрямку. Лазіння та перелізання. Рухлива гра (за вибором учнів)

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: м ячи, гімнастичні лаві

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок. ІБЖ

  • Розмикання приставними кроками у колі

  • Різновиди ходьби з різним положенням рук

  • Біг у рівномірному темпі по колу.

До 1хв

До 45

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна Тривалість до 20 хв.

Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою.

Комплекс вправ для формування правильної постави. Ходьба «змійкою». Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, зі зміною напрямку. Лазіння та перелізання. Рухлива гра (за вибором учнів)

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Заключна Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60c

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

План – конспект уроку № 16 Дата:1-В 10/02/17

Тема4 Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання:Сприяти фізичному розвиткові учнів.

  • Виховувати почуття взаємодопомоги.

  • ІБЖ. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс вправ для формування правильної постави. Ходьба «змійкою». Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, зі зміною напрямку. Лазіння та перелізання. Рухлива гра (за вибором учнів)

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: м ячи, гімнастичні лаві

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок. ІБЖ

  • Розмикання приставними кроками у колі

  • Різновиди ходьби з різним положенням рук

  • Біг у рівномірному темпі по колу.

До 1хв

До 45

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна Тривалість до 20 хв.

Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою.

Комплекс вправ для формування правильної постави. Ходьба «змійкою». Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, зі зміною напрямку. Лазіння та перелізання. Рухлива гра (за вибором учнів)

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Заключна Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60c

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

План – конспект уроку № 17 Дата:1-В 13/02/17

Тема4 Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання:Сприяти фізичному розвиткові учнів.

  • Виховувати почуття взаємодопомоги.

  • ІБЖ. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями. Біг з високого старту до З0 м. Рухлива гра «До своїх прапорців»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: м ячи, гімнастичні лаві

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок. ІБЖ

  • Розмикання приставними кроками у колі

  • Різновиди ходьби з різним положенням рук

  • Біг у рівномірному темпі по колу.

До 1хв

До 45

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна Тривалість до 20 хв.

Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями. Біг з високого старту до З0 м.

Рухлива гра «До своїх прапорців»

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Заключна Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60c

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

План – конспект уроку № 20 Дата:1-В 17/02/17

Тема4 Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання:Сприяти фізичному розвиткові учнів.

  • Виховувати почуття взаємодопомоги.

  • ІБЖ. Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Ходьба з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді. Біг з різних вихідних положень. Лазіння по горизонтальній і похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах. Вправи з подоланням влас¬ної ваги на похилій площині. Рухлива гра «Вовк у канаві»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: м ячи, гімнастичні лаві

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок. ІБЖ

  • Розмикання приставними кроками у колі

  • Різновиди ходьби з різним положенням рук

  • Біг у рівномірному темпі по колу.

До 1хв

До 45

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна Тривалість до 20 хв.

Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики.

Ходьба з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді. Біг з різних вихідних положень. Лазіння по горизонтальній і похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах. Вправи з подоланням влас¬ної ваги на похилій площині. Рухлива гра «Вовк у канаві»

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Заключна Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60c

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

План – конспект уроку № 21 Дата:1-В 27/02/17

Тема4 Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання:Сприяти фізичному розвиткові учнів.

ІБЖ. Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Ходьба на носках, п'ятах, із високим підніманням стегна. Біг з різних вихідних положень, «човниковий» біг 4 х 9 м. Рухлива гра «Ловіння мавп»

  • Виховувати почуття взаємодопомоги.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: м ячи, гімнастичні лаві

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок. ІБЖ

  • Розмикання приставними кроками у колі

  • Різновиди ходьби з різним положенням рук

  • Біг у рівномірному темпі по колу.

До 1хв

До 45

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна Тривалість до 20 хв.

Загальнорозвивальні вправи з м'ячами.

Ходьба на носках, п'ятах, із високим підніманням стегна. Біг з різних вихідних положень,

«човниковий» біг 4 х 9 м.

Рухлива гра «Ловіння мавп»

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Заключна Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60c

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

План – конспект уроку № 22 Дата:1-В 01/03/17

Тема4 Вправи для оволодіння навичками пересувань

Завдання:Сприяти фізичному розвиткові учнів.

ІБЖ. Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс вправ для формування правильної постави. Ходьба «змійкою». Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, зі зміною напрямку. Лазіння та перелізання. Рухлива гра (за вибором учнів)

  • Виховувати почуття взаємодопомоги.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар та обладнання: м ячи, гімнастичні лаві

Зміст

ОМГ

ПМГ

СМГ

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча Тривалість до 5 хв.

1.Організований перехід до місць занять

2. Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань на урок. ІБЖ

  • Розмикання приставними кроками у колі

  • Різновиди ходьби з різним положенням рук

  • Біг у рівномірному темпі по колу.

До 1хв

До 45

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

До 1хв

До 45 с

До 1хв

До 90 с

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого. Дистанція 0,5 м.

Біля нижнього правого кута зали. Рапорт за встановленою формою. Розповісти, пояснити, отримати зворотною від учнів про розуміння ними завдань на урок. Перевірити готовність учнів до уроку.

Розповісти, пояснити.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Виконати за командами

Основна Тривалість до 20 хв.

Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою.

Комплекс вправ для формування правильної постави.

Ходьба «змійкою».

Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, зі зміною напрямку.

Лазіння та перелізання.

Рухлива гра (за вибором учнів)

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10х

До 2хв

До 3 хв

До 20 с

До 5хв

До

5

хв

До

10хв

До 2хв

Т

Т

Т

Т

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Темп середній.

Виконувати за командами.

Виправити помилки:підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Потоковий спосіб організації діяльності учнів.

Виконувати за командами. Виправити помилки: підрахунком, вказівкою, порадою, зауваженням, виправленням.

Виконувати за командами.

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Нагадати, показати.

Заключна Тривалість до 5хв.

1.Біг, ходьба, вправи на розслаблення, дихальні вправи.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Підсумок проведеного уроку.

4.Підбиття підсумків

5.Домашні завдання: Рухливі ігри

6. Організований перехід до класу.

60с

30с

30с

60с

60с

60с

60с

30с

30с

60с

60c

60с

60с

30с

30с

60с

60с

60с

Виконувати за командами. Темп повільний.

За зростом біля лінії

Акцентувати увагу на основних моментах уроку.

Відмітити кращих Пояснити об’єктивність оцінювання.

Пояснити, показати.

Перехід в колону по одному, призначити направляючого та замикаючого.

Дистанція 0,5 м.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.