• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Музика
  • План - конспект уроку - подорожі з музичного мистецтва "Джаз. Симфоджаз" , який проводиться у 7 класі під час вивчення теми "Новаторство у музичному мистецтві" (ІІ семестр), за підручником Кондратової Л.

План - конспект уроку - подорожі з музичного мистецтва "Джаз. Симфоджаз" , який проводиться у 7 класі під час вивчення теми "Новаторство у музичному мистецтві" (ІІ семестр), за підручником Кондратової Л.

Опис документу:
План - конспект уроку - подорожі з музичного мистецтва "Джаз. Симфоджаз" , який проводиться у 7 класі під час вивчення теми "Новаторство у музичному мистецтві" (іі семестр), за підручником Кондратової Л.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: «Рапсодія в стилі життя»

Мета:

- ознайомити учнів з творчістю Д.Гершвіна;

- закріпити поняття «блюз», «рапсодія», «регтайм»;

- продовжувати розвивати вміння визначати головні теми в прослуханих творах;

- вчити учнів розуміти і аналізувати різноманітні жанри в музиці;

- розвивати співацьку культуру;

- виховувати любов до музики, зацікавити до концертної діяльності.

Тип уроку: комбінований, урок-подорож.

Обладнання: баян, музичний центр, мультимедійний центр, фонограми, відеоролик, додаткові матеріали.

ПЛАН.

  1. Організаційний момент. Привітання.

  2. Перевірка д/з

  • Яку роль у житті Ф.Ліста відіграли зустрічі …. (З ким?)

  • Кого називали «Князем усіх фортепіаністів?»

  • Які цінності закладені в пісню «Родина» О.Золотника і В. Крищенка

  1. Розспівування.

  2. Виконання пісні «Родина» О.Золотника і В.Крищенка

  3. Фізкультхвилинка

  4. Вивчення нової теми:

  • Формування музичної культури Америки;

  • Джордж Гершвін і симфоджаз;

  1. Слухання музики. Д.Гершвіна «Рапсодія в стилі блюз». Аналіз:

І тема — чарівна, емоційна;

ІІ тема — танцювальна;

ІІІ тема — пісенна;

ІV тема — лірична кульмінація.

  1. А зараз, діти, ми вирушаємо до сонячної Греції.

(Перегляд відеосюжету. Концерт оркестру «Акрополіс»). Аналіз:

  • характер, образ диригента;

  • музиканти;

  • інструменти;

  • засоби виразності;

  • склад оркестру;

  • музика — це свято душі…

  1. Висновок.

Започаткувавши симфоджаз, Джордж Гершвін зробив упевнений крок до шляху демократизації академічних жанрів — опери, симфонії, концерту.

  1. Підсумок уроку

  • Найбільше мені сподобалося…

  • Музична подорож вплинула на мене…

  • Що таке симфоджаз і хто його започаткував?

(На протязі всього уроку використовуються фонограми, додаткові матеріали на дошці, карти-додатки для аналізу музичних творів).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Ефективні комунікації (soft skills) учителя з батьками»
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн