Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Освіта в умовах воєнного часу: виклики, рішення, реалізація
»
Взяти участь Всі події

План-конспект уроку "Органайзер з фетру. Етапи проектування. Ескіз виробу"

Опис документу:

Основною метою при розробці цього уроку - це показати методи та прийоми актуалізації знань етапів роботи над проектом. Я використала ресурси https://wordart.com/my-word-art (хмара слів) та https://learningapps.org/createApp.php (етапи проекту)

Перегляд
матеріалу
Отримати код

П лан-конспек уроку №_____

Клас: 6

Проект №____ «Органайзер з фетру»

Тема: «Етапи проектування. Виконання ескізу виробу.»

Очікувані результати:

- розрізняє етапи проектної діяльності,

- виконує ескіз виробу,

- застосовує метод стилізації та біоформ під час проектування виробу,

- визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

-добирає інструменти та матеріали для роботи.

Обладнання та матеріали: проектор, екран, інструкційні картки.


Хід уроку:

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ – привітання, перевірка наявності учнів.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1) Вчитель: перш ніж приступати до вивчення нової теми, давайте подивимось на хмарку слів та поміркуємо, до якої діяльності належать слова. (проектування, проектна діяльність)




2) Вчитель: тепер давайте розглянемо ще одну хмаринку та відповімо, що в ній зашифро-вано. (етапи проектування)

3) Вчитель: а тепер давайте пригадаємо з яких видів діяльності складається кожен етап. Для цього потрібно от сканувати QR-код та виконати невеличке завдання (розподілити види діяль-ності по етапам роботи над проектом).


Учні: виконують завдання.


ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ:

Вчитель: Отже, сьогодні на уроці ми приступаємо до другого етапу роботи над проектом - виконуємо ескіз майбутнього виробу.


ІV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ:

Ескізи застосовують при проектуванні нових та вдосконаленні існуючих виробів. Саме за допомогою ескізу втілює на папері свою ідею, свій творчий задум архітектор, проектувальник, конструктор, раціоналізатор. Ескізи виконують і тоді, коли у виробничих умовах виникає термінова потреба виготовити нову деталь замість тієї, яка вийшла з ладу, а запасна відсутня. Часто за ескізами виконують креслення деталей.


V. ПОВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ (вступний інструктаж):

Вчитель: На минулому уроці ми вирішили виготовляти органайзери з фетру у вигляді сови.

Коли ми обираємо виріб для виготовлення, ми спочатку робимо його ескіз. І тут нам на допомогу приходить метод стилізації. В малюванні, коли ми хочемо намалювати якийсь предмет з оточуючої нас природи, ми використовуємо саме цей метод.

СТИЛІЗАЦІЯ - це спрощене зображення будь якого предмета чи форми живої природи.

Вчитель показує слайди.


Слайд 1._____________________________________________________________________________________



Слайд 2.______________________________________________________________________________________

Слайд 3

Слайд 4.___________________________________________________________________



Слайд 5.______________________________________________________________________________________


Слайд 6.________________________________________________________________




VI.ПРАКТИЧНА РОБОТА (поточний інструктаж):

Вчитель: Сова може буди різної форми. Інструкційні картки можуть допомогти вам в роботі при розробці ескізу.

Завдання: - виконати ескіз виробу,

  • визначити розмір виробу.

  • визначити необхідну кількість матеріалів,

  • написати в два стовпчика які матеріали та інструменти потрібні будуть для роботи.

Учні: виконують ескіз виробу.

Вчитель: допомогає в роботі, виправляє помилки, слідкує за виконанням ПБЖ та організації робочого місця.





VII. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ (заключний інструктаж):

-Рефлексія: давайте відповімо на питання, який ще метод, крім стилізації, ми використову-вали сьогодні на уроці? (біоформи)

-Аналіз помилок.

-Оцінки.

-Д/З.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.