План - конспект уроку "Округлення десяткових дробів."

Опис документу:
Округлення десяткових дробів. План-конспект уроку математики Мета. Закріпити знання алгоритму округлення десяткового дробу до певного розря¬ду; формувати навички застосування округлення чисел. Тип уроку. Урок формування умінь і навичок.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

План-конспект уроку математики

Мета. Закріпити знання алгоритму округлення десяткового дробу до певного розря­ду; формувати навички застосування округлення чисел.

Тип уроку. Урок формування умінь і навичок.

План уроку

  1. Організаційна частина. Перевірка домашнього завдання 6хв

  2. Актуалізація знань учнів 8хв

  3. Формування умінь і навичок. 26хв

  4. Повідомлення домашньої роботи. Підведення підсумків уроку 5хв

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання.

№№817, №819

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Правило округлення десяткових дробів.

  2. Округліть:

  1. до десятих: 9,435; 32,1601; 9,75;

  2. до сотих: 65,1784; 4,008; 1,6666;

  3. до одиниць: 50,92; 1,19; 8,47;

  4. до сотень: 468; 2078,65; 197,48.

  1. За кг сиру заплатили 5 грн. Скільки треба заплатити за 2кг такого сиру? (2:*5=:*5=11*5=55грн.)

ІІІ. Формування умінь і навичок.

Математичний диктант

  1. Порівняти числа: 18,5 □ 18,498; 0,6485 □ 0,649; (>, <)

  2. Написати три числа, кожне з яких більше за 5,66 і менше, ніж 5,68.

  3. Які цифри можна поставити за­мість зірочок, щоб утворилася пра­вильна нерівність? У правій і лівій частинах зірочкою позначено одну й ту саму цифру. 0,*4 > 0,6*. (7, 8, 9)

  4. Округлити: 5,92 до десятих; 12,605 до сотих. (5,9; 12,61)

  5. Округлити: 1326,559 до тисяч; 0,1297 до тисячних, (1000; 0,130 )

  6. Які цифри можна підставити за­мість зірочки, щоб округлення було виконане правильно? 0,78 * 9 0,79 (5, 6, 7, 8, 9)

Розв'язування задач і вправ. Колективна робота

№№ 821, 822, 823, 824, 826.

Додаткові задачі

  1. Знайдіть помилку:

1) 3,27 3,3;

2) 2,99 3,0;

3) 12,34 12,3;

4) 0,75 0,7;

5) 8,18 8,2.

  1. Усі числа: 2,5; 2,6; 2,7; 2,8; 2,9; 3,1; 3,2; 3,3; 3,4 – мають одну особ­ливість, пов'язану з округленням чисел. Яку?

  2. Незнайко задумав число. Спочатку він округлив це число до десятих, отримав 6,4. Потім він округлив задумане число до одиниць, отримав 7. Чи не помилився він?

ІV. Підсумки уроку. Пояснення домашнього завдання.

п. 29, №№ 825, 827.

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація інклюзивного середовища в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн