План - конспект уроку "Округлення десяткових дробів."

Опис документу:
План-конспект уроку математики Тема. Округлення десяткових дробів. Мета: ознайомити учнів з поняттям округлення чисел до певного роз¬ряду; формувати вміння використовувати правило округлення чисел для розв'язання вправ. Тип уроку: засвоєння нових знань. Обладнання: таблиця округлення десяткових дробів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

План-конспект уроку математики

Тема. Округлення десяткових дробів.

Мета: ознайомити учнів з поняттям округлення чисел до певного роз­ряду; формувати вміння використовувати правило округлення чисел для розв'язання вправ.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання: таблиця округлення десяткових дробів.

План уроку

  1. Організаційна частина. Перевірка домашнього завдання 3хв

  2. Актуалізація знань учнів 6хв

  3. Засвоєння знань 13хв

  4. Закріплення знань та формування вмінь 17хв

  5. Повідомлення домашньої роботи 2хв

  6. Підведення підсумків уроку 3хв

Хід уроку

І. Організаційна частина

Привітання з класом. Концентрація уваги учнів та перевірка присутності учнів.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Запитання до класу

  1. Назвіть розряди числа 53,6171.

  2. Назвіть найбільший десятковий дріб із двома цифрами після коми, який менший від 100.

  3. Між якими сусідніми натуральними числами розміщується дріб:

1) 2,925;

2) 7,0019;

3) 426,426?

III. Мотивація навчальної діяльності

Запитання до класу

Хлібина коштує 1 грн. 50 к. Скільки коштує 1) півхлібини; 2) чверть хлібини?

(Півхлібини 75 к.; чверть хлібини 37,5к.)

Ми округлюємо кількість копійок, адже ми не заплатимо пів копійки.

ІV. Формування знань

В формі бесіди розглядаємо п. 29.

Наведіть приклади з Вашого життя чи доводилося Вам зустрічатися з округленням числа?

Перепишіть з книги в зошит правило округлення десяткових дробів.

Правило округлення десяткових дробів

  1. Знайди цифру того розряду, до якого округлили десятковий дріб (на­туральне число).

  2. Подивись на наступну (читаючи зліва направо) цифру; якщо вона 0, або 1, або 2, або 3, або 4 — цифру в п. 1 не змінюй, в інших випадках — збільш її на 1 (+ 1).

  3. Усі цифри, що передують знайденій у п. 1, — перепиши, ті, що йдуть за нею, — відкинь (запиши нулями).

Первинне засвоєння знань

Розглянути приклади округлень

0,15 0,2 (до десятих);

0,1617 0,16 (до сотих);

0,1617 0,162 (до тисячних);

229,31 229 (до одиниць);

229,31 230 (до десятків);

229,31 200 (до сотень).

У практичних розрахунках іноді доводиться відступати від основного правила округлення. Наприклад, розрахунки показали, що для перевезення певного вантажу потрібно приблизно 5,3 машини. Для встановлення кількос­ті машин тут не можна застосувати правило округлення десяткових дробів. Округлювати це число потрібно з надлишком, бо інакше буде перевезено не весь вантаж. Або якщо на покриття даху витрачають 44,4 листів шиферу, то їх потрібно мати не 44, а 45.

V. Закріплення знань.

1 Які цифри можна поставити замість зірочки, щоб після округ­лення числа в лівій частині наближеної рівності до десятих воно стало дорівнювати числу в правій частині?

1) 418,5* = 418,6;

2) 43,0* = 43,0;

3) 879,93* = 879,93;

4) 125,* = 126.

№№ 816, 818, 820.

VI. Підсумок уроку
Запитання до класу

Знайдіть пропущене число (рис. 130)

(Пояснюючи, як знайдено правиль­ну

відповідь — 9,5, учні повторюють ал­горитм

округлення чисел.)

VII. Домашнє завдання

п. 29, №№817, №819

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн