План -конспект уроку на тему :" Правила поведінки під час пожежі"

Опис документу:
Навчити дітей правильно діяти під час пожежі; розширити знання дітей про правила поведінки під час виникнення пожежі. Дати поняття про те, що повинна знати кожна дитина, потрапляючи в екстремальну ситуацію. Розвивати вміння користуватися вогнегасником та іншими підручними матеріалами. Виховувати почуття відповідальності, увагу, обережність, використовуючи пожежонебезпечні побутові прилади.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Правила поведінки під час пожежі

Мета. Навчити дітей правильно діяти під час пожежі; розширити знання дітей про правила поведінки під час виникнення пожежі. Дати поняття про те, що повинна знати кожна дитина, потрапляючи в екстремальну ситуацію. Розвивати вміння користуватися вогнегасником та іншими підручними матеріалами. Виховувати почуття відповідальності, увагу, обережність, використовуючи пожежонебезпечні побутові прилади.

Обладнання: підручник І. Д. Беха, Т. В. Воронцової, В. С. Пономаренка, С.В. Страшка «Основи здоров’я 3 клас», диск із записом уроку, роздатковий матеріал: шаблони ялинок, фішки, ялинкові прикраси.

Тип уроку. Комбінований

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Робота в парах

Питання

  • Як правильно користуватись газовою плитою?

  • Що треба перевірити, виходячи з квартири чи будинку?

  • Як треба вчинити, якщо в кухні відчутний запах газу?

  • Як правильно поводитись з електроприладами?

  • Яких правил треба дотримуватись, користуючись електроприладами?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

1.Фронтальне опитування

- Пригадайте, з якими службами можна зв’язатись, зателефонувавши за такими номерами? (102, 103,104 ,101) – слайд №2(1) , слайд №2(2)

2. Оголошення теми .

Ми будемо говорити про пожежу, про причину її виникнення та її наслідки. (Слайд 2)

ІV. Робота над темою уроку.

- З чого починається пожежа? (з вогню)

1. Проблемне питання

- Вогонь – добро чи зло? (відповіді дітей)

2. Слово вчителя.

Вогонь – давній друг людини. -слайд №3

І дорослі, і діти це знають:

Наші предки в печерах жили.

Скільки люди себе памятають,

Із вогнем, що у люту негоду

Біля вогнища всіх зігрівав, (слайд №4 (1, 2,3))

Що людському великому роду

В холоднечу загинуть не дав.

Тож його берегли, як уміли, –

І хоч тисячі літ відшуміли,

Люди й досі шанують його.

Бо вогонь з давнини і донині

Помагає і служить людині.

Він дає тепло - слайд №5(2), світло - слайд №5(3), тепло, слайд №5(4), радість допомагає приготувати смачну їжу, - рухає могутні механізми - слайд №5(5).

Вогонь приносить велику користь.

Але й іншим буває вогонь - ...(слайд №6)

Злий, як змій, і жорстокий, як ворог,

Може все спопелити на порох.

Такий вогонь спричиняє пожежу. - (слайд №7)

(Пожежа це – ...)

3. Робота з підручником ( с.75-76)

Прочитайте прислів’я і поясніть його.

Вогонь – добрий слуга, але поганий господар.

Опрацюйте текст підручника (с.75-76). Знайдіть і прочитайте причини виникнення пожежі та правила пожежної безпеки.

Причини виникнення пожежі

Закріплення

Причини виникнення пожежі - слайд №8

4. Практична робота

Слово вчителя.

Незабаром веселе і радісне свято зустрічі Нового року. Кажуть: «Як його зустрінеш, таким він і буде». Зустрінеш із жартами, сміхом, піснею, то цілий рік будеш веселим і щасливим. А якщо зі слізьми – сумним буде увесь рік. Новорічне свято ми не уявляємо без зеленої красуні. Я пропоную вам прикрасити свою ялинку іграшками , але спочатку розглянемо правила, яких слід дотримуватись, прикрашаючи деревце - слайд №9

«Прикрась свою ялинку» - практична робота

(Діти роблять аплікацію «Новорічна ялинка» і коментують чому саме такі прикраси вони вибрали.)

Робота з підручником (с.77 – 78)

Засоби пожежогасіння.

Учні читають текст на с. 77 -78 та знаходять відповідь на питання:

Яких правил треба дотримуватись, щоб не виникло пожежі? (Слайд №10)

  • Які засоби гасіння слід використовувати під час виникнення пожежі? (Слайд №11 - 12)

V. Підсумок уроку.

Давайте проведемо невеличке тестування і перевіримо чи добре ви засвоїли матеріал уроку.( Слайд 13)

Прочитайте ще раз, яких правил треба дотримуватись, щоб уникнути пожежі і візьміть собі на замітку. (Слайд 14)

Висновок.- Слайд 15

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн