План конспект уроку "Моя родина" за підручником С.І. Сотникова, Т.Ф. Білоусова "Німецька мова Deutsch 5-й клас" (1-й рік навчання)

Опис документу:
Мета уроку: введення лексичних одиниць та активізація їх в мовленні, ознайомлення з присвійними займенниками, розвиток умінь читання та говоріння. Очікувані результати; учні можуть розрізняти та вживати в мовленні та письмі присвійні займенники з іменниками всіх родів та множини, розповідати про свою родину, працювати в парах, допомагаючи один одному.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

План конспект уроку з німецької мови в 5 класі

(підручник С.І Сотникова, Т.Ф Білоусова, Deutsch)

Тема: Meine Familie

Мета уроку:

Навчальна: активізація лексичних одиниць теми в мовленні;

ознайомлення учнів з присвійними займенниками;

розвиток умінь читання та говоріння та роботи в парах.

Розвивальна:

розвиток пам’яті, уваги та логічного мислення

Виховна: виховання в учнів поваги та любові до своїх рідних.

Обладнання: підручник С.І.Сотникова, Т.Ф.Білоусова, Deutsch 5 клас, картки із завданнями, малюнки родин, фото, комп’ютер.

Лексика до теми: die Familie, die Mutter, der Vater, die Eltern, die Oma, der Opa, die Großeltern, die Schwester, der Bruder, die Geschwister.

Граматика: присвійні займенники

Хід уроку.

І. Організаційний момент

1. Guten Tag, Kinder .Ich freue mich euch wieder zu sehen. Wie geht’s? Sind alle Schüler in der Klasse? Wie ist das heutige Wetter?

Jetzt begrüßen wir einander- (das Lied „Guten Tag“)

Guten Tag, Guten Tag – hallo! Wie geht’s?

Danke! Prima! Gut!

Tschüs! Auf Wiedersehen!

ІІ. Основна частина уроку

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

Unser Thema heißt „Meine Familie“. Sagt bitte, was bedeutet das Wort „Familie“ auf Englisch?

Stimmt. Es bedeutet «Родина. Сім’я». Und heute werden wir die neue Wörter zum Thema schreiben, lesen, an der Grammatik arbeiten, Texte lesen, Übungen machen und natürlich sprechen.

2.Введення нової лексики.

Schaut die Tafel an, hört zu und sprecht nach

(На дошці написані слова, учитель читає їх, учні повторюють і записують в словник)

3.Граматичний матеріал.

Відповідаючи на запитання wessen? Чий/Чия/ Чиє/Чиї? ми вживаємо присвійні займенники. У німецькій мові в кожного особового займенника є відповідний присвійний. (Використання таблиці)

Якщо присвійні займенники вживаються перед іменниками чоловічого та середнього роду в називному відмінку, то вони мають таку форму:

Mein/ dein/ sein/ihr/unser/euer/ihr/Ihr. Якщо ж вони вживаються перед іменниками жіночого роду або множини, то мають закінчення –е-: наприклад, meine Mutter, deine Eltern, unsere Großeltern.

(Робота в парах з картками)

4.Hörverstehen.

  1. Hört zu und spricht nach. Seite 30, Übung1.

  2. Schreibt die Übung 4, Seite 31 (учні виконують вправу)

Sprechen.

  1. Und jetzt sprechen wir über eure Familien.

(Учні розповідають про свої родини за допомогою малюнків і фото, які вони принесли заздалегідь)

5.Lesen.

  1. Seite 31 Lest den Text und übersetzt.

6.Hausaufgabe. Die neuen Wörter zu Thema lernen, über die Familie erzählen.

7.Zusammenfassung.

Wir haben heute sehr gut gearbeitet. Wir haben gehört, gelesen, geschrieben und gesprochen. Die Stunde ist zu Ende. Alles Gute. Auf Wiedersehen!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!