і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

ПЛАН КОНСПЕКТ УРОКУ ДЛЯ 6 КЛАСУ З МОДУЛЯ « ГІМНАСТИКА»

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

ПЛАН КОНСПЕКТ УРОКУ ДЛЯ 6 КЛАСУ З МОДУЛЯ « ГІМНАСТИКА»

            Мета: сформувати навики оволодіння елементами гімнастики.

Завдання уроку:

1.    Ознайомити учнів з правилами техніки безпеки час занять гімнастичними вправами.

2.    Удосконалювати вправи для розвитку гнучкості.

3.    Повторення техніки виконання елементів акробатики: стійка на лопатках, міст з положення лежачи, перекид вперед, назад.

4.    Розвиток координаційних здібностей.

Тип уроку: навчально-тренувальний.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: гімнастичні мати, свисток, секундомір, скакалки, обручі.

Тривалість уроку: 45хв.

Частина уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

П

І

Д

Г

О

Т

О

В

Ч

А

Ч

А

С

Т

И

Н

А

15

Х

В

И

Л

И

Н

1. Шикування, перевірка правильної постави, рапорт, привітання;

повідомлення завдань уроку

2 хв.

в одну шеренгу

2. вимірювання  ЧСС за 10с.

10-20с.

60-70 уд./хв

3. Теоретично-методичні знання:

- правила техніки безпеки під час занять гімнастичними вправами;

2 хв

Фронтальний метод

Правила поведінки під час занять гімнастичними вправами. Пам`ятайте, що на уроках фізичної культури не можна штовхатися, переганяти один одного, потрібно дотримуватись дистанцій при бігу і стройових вправах, уважно слухати всі вказівки, не розпочинати вправи без команди.

Презентація №1

4. Стройові вправи: повороти на місці.

30с.

Повороти: ліворуч, праворуч, кругом.

5.Ходьба та її різновиди:

       стройовим кроком;

       на носках, руки на догори;

       на п`ятках, руки за голову;

       з перекатом з п`ятки на носок, руки на пояс;

       у пів присіді, руки на пояс;

       у повному присіді, руки на коліна.

1,5-2 хв.

Поточним методом,  дистанція 2 кроки, спину тримати рівно.

6. Біг та його різновиди:

       звичайний біг;

       приставним кроком правою;

       приставним кроком лівою;

       біг з підніманням стегна;

       біг з захлестом;

       біг з підскоком;

      біг спиною вперед

       звичайний біг;

1,5-2хв.

Темп повільний, дистанція 2 кроки

8. Вправи на відновлення дихання (під рахунок)

1- руки вперед;

2 - руки вгору;

3 - руки в сторони;

4 – руки вниз

30с.

Розвиток уваги і відновлення дихання.

9. Перешикування.

10с.

В 3 шеренги.

10. вимірювання ЧСС за 10с.

10-20с

110-120 уд/хв.

ЗРВ з гімнастичними палицями

6-7хв.

Вправа 1:

 В.п. о.с., палиця вниз.

1 –  піднятися на носки палиця, палиця вгору (вдих);

2 –  опускаючись на всю стопу, палицю на лопатки (видих);

3 – піднятися на носки палиця, палиця вгору

 (вдих) ;

4  в.п. (видих)

4-6 р.

Стежити за поставою.

Вправа 2:

В.п. о.с., палиця вниз.

1 – ліву ногу назад на носок, палиця попереду;

2 – в.п;

3 – те саме правой;

4 - в.п.

4-6 р.

Прогнутись.

Вправа 3:

 В.п. – стійка ноги нарізно, палиця позаду в згинах ліктьових суглобів.

1 – поворот тулуба ліворуч;                 

2 – нахил уперед;

3-  випростатись;

4 – в.п.

5-8 – те саме у правий бік.

4-6 р.

Дотримуватись послідовності виконання вправи.

Вправа 4:

В.п.  – стійка ноги нарізно, палиця позаду в згинах ліктьових суглобів.

1-3 – 3 нахила назад;

4 – в.п.

4-6 р.

Не виконувати різких рухів.

Вправа 5:

В.п.  – стійка ноги нарізно, палиця попереду.

1- 3 – 3 нахила вперед, палиця попереду;

4 – в.п.

4-6 р.

Ноги в колінах не згинати, спину тримати прямо.

Вправа 6:

В.п. – стійка ноги нарізно, палиця перед собою.

1 – правою ногою дістати лівого краю палиці;

2 – в.п.;

3-4 – те саме лівою.

4-6 р.

Ноги в колінах не згинати, спину тримати прямо.

Вправа 7:

В.п. – о.с. , палиця вгору.

1-3 – нахил ліворуч, відпускаючи праву руку, вільним кінцем палиці торкнутись підлоги зліва;

4 – в.п.

5-8 – те саме в інший бік.

4-6 р.

Тулуб уперед не нахиляти, виконувати у повільному темпі.

Вправа 8:

В.п. – стійка ноги нарізно, палиця внизу.

1-3- пружинячі нахили, палицею торкатися підлоги;

4 – в.п.

4-6 р.

Ноги в колінах не згинати, палицею торкатися до підлоги.

Вправа 9:

В.п. – стійка ноги нарізно, палиця внизу.

1 – випад правою, палиця догори;

2 – в.п.

3-4-  те саме лівою.

4-6 р.

Стежити за поставою.

Вправа 10:

В.п. – стійка ноги нарізно, палиця внизу.

1 – випад праворуч, палиця догори;

2 – в.п.

3-4-  те саме ліворуч.

4-6 р.

Стежити за поставою.

Вправа 11:

В.п. – о.с., палиця внизу.

1 – присід палиця перед собою (дівчата), палиця  вгору (хлопці);

2 – в.п.

6-8 р.

П’яти не відривати від підлоги, спину тримати прямо.

Вправа 12:

В.п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі, палиця на підлозі горизонтально .

1- стрибок – права попереду, ліва позаду;

2 – ліва попереду, права позаду

6-8 р.

Збільшити темп виконання.

Ходьба на місці

Руки догори (вдих), руки вниз (видих)

30с.

Поновлення дихання самостійно.

Вимірювання ЧСС

10-20с.

110-120 уд/хв.

О

С

Н

О

В

Н

А

Ч

А

С

Т

И

Н

А

2

5

Х

В

И

Л

И

Н

Вправи для розвитку гнучкості:

1. «МЕТЕЛИК».

Сісти на підлогу з витягнутими вперед і розведеними в сторони ногами. Взятися двома руками за ноги, трохи вище щиколоток. Спина пряма. Повільно видихаючи повітря, наскільки можливо, нахиляємося вперед. Добре, коли чолом торкнемося пальців ніг. У цьому положенні трохи затримати дихання, і випрямляючись, вдихайте.

Результат: сильне розтягнення м`язів і зв`язок у цій вправі стимулює діяльність серця і легень, зміцнюючи їх.

2. «ЛОТОС».

Сядьте і витягніть ноги вперед. Двома руками піднести праву ногу і, утримуючи її за п`ятку, зігнути в коліні і покласти на праве стегно. Те саме зробити з лівою ногою.

Результат:  випрямляє деформований хребет, дає відпочинок серцю. Розвиває всі суглоби нижніх кінцівок і тазу. Виховує і закріплює силу волі, покращує самопочуття.

3. «НАПІВВЕРБЛЮД».

Станьте на коліна. Помалу нахилитися назад, поки руки не торкнулися п`ят. За допомогою рук. Утримуємо положення до хвилини.

Результат: Стимулює емоційні функції, допомагає збільшувати ріст, розвиває гнучкість суглобів всього тіла

6-7хв.

Виконувати у повільному темпі, спину тримати прямо, виконувати у повільному темпі.

Тіло тримати прямо, руки поставити на коліна, слідкувати за диханням.

Виконувати у повільному темпі.

Акробатична комбінація:

В.п. – О.с. – упор присівши – перекид назад – перекатом назад стійка на лопатках – перехід у положення лежачи на спині – «міст» - поворотом праворуч (ліворуч) перехід в упор присівши – перекид уперед – О.с.

6-8хв.

Під час виконання «мосту» дивитись на руки; переходячи із положення «міст» в упор присівши не відпускати опорну руку; виконуючи перекид назад, намагатися руками відштовхувати себе від гімнастичного мату.

Гімнастичні естафети:

9 -10хв

Комбінована естафета

Учні об’єднуються у дві команди, шикуючись у колону по одному. За сигналом гравці, які стоять першими в колоні, добігають до скакалки роблять 5 стрибків, 2 перекиди уперед,  подолання перешкоди з підлазанням, потім повертаються назад звичайним бігом, передаючи естафету по руці.

Естафета «Пригадай спортивний прилад»

Учні повинні пригадати спортивні прилади, почергово виконати перекид уперед і написати один з спортивних приладів, повертаються бігом назад передаючи естафету по руці.

Презентація №2

Спортивна вікторина

Презентація №3

Естафета «Уперед на руках»

Учні об’єднуються у дві команди, шикуючись у колону по одному. За сигналом гравці, які стоять першими в колоні, пересуваються до умовної позначки в положенні упору на руках, затиснувши м’яч між ногами, потім повертаються назад звичайним бігом, передаючи м’яч як естафету.

Естафета «Стрибунці»

Учні об’єднуються у дві команди, шикуючись у колону по одному. За сигналом учителя стартують перші учасники, які повинні стрибками на обох ногах, утримуючи м’яч колінами, дострибати до гімнастичного мату виконати стійку на лопатках, після чого повернутися назад бігом  передаючи м’яч як естафету.

Шикування в одну шеренгу

30с.

За зростом біля лінії.

Вимірювання ЧСС за 10с.

10-20с.

110-120 уд/хв.

З

А

К

Л

Ю

Ч

Н

А

Ч

А

С

Т

И

Н

А

5

Х

В

И

Л

И

Н

1.Вправи на поновлення дихання та розслаблення.

- Розслабтеся. Спостерігайте за слайдами. Ваше серце працює рівно, воно відпочиває, набирається сил. Грудна клітка широка, велика. Вам легко дихати. Упродовж всього дня ви будете добрими, терплячими, усіх любитимете. Умійте відчувати поряд із собою іншу людину. Умійте відгадувати думки людини, бачити в її очах духовний світ, радість, біду, нещастя.

Повторюйте за мною:

- мені легко;

- мені приємно;

- мені приємно;

- я заспокоївся;

- я оздоровився;

- я почуваюся добре;

- я посміхаюся;

Дуже приємно жити на білому світі!

3-4хв.

Сидячи на гімнастичних матах. Автотренінг під музичний супровід і перегляд слайд шоу.

Презентація №4

2. Вимірювання ЧСС за 10с.

10-20с.

60-70 уд/хв.

3. Підбиття підсумків уроку.

30с.

Відмітити учнів, які вправно виконували завдання вчителя.

4. Домашнє завдання.

30с.

Виконувати вправи для розвитку гнучкості.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Завдання уроку: 1. Ознайомити учнів з правилами техніки безпеки час занять гімнастичними вправами. 2. Удосконалювати вправи для розвитку гнучкості. 3. Повторення техніки виконання елементів акробатики: стійка на лопатках, міст з положення лежачи, перекид вперед, назад. 4. Розвиток координаційних здібностей.
  • Додано
    02.03.2018
  • Розділ
    Фізична культура
  • Клас
    6 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    117
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    FV237420
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання