План-конспект. Щоденний план роботи групи подовженого дня

Опис документу:
Щоденний план роботи вихователя групи подовженого дня з учнями 3-4 класу. План - конспект містить усі етапи роботи вихователя групи продовженого дня з вихованцями 4 класу. Зручний використанні стане на допомогу як і молодим фахівцям так і досвідченним спеціалістам.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

План роботи ГПД

Дата_______________________

п/п

Години

Зміст роботи

Примітки

12.30-13.40

Взаємозвязок вихователя ГПД з класоводом. Прийом та організація учнів.

  • Бесіда з класоводом про поведінку та навчальні досягнення учнів протягом першої половини дня.

  • Відзначення відсутніх учнів у журналі, вияснення причин відсутності.

  • Оголошення учням основних заходів протягом дня.

  • Організація підготовки учнів до фізкультурно-оздоровчих занять.

  • Повторення правил поведінки учнів у коридорі, на спортивному майданчику, під час ігор.

Робота з кур’єрською карткою.

2.

13.40-14.00

Обід

Закріпити в учнів навички самообслуговування, культури та гігієни поведінки в їдальні.

Підготовча частина

  • Прослідкувати за миттям рук: (обов’язкове використання мила, правильне сушіння рук, поведінка біля умивальника).

Основна частина

  • Наголосити на правильному сидінні під час їди та користуванні виделкою, ложкою.

  • Повторення правил культурної поведінки за столом.

Заключна частина

  • Прослідкувати за прибиранням посуду.

  • Подяка поварам.

3.

14.00-15.00

Загальнорозвиваючі заняття на свіжому повітрі.

Спортивна година

Мета: сприяти активному відпочинку дітей, зміцненню здоров’я, розвивати м’язову систему, покращити роботу серцево-судинної та дихальної систем; розвивати швидкість, спритність, координацію рухів, правильну поставу. Виховувати чесність, кмітливість, колективізм,організованість, інтерес до спорту.

Обладнання: _______________________________________________

І. Підготовча частина (10)

1. Ознайомлення із змістом спортивної години. Бесіда-інструктаж з БЖ.

2. Шикування, різновиди ходьби. Повільний біг з переходом у ходьбу.

3. Комплекс загально розвиваючих вправ.

ІІ. Основна частина (30 хв.)

(Естафети, спортивні розваги в парах, групах, рухливі ігри.)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ІІІ. Заключна частина (5 хв.)

Шикування, спокійна ходьба, вправи на увагу, підсумок.

4.

15.00-15.30

Загальнорозвиваючі заняття на свіжому повітрі: прогулянки, рухливі ігри, розваги.

Тема: ____________________________________________________________________________________________________________________________

Мета: організувати активний відпочинок дітей в ході рухливих ігор, сприяти зміцненню здоровя, розвивати швидкість, спритність, моторку руху, вчити бути уважними та дотримуватися правил гри.

План.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.

15.30-16.00

Підвечірок

6.

16.00-17.00

Самопідготовка

Мета: поглиблювати вміння і навички учнів самостійно виконувати домашні завдання, працювати з підручниками, довідковою літературою. Виховувати самостійність, наполегливість, старанність, охайність.

І. Організаційна частина.

Підготовка всього необхідного для виконання домашніх завдань. Інструктаж вихователя. Встановлення порядку виконання завдань. Дозування часу по предметах.

ІІ. Основна частина.

Удосконалення систематично-набутих знань

Математика

Українська мова

  1. Виконання письмових завдань.

  2. Фізпаузи, перерви.

  3. Само-, взаємоперевірка.

  4. Індивідуальна робота з учнями.

ІІІ. Заключна частина. Підсумок.

7.

17.00-17.30

Освітня діяльність.

Тема: ________________________________________________________

Мета: розвивати мислення та уяву дітей, підвищувати інтелектуальний рівень; виховувати почуття колективізму, дружби, взаємовиручки.

План.

___________________________________________________________________________ ________________________________________________

8.

17.30-18.20

Самостійна творча діяльність.

Проогулянка на свіжому повітрі.

Мета: розвивати творчі здібності, фантазію, координацію рухів рук; виховувати почуття дружби, колективізму, взаємовиручки.

____________________________________________________________________________________________________________________________

9.

18.20-18.30

Інструктаж. Повернення дітей додому.

Індивідуальні консультації (бесіди) з батьками.

1. Повторення правил дорожнього руху.

2. Прибирання робочих місць, іграшок.

3. Збір дітей додому.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
1
міс.
2
8
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!