Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

План конспект першого уроку "Здрастуй ,школо!"

Виховна робота

Для кого: 1 Клас

06.09.2020

197

2

0

Опис документу:
Розкрити значення слів «школа», «школяр», розширювати пізнавальну діяльність дітей, формувати інтерес до навколишнього світу. Створити святковий мікроклімат в класі для знайомства дітей, формувати поняття учнів про Батьківщину як спільний дім українського народу, розширювати знання про рідний край. Розвивати почуття людяності, патріотизму. Розвивати уяву, мислення, пам'ять, увагу, мовлення. Виховувати інтерес до навчання, бажання дізнатися щось нове, товариськість.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Розробка першого уроку

«Здрастуй, школо»

Мета: розкрити значення слів «школа», «школяр», розширювати пізнавальну діяльність дітей, формувати інтерес до навколишнього світу. Створити святковий мікроклімат в класі для знайомства дітей, формувати поняття учнів про Батьківщину як спільний дім українського народу, розширювати знання про рідний край.

Розвивати почуття людяності, патріотизму. Розвивати уяву, мислення, пам'ять, увагу, мовлення.

Виховувати інтерес до навчання, бажання дізнатися щось нове, товариськість. Виховувати любов до людей, до України, до рідного міста.

Обладнання: малюнки хмаринок, сонця, метеликів, квіточок, свічки, посвідчення «Першокласник», мікрофон, промінці для кожної дитини, презентація до уроку.

Хід уроку

І. Привітання. Звучить пісня Н. Май «Здрастуй, школо!»

Вихователь Н.О: с. Широке?

Учні: Так.

Вихователь Н.О: Широківський НВК? Дошкільний заклад?

Учні: Ні

Вихователь Н.О: Дітки дитячого садочка?

Вихователь Н.О. ЯК ні? Ось 3 Івана, а ось Надійка, Олег Машуня і Софійка, Ілюшка 2 Вадим та Наталка І бачу багато діток

Вчитель: У нас зараз урок!

Н.О:

Ранок розпочавсь цікаво,

Світить сонечко ласкаво,

В календарик заглядає

І від посмішки аж сяє.

Знає сонце гомінливе –

День сьогодні особливий!

Ви ж повинні прийти в дитячий садок , а не на перший ваш урок! Я ж чекаю вас , кашу манну роздавать для вас!

ВЧИТЕЛЬ : Ні ,Н.О.ми вже прийшли до школи , тому що багато чого знаємо та вміємо. Дякуємо вам……. І запрошуємо на 1 наш урок!

- Яке ж сьогодні число? Місяць? За виразом Ваших облич бачу, що у вас усе гаразд і ваш настрій теж хороший.

- А чому ви посміхаєтесь? Зараз спробую відгадати, чому ви веселі та радісні . Якщо відгадаю, плесніть у долоні, домовились?

- У вас сьогодні день народження?

- Ви виграли приз в лотерею?

- Ви повернулися з космічної подорожі?

- У вас є новий портфель?

- Вам купили шкільну форму?

- Ви стали школярами?

- Ось чим особливий сьогоднішній день, ось чому усмішки сяють на ваших обличчях!!!

Скажіть а кому в першу чергу ми вдячні за сьогоднішній день?(своїм батькам)

Давайте їм пошлемо повітряний поцілунок та подаруємо кульки.

- Чим сьогоднішній день особливий?

- Я від щирого серця вітаю вас з цим особливим святковим днем!

Сьогодні для вас пролунав перший дзвінок, який покликав вас на перший у вашому житті шкільний урок. (Слайд 1)

Ви переступили поріг Країни Знань. Сьогодні ви із звичайних хлопчиків і дівчаток перетворились на учнів, школярів.

Ви прийшли нині в перший клас.

Ви всі прийшли сюди учитись.

Життя цікаве буде в нас,

Лиш треба добре потрудитись.

Бо тільки праця вам дає:

Знання, уміння й інше диво!

Коли ж у тебе все це є,

То ти зростатимеш щасливо.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності школярів.

- А ви любите подорожувати? Сьогодні у нас святковий урок, а тому ми вирушимо в уявну подорож. Це буде уявна подорож Країною Знань і мрій.

- А на чому можна вирушати у подорож?

- Відгадавши загадку, ви дізнаєтесь на чому ми здійснимо нашу подорож.

Хвіст яскравим полум'ям горить.

Вона по повітрю летить.

Прощай улюблена планета

У космос мене везе… (Ракета)

- Ось і наша ракета.

- Я сьогодні Ваш капітан. Всі зайняли свої місця?

- А як гудить ракета? (У-у-у-у-!)

- Давайте пофантазуємо. Закрийте всі оченята і уявіть, що ми зараз відлітаємо на першу планету. Увага! Рахуємо: 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1… Пуск! Полетіли! Відкрийте оченята.

- Країна Знань. Вона дуже велика. Ми будемо тут вивчати багато різних предметів, проводити багато цікавих заходів.

- А хто нас тут зустрічає?

Знають і дорослі, й діти,

Він прибув з іншого світу.

Фіолетова тваринка –

Друг кожної дитинки.

Хто це?

  • Так, це Лунтик.

Він багато років живе у Країні знань, а тому дуже-дуже мудрий. Лунтик буде постійно подорожувати з нами цією країною. Разом нам доведеться дізнатися багато нового і цікавого, вчитися не лише читати, писати, рахувати, грати, веселитися, сумувати (звісно, буде й таке), радіти своїм успіхам та успіхам своїх товаришів, а також думати та розмірковувати!

- Готові продовжувати подорож? Тоді летимо на іншу планету. 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1… Старт! Полетіли!

ІІІ. Зупинка «Знайомство»

А щоб з усім цим впоратися, нам потрібно познайомитися!

Давайте разом кожен назве своє ім’я (не виходить), давайте пошепки промовимо своє ім’я (знову не виходить)

Так, діти, добре разом грати, співати, а ось говорити краще по одному, по черзі. Це і є перше наше шкільне правило яке вам потрібно добре засвоїти! (Вкладаємо правило до стенда класу.)

Подивіться на наше Сонечко. Чомусь воно не сяє… Чого йому не вистачає? (Промінчиків.)

Я буду підходити до вас і давати промінчик від сонечка, а ви називаєте своє прізвище та ім’я, бо промінчики не можуть бути без Сонечка. Я пропоную разом виконати наше перше завдання – зробити наше класне Сонечко!

Діти виходять до дошки і прикріплюють промінчик називаючи своє імя та прізвище.

Ось, погляньте, яке гарне Сонечко у нас вийшло, але воно не звичайне, а – чарівне. Воно буде допомагати нам у нелегкій мандрівці Країною Знань, адже на шляху нам обов’язково будуть зустрічатися сумні хмаринки, які сонечко буде вправно розганяти, якщо ви будете: старанними, наполегливими, уважними, працьовитими, не боятися дізнаватися щось нове, а також не боятися труднощів.

IV. Зупинка «Казкова».

- Готові продовжувати подорож? Тоді летимо на іншу планету. 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1… Старт! Полетіли!

А зараз Лунтик заглядає у колодязь країни знань і побачив, що там є завдання для вас.

Увага на екран . Відгадайте з якої це казочки? Будьте уважні!

(Діти відгадують за слайдами)

Вирушаємо далі .10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

VI. Зупинка «поетична».

Куди потрапив наш Лунтик? ( на Місяць) У Лунтика трапилася біда: він як не може відлетіти. Як ви гадаєте, чому корабель не може вирушити? Що заважає йому? (припущення дітей) на цій зупинці ми повинні розповісти віршики ,які вчили вдома

Вирушаємо далі 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 …………….

VII. Зупинка Гра «Так чи ні».

- Готові продовжувати подорож? Тоді летимо на іншу планету. 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1… Старт! Полетіли!

Зараз перевіримо і пограємо в гру «Так чи ні». Якщо «так» плескайте в долоні один раз покажіть як, а якщо «ні» – закриваємо очінята.

Гра «Ти – школяр»

А зараз перевіримо чи справді ви стали школярами.

Ну, і щоб не гаять час, запитати хочу вас.

А ви хором промовляйте, «так» чи «ні» відповідайте.

Чи веселі йшли до школи? (Так)

Лінь-дрімоту побороли? (Так)

Чи готові ви дружити, в колективі дружно жити? (Так)

Чи може хочеться поспати? (Ні)

Чи може з друзями пограти? (Ні)

То ви прийшли сюди навчатись? (Так)

А може труднощів боятись? (Ні)

Скажіть, портфелі ви придбали? (Так)

А чи усе туди поклали? (Так)

Ой, щось я вірю неохоче, перевірити вас хочу!

Гра "Хто швидше збере портфелика?»

( Тато й донька. На відстанні знаходяться речі , донька повинна принести татові потрібні предмети до портфелика . Тато не підсказує )

Вчителька: Ой, які ж ви молодці! Взяли до школи речі всі.

Усі уважні та кмітливі, тож будьте ви завжди такими!

Але любі батьки для вас завдання ще не закінчилися.

Потрібно з єднати і прочитати початок і кінець фрази

1. Заходити до вчителя в школу…
2. Не відкривати зошити і щоденник …
3. Ніколи не робити за дітей …
4. Сварити своїх дітей …
5. Бути на батьківських зборах …

1 не менше двох разів на тиждень.
2 в поганому настрої.
3 домашнє завдання.
4 в крайньому випадку.
5 обов’язково.

Дякую Справилися з цим завданням . летимо далі 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1………………….

Зупинка – «Мрія»

Наш Лунтик дуже любить мріяти і його мрії завжи здійснюються . а про що діти ви мрієте?

(діти виходять до дошки і розповідають вірші ,тримаючи в руках зірочки)

Готові продовжувати подорож? Тоді летимо. 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1… Старт! Полетіли!

VIII. Зупинка «Рідний край»

-

- Навіть зірки сьогодні стали сяяти яскравіше і це привернуло увагу маленького цікавого інопланетянина Лунтика. Від такої планети виходить таке святковий настрій? Ось вона - планета Земля. І чим ближче наближався до неї Лунтик, тим красивіше і яскравіше ставала вона. І від цієї краси у нього закрутилася голова.

Найбільше відчуття свята виходило з тієї частини землі, яка називається Україна.)

Красивий, щедрий рідний край,

І мова наша солов’їна.

Люби, шануй, оберігай

Усе, що зветься…Україна. І. Січовик

- Наша держава дуже мальовнича. ) В ній живе багато працьовитих людей, які своєю працею, своїми талантами звеличують та прикрашають її. Для того, щоб наша Батьківщина була щасливою, усі діти повинні жити мирно, дружно, любити одне одного і поважати своїх учителів, батьків, добре вчитись і зростати працелюбним.

Рідний край починається від батьківського порога, від стежки, де зробив перші кроки, від калини біля воріт, з барвінку, який ніжно стелиться в садочку.

Мій край чудовий – Україна!

Тут народились ти і я,

Тут над ставком верба й калина,

Чарівна пісня солов’я.

Столицею нашої держави є місто Київ

В нашій державі багато міст. Я пропоную подивитись найбільші міста нашої держави.

Отже

Назва нашої держави?

Назва села в я кому ти проживаєш? Вулиці?

Буз чого не обходиться жодний обід людини?

Ми всі різні-маємо різний колір очей, волосся, різний зріст, голос. Але тепер у нас і багато спільного. Нас об`єднала наша школа, наш клас, ми разом будемо вчитися, співати, танцювати, веселитися, а іноді й сумувати, ходити на екскурсії.

У нас немає ТИ.

У нас немає Я.

Ми - єдиний клас.

Ми - одна сім'я.

-Тепер ми одна родина, один колектив.

За старовиною легендою діти які ідуть до школи - це маленькі зернята, які 6 років наповнювалися маминою і татовою любов’ю, бабусиною і дідусевою добротою, теплом і радістю всіх оточуючих. І саме сьогодні прийшов час засіяти поле для того, щоб виростити добрий урожай. Саме сьогодні турботливі руки батьків, вчителів, рідних людей посіють ці зернята і будуть плекати їх.

Прийде час і наше поле дасть добрий урожай .

Шановні батьки візьміть до рук колосочок та скажіть наставне слово своїм дітям.

А що ще потрібно нашим зерняткам що б вирости? (На дошці ватман, де буде розміщатися «галявина дружби».)

Тепле сонечко зігріватиме своїми промінцями наші зернятка. Даруватиме тепло та любов.

Веселі хмарки - напоїть їх водичкою, такою прозорою та чистою як ваші мрії.

Квіточки – зачарують своєю красою, допоможуть побачити красу, навіть там, де буде здаватися, що її немає.

Красу нашого поля доповнять легкокрилі метелики, які будуть веселити нас своїми танцями.

До квіточок за солодким нектаром прилетять працівниці – бджілки. Співаючи пісень про працю.

Веселі комашки – сонечка знайдуть тут свої домівки.

Ось так, з чистого аркуша паперу, народжується картина. З чистого листа розпочинається і життя нашого класу. У школі з’явилася – нова шкільна родина.

Ви сьогодні разом з Лунтик були в подорожі відвідали багато планет і виконали всі завдання. Тому ви отримуєте посвідчення першокласника.

Наша мандрівка завершується, але свято продовжується. Ви знаєте дуже багато свят і знаєте, як їх святкують. Гадаю, що не помилюся, якщо скажу, що найулюбленішим святом для кожного з вас є ваш день народження. Дійсно? У нас сьогодні теж свято – День народження. А як ви гадаєте, на чий день народження ми сьогодні зібралися?

Діти. На День народження нашого класу. Сьогодні народилася нова шкільна родина 1 класу.

А без чого не буває дня народження?

Звичайно, без іменинного пирога. (Вчитель дістає пиріг). Кожен з вас має взяти свічечку і поставити в пиріг. (Вчитель запалює свічки і всі разом співають)

З днем народження, наш клас!

З днем народження, наш клас!

З днем народження, вітаєм!

З днем народження, наш клас!

Отже, загадаємо жити в мирі й злагоді, більше посміхатися, ніж плакати, гарно вчитися.

А щоб ці бажання здійснилися і ми ніколи не порушували правила нашого життя, задуємо свічки.

ХІ. «Мікрофон»

Діти встають у коло.

- Лунтику дуже цікаво, що ж вам найбільше сподобалося на нашому уроці?

- Я розпочну. Мені дуже сподобалося, що ви були активні і так гарно відповідали.

- …

Нехай для вас роки навчання стануть щасливими! А ми всі жили під мирним небом та хай завжди буде світити нам яскраве сонечко.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.