План конспект першого уроку у 1 класі. Тема: "Знайомство за школою"

Основи здоров'я

Для кого: 1 Клас

16.01.2021

129

1

0

Опис документу:
Мета: познайомити дітей зі школою, класом, працівниками школи; розвивати увагу, спостережливість, навички ефективного спілкування та уміння працювати в команді, створити умови для самовираження учасників, сприяти розвитку навичок спілкування; виховувати толерантність, бережливого ставлення до майна.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Перший урок в 1 класі

Тема: Знайомство зі школою 

Мета: познайомити дітей зі школою, класом, працівниками школи; розвивати увагу, спостережливість, навички ефективного спілкування та уміння працювати в команді, створити умови для самовираження учасників, сприяти розвитку навичок спілкування; виховувати толерантність, бережливого ставлення до майна. 

Обладнання: мікрофон,малюнок Незнайка, малюнки до правил, символічний портфель, роздатковий матеріал. 

Тип уроку: урок-тренінг 

Хід тренінгу 


I. Вступна частина 

1. Привітання 
Здраствуй, сонце, 
Здраствуй, небо, 
Здраствуй, школо, дорога, 
І уся шкільна сім’я! 

2. Знайомство 


Гра "Мікрофон"

- Передаємо мікрофон, називаючи своє ім'я 

3. Робота з картками

- Подивіться, хто до нас прийшов у гості? (Незнайко).

- А чому його так звуть?

- Він теж хоче вчитися у школі.

- Ви йому допоможете у навчанні?

- Наприклад він думає, що зараз зима

- Яка зараз пора року?

- Як ви здогадались?

(Робота з картками)


4. Складання правил 

Вступна бесіда 
- Ви вже стали школярами. Скажіть, що потрібно для того, щоб в школі був порядок та дисципліна? (Відповіді учнів) 

Вправа «Незакінченого речення» 
Для того, щоб у школі був порядок та дисципліна..... 

Висновок: ми усі маємо дотримуватись певних правил. 

Вправа «Ромашка» (На кожну пелюстку прикріплюємо правило) 

- Приходити вчасно. 
- Поводитись тихо 
- Вміти слухати 
- Сказати хочеш не кричи, а тільки руку підніми! 
- Бути веселим і позитивним 
- Взаємодопомога 

(Якщо діти запропонують ще якісь правила, то можна їх схематична намалювати на дошці, а дати творче завдання для них і їх батьків намалювати ці правила ) 
- Отже, давайте ще раз повторимо ці правила. (Вчитель показує малюнок, а діти називають правило) . 

5.Повідомлення теми і мети уроку 

- Дітки, сьогодні ми з вами будемо знайомитись із нашою школою, її працівниками, заглянемо у кожний куточок цього приміщення, навчимось орієнтуватись тут. 

6. Вправа «Портфель» 

- Наш Незнайко не знає що покласти у портфель. Він поклав *цукерки

*зошит

*олівці

*помідори

*ковбасу

*пенал

*іграшковий літак

*ковзани

*буквар

*та песика Бульку

- Що треба прибрати?

II. Основна частина 

1. Актуалізація проблеми 

- Ми прийшли до школи (Вивішую мал. школи) 
- Які приміщення можна побачити тут? (відповіді учнів) 
- Так, правильно. Усі що ви називаєте є у школі. Це –

(Бібліотека) (Їдальня) (Медпункт) 


(Спортзал) (Туалет) (Учительська) 

- А також безліч класних кімнат. 

2. Інформаційний блок 

- У нашій школі усі ці приміщення теж є. 
- Скажіть, а кого можна зустріти у цих приміщеннях? (І дорослих, і дітей) 
- Справді, тут можна побачити школярів і людей, які тут працюють. 
- Давайте, назвемо професії, які є у школі. 

Клас- вчитель

Бібліотека – бібліотекар

Їдальня – повар 
Медпункт- медсестра

Спортзал – вчитель фізкультури 

3. Енергізатор 

ЯКЩО ВЕСЕЛО ЖИВЕТЬСЯ 
Учасники утворюють коло. Вправу розпочинає тренер. 

Якщо весело живеться, роби так - плеск у долоні (співає тренер), 
Якщо весело живеться, роби так - плеск у долоні (співає тренер), 
Якщо весело живеться (3 останні фрази співають всі разом), 
Друг хай другу посміхнеться (посміхаються сусідам справа і зліва), 
Якщо весело живеться, роби так - плеск у долоні (рух виконують всі разом). 

Далі вправу по черзі продовжують учасники, співаючи ті ж самі слова, але пропонуючи вже новий рух. 

Якщо весело живеться, роби так - 1 підскок (співає тренер), 
Якщо весело живеться, роби так - 1 підскок (співає тренер), 
Якщо весело живеться (3 останні фрази співають всі разом), 
Друг хай другу посміхнеться, 
Якщо весело живеться, роби так - 1 підскок (рух виконують всі разом). 

4. Набуття практичних навичок 

Екскурсія по школі, знайомство із людьми, які в ній працюють. 

- А зараз ми вирушимо в невеличку подорож. Під час неї ми будемо знайомитись із людьми, які тут працюють. Ці знання вам стануть у пригоді. Ви будете знати до кого звертатись у різних ситуаціях. 
(Під час екскурсії звертати увагу на розміщення кабінетів та інших приміщень, знайомити із працівниками школи) 

III. Заключна частина 

Одержання зворотного зв’язку. 

- Які приміщення є у школі? 
IV. Підсумок уроку 


Посмішку „ беруть у долоні ” і передають її по колу 
„з рук в руки”. 

- Давайте промовимо хором за мною 

Ми прийшли у 1 клас 
Школа радо стріла нас 
Наша школа просто клас! 

5

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили