Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Шляхи формування української ідентичності в новій українській школі
»
Взяти участь Всі події

План-конспект "Олімпійський урок" (початкові класи)

Опис документу:
Мета: пропаганда здорового способу життя, поширення ідей олімпізму, розвиток олімпійського руху в Україні шляхом залучення якомога більшої кількості дітей до занять спортом,збагатити знання учнів стосовно олімпійських видів спорту, історії Олімпійських ігор, видатних спортсменів; сформувати уявлення про олімпійський рух у світі та зокрема, в Україні.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Олімпійський урок

(урок-тренінг)

Мета: пропаганда здорового способу життя, поширення ідей олімпізму, розвиток олімпійського руху в Україні шляхом залучення якомога більшої кількості дітей до занять спортом.

Основні навчальні завдання:

  • збагатити знання учнів стосовно олімпійських видів спорту, історії Олімпійських ігор, видатних спортсменів;

  • сформувати уявлення про олімпійський рух у світі та зокрема, в Україні.

Основні пізнавальні завдання:

  • розвивати пізнавальний інтерес до фізичної культури, спорт та олімпійському руху;

  • створити засобами фізичної культури та спорту творчу атмосферу.

Основні виховні завдання:

  • сформувати позитивне відношення та стійкий інтерес до фізичної культури, спорту, олімпійського руху та здорового способу життя;

  • сприяти вихованню почуття патріотизму, гордості за успіхи українських спортсменів, які гідно представляють нашу державу на міжнародних змаганнях найвищих рівнів.

Звучить спортивна музика (Муслим Магомаев - Олимпийская песня "Герои спорта" (А.Пахмутова, Н.Добронравов)

Вчитель:

Спливає час, за віком вік.

Життя незмінне тріумфує.

Скрізь, де проходить чоловік,

Там завжди поруч спорт крокує.

Окраса нашого життя,

О спорт, сьогодні твоє свято.

Там пульс прискорює биття,

Де прапори твої піднято.

1.Знайомство

-Доброго ранку! Я рада вас вітати на олімпійському уроці. Сьогодні ми пригадаємо історію Олімпійських ігор, згадаємо про розвиток олімпійського руху в Україні та видатних спортсменів нашої Батьківщини. Я принесла на урок символ Олімпійських ігор – олімпійський вогонь ( макет) Я хочу передати його кожному з вас,щоб запалити в вас інтерес до фізичної культури, спорту та олімпійського руху. Передаючи олімпійський вогонь, привітайтеся, назвіть своє ім’я і розкажіть, який вид спорту подобається та яким можливо займаєтесь. (Вчитель починає з себе.)

2. Правила роботи у групі.

-Для того,щоб наша робота була плідною і цікавою, ми повинні встановити правила роботи. Я роздам вам аркуші з малюнками, а ви озвучите правило, яке на вашу думку на ньому зображене.

1.Виконувати завдання вчасно

2.Слухати один одного.

3.Говорити піднімаючи руку

4.Правило «Усмішка»

5.Навчаємося разом

6.Не критикуємо

7.Радіємо успіхам

  • Ми з вами встановили правила,які будуть діяти на нашому уроці.

3.Очікування.

  • Зараз я вам роздам чоловічків, напишіть на них що саме ви очікуєте від сьогоднішнього уроку-тренінгу, і ми їх розмістимо у підніжжя Олімпу.

4. Інформаційне повідомлення.

Транслюється презентація про стародавні олімпійські ігри:

Слайд 1 Олімпійські ігри починались у VI ст.. до н.е. Вони відбувалися кожні 4 роки в Пелопоннесі, в містечку Олімпія на березі річки Алфея. Це було загально грецьке свято. У цей час проголошувався мир, припиняли усі воєнні дії.

Слайд 2 З кілька місяців до початку змагань по всіх грецьких містах роз’їжджали гінці, запрошуючи брати участь в Олімпійських змаганнях. Взяти участь у них могли всі вільні греки. Для цього потрібно було мати вільний часу та витратити багато грошей. Все це було під силу лише заможним людям.

Слайд 3 Багато людей приходили і приїжджали в Олімпію заздалегідь, розміщалися в наметах і чекали відкриття змагань. Жінкам не дозволялося брати участь в Олімпійських іграх. Забобонні греки вважали, що присутність жінки приносить спортсменам нещастя.

Слайд 4 Ігри відбувалися наприкінці червня-початку липня і продовжувалися від п’яти до семи днів. Вони відкривалися змаганнями з бігу. Сорок тисяч людей сиділи на стадіоні і з напруженою увагою стежили за ходом гімнастичних справ. Після бігу починалася боротьба, кулачний біг, потім метання диска і списа, стрибки. Страшного видовища набував кулачний бій. На голови борців надівали бронзові ковпаки, а кулаки оберталися шкіряними ременями з металевими кульками для збільшення сили удару. Люди калічили один одного. Кулачний бій часта закінчується каліцтвами і навіть смертю переможеного.

Слайд 5 В останній день свята роздавали призи-дорогоцінні речі. Найвищою нагородою був вінок з гілок маслинового дерева, переплетений білими стрічками. Переможець Олімпійських ігор на все життя залишався шанованою людиною. Про нього складалися легенди.

Слайд 6 Олімпійські свята називалися олімпіадами. По них греки і вели своє літочислення. Першим роком олімпіади був 776 рік до н.е.

Слайд 7 Україна вперше виступала незалежною командою в Атланті у 1996 році, посівши при цьому дев’яте місце в загальному командному заліку. Виборола 23 нагороди — дев’ять золотих, дві срібних і 12 бронзових. У Сіднеї 2000 року наші атлети були XIII-ми, отримали 23 нагороди — три золотих, десять срібних та стільки ж бронзових. У Афінах посіли XII позицію, здобули 23 нагороди — дев’ять золотих, п ять срібних і дев’ять бронзових медалей.

Слайд 8 Імена спортсменів записані золотими літерами на сторінках спортивної історії нашої незалежної держави. Олімпійські чемпіони незалежної України:

Володимир Кличко

Лілія Підкопаєва

Юрій Білоног

Рустам Шаріпов

Яна Клочкова

5. Обговорення

А зараз я пропоную вам позмагатися у знаннях на олімпійську тематику, пропоную вікторину.

• Чому види спорту називаються олімпійськими?

• Де були зародженні олімпійські ігри?

• Як називалися переможці Стародавніх Олімпійських ігор?

• Через який термін проводяться?

• Під яким гаслом проводять олімпійські ігри?

• Що символізують на олімпійському прапорі кольорові кільця?

• Емблема олімпіад це…? Що символізує…?

• Що таке олімпійський вогонь?

А спорт зміцнює здоров’я?

6. Рухавка

Якщо хочеш бути здоровим, роби так (руки вгору)

Якщо хочеш бути здоровим, роби так (руки всторони)

Якщо хочеш бути здоровим,

Посміхнись і будь бадьорим.

(Повторити з різними рухами декілька разів)

7. Робота в групах

Зібрати прислів’я про спорт та прокоментувати.

  • У здоровому тілі здоровий дух.

  • Хто спортом займається, той сил набирається.

  • Пішки ходити довго жити.

  • Здоров'я в порядку - дякуй зарядці.

  • Віддаш спорту час-натомісь отримаєш здоров’я.

  • Швидкого та спритного хвороби не наздоженуть.

Презентація груп, обговорення.

8. Гра «Думка по колу»

Діти отримують картки з інформаційним навантаженням. Вчитель пропонує їм прочитати запитання та відповісти на нього. Для цієї гри об’єднуємо дітей в пари.

- Які риси характеру необхідні для того, щоб займатися спортом?

- Чи приймав участь в спортивних змаганнях? Коли? Чи маєш нагороди?

- Які якості потрібно проявити для того, щоб перемогти (або брати участь)?

- Чи знаєш українських олімпійських чемпіонів? Кого саме?

- На кого з них хотів б бути схожим?

9. Гра «Цінності Олімпійського руху»

Робота в групах.

- Кожна група отримає конверт, у яких знаходить картинка - пазл. На ній зображена спортивна ситуація (сюжет). Вам необхідно скласти картинку і назвати якості характеру, які виявили спортсмени в цьому сюжеті.

Презентація груп, обговорення.

10. Зворотній зв’язок

Закінчити речення «Сьогодні на тренінгу я запам’ятав…»

  • Повернімося до наших очікувань. Чи справдилися ті очікування, які були у вас на початку тренінгу?

Якщо так, перенесіть вашу фігурку на вершину Олімпу.

11.Побажання

Усі беруться за руки і проговорюють слова:

Щоб в спорті першими бути

Треба спорт любити.

Щоб спортсменом міг кожен стати.

Треба день зарядкою розпочати.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.