Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках»

План-конспект корекційного заняття з народознавства для 3 класу допоміжної школи

Я у світі

Для кого: 3 Клас

05.10.2018

1012

9

0

Опис документу:
Інтегроване корекційно-відновлювальне заняття з розвитку пізнавальних процесів з елементами мнемотехніки
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Творча розробка вчителя

КЗ «Маріупольська загальноосвітня школа

I-III ступенів №52 Маріупольської міської ради»

План-конспект корекційного

заняття з народознавства

для 3 класу допоміжної школи

Адамова Ольга Вікторівна

вчитель початкових класів

м. Маріуполь, 2018

«Ти єдина, моя Україна»

Інтегроване корекційно-відновлювальне заняття з розвитку пізнавальних процесів з елементами мнемотехніки        

Мета:

Корекційно-навчальна: Розширювати уявлення про Батьківщину, про народну символіку. Закріпити вміння називати і розрізняти кольори (червоний, синій, зелений, жовтий, білий, чорний), узгоджувати колір з відповідною картинкою – символом. Вчити  дітей запам’ятовувати та повторювати  вірші з використанням мнемотаблиць.

Корекційно-розвивальна: Розвивати логічне мислення, уяву, увагу, пам’ять, дрібну моторику рук.

Корекційно-виховна: Виховувати любов до рідного краю, товариські стосунки.

Попередня робота: пояснення дітям що таке патріотизм за допомогою віршиків, вивчення віршиків.

Хід уроку:

Вчитель:  Та країна є на світі,

Мої милі, добрі діти,

Що її, мов рідну мати,

Ви повинні поважати.

Називається країна

Наша рідна…( Україна)

  • Україна – це край, де ми народилися. Ми повинні любити нашу рідну Батьківщину, бути патріотами своєї країни.

(За кожну правильну відповідь діти отримують квітку:    мак, ромашку, барвінок, волошку).

  • Ой, погляньте, хто до нас сьогодні завітав?

  • Хлопчик, який живе на Україні називається? (українець).

  • А дівчинка, яка живе на Україні?(українка).

  • Називається наш народ?(українці)

  • Яка мова в українців?(українська).

  • Погляньте скільки ми квіточок зібрали. Із цих квітів ми з вами складемо віночок для нашої україночки.

Вчитель: Вінок – це прикраса та «оберіг». Вважалось, що  він містить чаклунську силу, яка знімає біль, береже волосся. У вінок вплетали багато різних квітів. Які квіти у вас?(мак, ромашка, волошка, соняшник)Я пропоную скласти квіти у вінок.

Діти викладають квіти на основу.

Вчитель: Чого не вистачає у нашому віночку?

Діти: Не вистачає різнокольорових стрічок.

Вчитель: Візьміть стрічки, розкажіть нам якого вони кольору та що позначають ці кольори?

Діти:  Чорний- земля;

Червона- любов;

Зелена- рослини;

Жовта- сонце;

Синя- вода.

Вчитель: Пропоную пов’язати стрічки на вінок.

Діти виконують завдання.

Вчитель: Запрошую вас пограти з віночком.

Фізкультхвилинка

Гра «Мій віночок»

Одна дитина з віночком в руках  в колі, всі інші йдуть по колу:

Ми віночок цей взяли,

І на (ім’я дитини ) дали.

Ти в віночку потанцюй,

Потім дітям подаруй.

Дитина танцює, всі плескають в долоні. Потім дитина віддає вінок і каже:

Я дарую віночок… ( ім’я дитини ).

Гра на розвиток зорової уваги  «Якої  картинки не вистачає»

Вчитель розкладає картинки-символи (земля, серце, рослини, сонце, вода) на дошці, потім  прибирає один з символів, а діти називають якого символа не вистачає та якому кольору стрічки він відповідає. Гра повторюється 2 раза.

Вчитель: Діти послухайте віршик про нашу країну

(Під час вірша Вчитель викладає відповідні картинки)

Україна – рідний край,

Рідне поле, зелен гай,

Рідне місто, рідна хата,

Рідне небо й рідна мати.

  • Діти вам сподобався вірш? Я пропоную його вивчити з допомогою картинок, які ви зробите самі (розрізні картинки). У кожного з вас на столі є картинка з декількох частин. Складіть їх.

(Діти виконують роботу.)

Вчитель допомагає   і разом з дітьми повторює вірш.

Вчитель: Добігає до кінця наше заняття. Ви дізналися багато цікавого про нашу країну. Як називається наша країна? (Україна) Хто ми? (українці)

Звучить українська народна музика. Діти виходять до групи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.