і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

План довготривалого спостереження за соняшником

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: «Квіткова феєрія»

Мета: Вчити спостерігати дітей за квітами , уточнити і розширити уявлення про кольори на клумбі (соняшники, чорнобривці, айстри та ін.. квіти ). Розширювати словник дітей.

Розвивати дрібну моторику рук.

Вчити бачити красу квітучих рослин.

Познайомити дітей з рослиною соняшник.

Виховувати дбайливе ставлення до творінь природи.

Практична робота: Аплікація «Соняшник»

Тема: Золоті розсипи мудрості

Мета: Знайомити дітей з творчістю В.О.Сухомлинського – письменника , педагога;

Виховувати інтерес до спадщини В.О.Сухомлинського, любов до рідної землі, бережливе ставлення до природи, навколишнього середовища, формувати естетичні смаки. Набувати знання про соняшник.

Розвивати зв’язне мовлення.

Практична робота: З допомогою вихователя скласти казочку «Насінина соняшника» (як з насінини виростить соняшник)

Тема : Читання красного письменства: художнє слово про соняшник

Мета: розкрити образ соняшника в художній літературі. Звернути увагу на те, що поважні соняшники є символом праці, достатку, і, звичайно ж, Сонця, символ Батьківщини. Як він повсякчас тягнеться до Сонця, так і людина завжди думками з вітчизною. Розвивати уважність та мислення шляхом зацікавлення дитини веселою поезією, гарним, яскравим зображеннями соняхів в художніх творах.

Практична робота: розфарбування «Соняшники»

Грудень

Тема: Соняшник — чарівна і корисна квітка

Мета: Розширювати знання про корисливі та лікувальні властивості, застосування квітки в харчовій та в медичній промисловості.

Формувати культуру мовного спілкування з дорослими та ровесниками Навчати дітей відповідати на запитання. Збагачувати словниковий запас дітей.

Практична робота: Ліплення на тему: «Соняшник – золотий бриль»

Тема: Ігротека. Дидактичні ігри «Склади квітку», «Подаруй пелюстку з побажанням». Гра за уявою «Я – соняшник», «Соняшник – шкідливий чи корисний», «Пригоди маленького насіннячка»

Мета: Розвивати пізнавальні процеси, логічне мислення, інтелектуальні здібності, закріплювати вміння дітей застосовувати набутті знання при проведенні дидактичних ігор. Стабілізувати емоційний стан дітей, навчити їх прислухатися до себе, знімати м’язове напруження, промовляти свої відчуття, сприяти отриманню початкового досвіду рефлексії (самоаналізу), розвивати чутливість і дрібну моторику рук, сприяти розвиткові мови, довільної уваги, пам'яті, закладати базу для формування навичок

позитивної комунікації.

Тема: Міні – дослідницька лабораторія. Досліди з олією .

Мета : Формувати уявлення про властивості соняшникової олії( залишає слід на папері, у воді не тоне, в спирті розчиняється, має золотистий колір, розливається, ллється, капає); розвивати вміння аналізувати, робити висновки, вчити працювати в групах, робити після дослідження висновки; правильно і охайно проводити досліди; виховувати товариські стосунки.

Практична робота: Досліди з олією.

Тема: Сонячна дивина

Мета: Ознайомити дітей з творчістю Марії Оксентіївни Приймаченко, розповісти про характерну пристрасть художниці до зображень соняшників – яскраво-жовтих кольорів з безліччю темного насіння: свого роду переосмислене якнайдавнішого знаку, по-філософськи наповнений образ сонця, родючості, вічного кровообігу життя – народження, вмирання, відродження (на Україні народні назви жовтих кольорів завжди несуть в собі позитивний зміст – сонечко, соняшники, дивина).

Розвивати творчі здібності, фантазію , самостійність та охайність в роботі

Практична робота: Малювання на тему: «Соняшник-золотий бриль»

Тема: Практика. Посадка, догляд, результат

Мета: познайомити дітей з розмноженням рослин , навчати їх помічати красу природи. Пояснити дітям, що в природі більшість рослин проростає з насіння. Закріпити правила дбайливого ставлення до всього живого. Практична робота: Висадка соняшник

Тема: Досліджуємо та експериментуємо

Мета: Ознайомити дітей з впливом природних факторів на зовнішній вигляд рослини - соняшника;

показати за допомогою дослідів значення води, тепла , ґрунту та повітря для росту рослин.

Викликати бажання працювати, творити прекрасне.

Виховувати любов до природи.

Практична робота : досліди.

Тема: Спостереження за соняшником, збір врожаю.

Мета: Сприяти розвитку бажань для працювання по спостереженню за рослинами.

Прививати бажання працювати, доглядати за рослиною.

Виховувати любов до природи.

Практична робота : досліди.

Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради

Комунальний дошкільний навчальний заклад № 191

довготривалого спостереження за

природним об’єктом

«Соняшником – квіткою життя»

в групі 5-го року життя

Вихователі:

Бєлан О.А.

Цапчук А.В.

м. Кривий Ріг

2013-2014 н.р

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 години
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти