План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців

Опис документу:
Мета: познайомити планом дій, поняттям алгоритму, алгоритмом та виконавцями, навчити складати алгоритми для виконавців; розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість. Автор - Цупа В.В.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців.

Мета:

  • навчальна: познайомити планом дій, поняттям алгоритму, алгоритмом та виконавцями, навчити складати алгоритми для виконавців;

  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;

  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом

  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд7)

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VII. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд25)

  1. Що таке алгоритм?

  2. Чи важливий порядок запису команд в алгоритмі?

  3. Склади алгоритм приготування бутерброда із сиром.

  4. Де помилка в алгоритмі?

  1. Встав ключ у замок.

  2. Поверни.

  3. Відкрий двері.

  4. Зайди до квартири.

  5. Закрий двері.

  6. Поклади ключі на полицю.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
5
дн.
0
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!