Бібліотека

Пізнавальна програма для підвищення рівня знань з інформатики розрахована на учнів 1-4 класів "Подорож до Комп'ютерленду"

Опис документу:
Пізнавальна програма для підвищення рівня знань з інформатики розрахована на учнів 1-4 класів "Подорож до Комп'ютерленду". Розвивати творчі й інтелектуальні здібності детей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Полтавський міський центр позашкільної освіти

Полтавської міської ради Полтавської області

Підготувала

керівник гуртка

«Пізнайко»

Роман О.І.


Полтава 2020

м. Теоретик

Мета: Підвищити рівень знань учнів з інформатики;

розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.

Обладнання: презентація заходу, знаки і віршики з правилами поведінки, фломастери, пазли «Пристрої ПК», файл «Ліс», файл «Народна мудрість говорить», файл «Стерті слова», протокол гри.

Хід гри:

Добрий день, шановні друзі!

Вітаємо всіх, хто сьогодні подорожуватиме разом з нами незвичайною країною Комп'ютерленд! Щоб потрапити до неї треба гарно знати інформатику. Сьогодні вирушають дві команди, а їх склад визначимо за білетами, які ви зараз отримаєте.

За правий стіл сідають вихованці, на білеті яких назва «Мишки-програмишки», а за лівий – «Розумні ноутбуки».

Сьогодні ми побачимо –

Хто швидший і спритніший,

А також всі дізнаємось

Хто тут найрозумніший!

Нехай обом командам

Удача посміхається,

Сідайте всі зручненько,

Змагання починається

І конкурс «Розминка»

Перша зупинка нашої подорожі місто Теоретик. Команди повинні проявити солідарність з його жителями, відповівши на запитання Мудрого монітора. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.

Отже, запитання:

1. А, Б, В, Г, Д і кома –

Всім мабуть уже відома

Така клавішна структура.

Звісно ж це … (клавіатура)

2. Я показую об’єкти,

Фото-, відео проекти.

Я не плеєр, не мотор,

А звичайний … (монітор)

3. Якщо є складна робота,

Мусить бути лиш охота,

Бо зі мною буде толк,

Адже я – системний (блок)

4. Я магнітний бутерброд,

Та мене не з'їсть ваш рот.

Файли й папки – це дієта

Для магнітної … (дискети)

5. Я не нишпорю в коморах,

Не ховаюся по норах.

Ковзаю по столу трішки,

Бо комп’ютерна я … (мишка)

6. Ця всесвітня мережа

Скільки знає – просто жах!

З нею вчись ти працювати –

Теж багато будеш знати. (Інтернет)

7. Хто хоче щось запам'ятати –

В блокнот свій може записати.

Комп'ютер теж немов блокнот –

Не має з пам'яттю турбот.

А як називають комп'ютер-блокнот? (Ноутбук)

8. Про нього знаємо ми нині:

З ним справу мають в медицині.

Біолог з ним теж справу має,

А комп'ютер від нього страждає. (Вірус)

9. Якщо треба знову й знову

Вести з комп'ютером розмову,

Є помічник – «тваринка» в нас,

Що допоможе нам всяк час. (Миша)

10. З ним справу має архітектор,

З ним справу має будівельник.

Хто за комп'ютером працює,

До нього теж давно вже звик.

Скажіть про що іде тут мова –

Назвіть одне англійське слово. (Windows)

  1. Промені і сонце-коло

Намалюємо ми скоро.

Творчий маю я характер,

Бо графічний я … (редактор)

Правильна відповідь – 1 бал.

ІІ конкурс «Правила поведінки»

У Комп’ютерленді обов’язково треба знати та виконувати правила поведінки і ТБ.

Ви знаєте їх, діти?

А виконуєте?

Давайте перевіримо.

Кожна команда отримує набір карток «Правила поведінки і ТБ», їх необхідно розкласти на дві групи:

  1. ПРАВИЛЬНО (де зображені учні що виконують правила).

  2. НЕПРАВИЛЬНО (де зображені учні що не виконують правила).

(додаток)

ІІІ конкурс-естафета «Народна мудрість говорить»

Залишивши місто, команди знову вирушають в дорогу. І от на їхньому шляху Ярмарок Народної мудрості.

Задача:

  1. Обрати 3 учасники, що гарно володіють українською мовою.

  2. З розсипаних слів зібрати прислів’я чи приказку.

  3. Передати естафету іншому учневі.

  4. Таким чином зібрати три прислів’я.

  5. Продемонструвати ведучому виконане завдання.

Файл «Народна мудрість говорить»

Відповіді:

Дурний язик голові не приятель.

Книга – найбільше багатство.

Всюди добре, а вдома найкраще.

Оголошення результатів конкурсу.

ІV конкурс «Пазли»

Команда отримує по 6 пазлів з теми «Пристрої ПК». (Додаток)

Завдання:

  1. Необхідно зібрати пазли на швидкість.

  2. Вказати, які функції виконують пристрої, зображені на пазлах.

Правильно зібраний пазл і вказана його функція – 1 бал.

Учасники готові? Почали.

V конкурс «Збери термін»

Перед вами комбінації букв. Вам потрібно скласти з них терміни з інформатики та пояснити їх значення:

ТЙАС РОНІМТО

ТІЛАКОЙБ ОСЦПРОЕР

АКППА ИНЕРПТР

СКЕАТДИ ЖОЙДТИСК

ДОМЕМ АИНТІСУВР

(Сайт, монітор, кілобайт, процесор, папка, принтер, дискета, джойстик, модем, антивірус)

VI конкурс «Яку інформацію отримує Петрик?»

Наші команди наближаються до столиці Комп'ютерленду – Windows. Цього разу на їх шляху з'явилася перепона – прірва Вірус. Щоб її подолати, треба заповнити картку-завдання «Яку інформацію отримує Петрик?»

Файл «Яку інформацію отримує Петрик?»

Відповіді: 1) смакову, 2) звукову, 3) зорову, 4) нюхову, 5) тактильну.

VIІ конкурс-естафета «Стерті слова»

Наші команди успішно подолали прірву та потрапили до столиці Комп'ютерленду – Windows. Там вони познайомилися з його жителями: Кнопкою Пуск, Піктограмами Кошик та Мій комп'ютер, Програмами Word та Paint. А щоб доказати це, вони зараз виконають завдання «Стерті слова».

Задача:

  1. Обрати 5 учасників.

  2. Кожній команді видеється бланк «Стерті слова»

  3. Замість … необхідно написати потрібний термін з інформатики.

  4. Передати естафету іншому учневі.

  5. Таким чином виконати п’ять завдань.

  6. Продемонструвати ведучому.

Увага, почали!

Файл «Стерті слова»

Відповіді: 1) блок, 2) документи, 3) диск, 4) стіл, 5) редактор.

VIІІ конкурс «Інфо - лото»

Учасникам видається картка з назвами комп’ютерних пристроїв, а ведуча дістає картинки цих пристроїв. Чия картка буде заповнена першою, той гравець і перемагає.

НАГОРОДЖЕННЯ КОМАНД.

Підійшла до завершення наша подорож. Сьогодні ми переконалися, що й серед вас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому ви будете розвивати цю науку. Отже, хочеться побажати команді-переможниці і надалі старанно вчитися, а команді, яка сьогодні трішечки відстала, радимо не перейматися невдачею, а поповнювати свої знання.

ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

Позакласний захід

«Подорож
до КОМП’ЮТЕРЛЕНДУ»

____ клас

конк.

Назва конкурсу

1 КОМАНДА

_________________

2 КОМАНДА

_________________

1

«Розминка»

(1 бал за вірну відповідь)

2

«Правила поведінки»

(1-5 балів)

Разом:

3

«Народна мудрість говорить…» (практично)

(за правильне прислів’я – 1 бал)

Разом:

4

«Пазли»

(правильно зібраний пазл і вказана функція пристрою – 1 бал)

Разом:

5

«Малюнок»

(1-5 балів)

Разом:

6

«Яку інформацію отримує Петрик?»

(вірна відповідь –1 бал)

Разом:

7

«Стерті слова»

(1 бал за вірно підібраний термін)

Разом:

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.