Письмовий переказ "Білочка та зайчик" 3 НУШ

Українська мова

Для кого: 3 Клас

29.11.2020

7403

1387

1

Опис документу:
Пропоную картку для проведення письмового переказу в 3 класі. Використала уривок з казки "Як зайчик і білочка стали друзями" автор Аделя ГРИГОРУК та малюнки Наталі ЮРОВОЇ. Відповідно до Типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О.Я. Савченко для 3 класу закладів загальної середньої освіти.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
В одному лісі на високому дереві у дуплі жила білочка. А внизу під деревом ріс густий кущ, у якому зайчик збудував собі хатку. Білочка зранку встав...
Слайд № 1

В одному лісі на високому дереві у дуплі жила білочка. А внизу під деревом ріс густий кущ, у якому зайчик збудував собі хатку. Білочка зранку вставала і починала готувати сніданок. Вона чистила горішки, лущила насіння, а шкаралупу кидала вниз —на зайчикову хатку. Зайчикові це не подобалося. Він навіть сердився. Але брав березового віника і підмітав своє подвір’я. Так і жили: білочка смітила, зайчик прибирав. Скорочено Аделя ГРИГОРУК Малюнки Наталі ЮРОВОЇ Текст для переказу

Діагностична робота Письмовий переказ Білочка та зайчик Ліс дерево білочка кущ збудував хатку готувала сніданок горішки насіння зайчикову сердився ...
Слайд № 2

Діагностична робота Письмовий переказ Білочка та зайчик Ліс дерево білочка кущ збудував хатку готувала сніданок горішки насіння зайчикову сердився березового підмітав смітила прибирав План 1. _________________ 2._________________ 3._________________ Хто жив на дереві? Де зайчик збудував собі хатку? Що білочка робила зранку? Чи подобалося це зайчикові? Що робив зайчик? Як жили звірі? Запиши переказ у зошит. Перевір написане та оціни свою роботу Потрібно подумати. У мене все вийшло! Важко!

Аналіз результатів Очікуванні результати Індекс Рівні ПДСР Письмово переказує текст розповідного змісту 3МОВ3.1 Створює письмові висловлювання 3МОВ...
Слайд № 3

Аналіз результатів Очікуванні результати Індекс Рівні ПДСР Письмово переказує текст розповідного змісту 3МОВ3.1 Створює письмові висловлювання 3МОВ3.1 Оформлює власне висловлювання так, щоб воно було грамотним і зрозумілим 3МОВ3.1 Знаходить і акуратно виправляє у власному тексту помилки 3МОВ3.1 Добирає заголовки до частин прослуханого тексту 3МОВ2.1 Будує різні види простих речень 3МОВ4.1 Дотримується абзаців у оформлені текстів на письмі 3МОВ4.1 Аналізує та редагує власне письмове висловлювання 3МОВ3.4

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Рекомендуємо