! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел . Порівняння іменованих чисел. Творча робота над задачею.

Опис документу:
Вміння вчитися: самоорганізація до навчальної діяльності; соціальна: вчити учнів працювати в парі (групі); загальнокультурна: ефективно застосовувати навички мовлення та норми мовної культури; здоров'язбережувальна (життєві навички, що сприяють соціальному здоров'ю) - слухати пояснення вчителя, а у разі необхідності звертатися з проханням про індивідуальне консультування

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
План уроку 1. Усний рахунок 2. Каліграфічна хвилинка 3. Математичний диктант 4. Нова тема 5. Робота з підручником 6. Фізкультхвилинка 7.Закріплення...
Слайд № 1

План уроку 1. Усний рахунок 2. Каліграфічна хвилинка 3. Математичний диктант 4. Нова тема 5. Робота з підручником 6. Фізкультхвилинка 7.Закріплення вивченого 8. Підсумок уроку 9. Домашнє завдання.

130 -70= 60 + 230 = 290 – 140 = 150 + 430 = 60 Без 150 труда 290 нема 580 плода
Слайд № 2

130 -70= 60 + 230 = 290 – 140 = 150 + 430 = 60 Без 150 труда 290 нема 580 плода

До праці мерщій! Усі перешкоди здолати зумій. Працюй наполегливо, швидко, старанно, Щоб кожна хвилина не втратилась марно. Девіз уроку
Слайд № 3

До праці мерщій! Усі перешкоди здолати зумій. Працюй наполегливо, швидко, старанно, Щоб кожна хвилина не втратилась марно. Девіз уроку

Каліграфічна хвилинка 999, 998, 997 … 996,995,994,993
Слайд № 4

Каліграфічна хвилинка 999, 998, 997 … 996,995,994,993

Відповіді: 304, 86, 900, 790, 195, 716, 200,599, 100, 999.  
Слайд № 5

Відповіді: 304, 86, 900, 790, 195, 716, 200,599, 100, 999.  

Відповіді: 1 стовпчик 2стовпчик 264 – 132=132 457 – 345=112 575 – 342=233 873 – 561=312 687 – 475=212 996 - 764=232
Слайд № 6

Відповіді: 1 стовпчик 2стовпчик 264 – 132=132 457 – 345=112 575 – 342=233 873 – 561=312 687 – 475=212 996 - 764=232

Продуктивністьпраці Часроботи Загальнийвиробіток ? 5 год 35 холод.         ?   ?, на 1х.більше, 3 год ?
Слайд № 7

Продуктивністьпраці Часроботи Загальнийвиробіток ? 5 год 35 холод.         ?   ?, на 1х.більше, 3 год ?

Тест (2 бали) Виконайте віднімання у стовпик . 738 – 426 = а)     312 б)    123 в)     213 986 – 655 = а)     231 б)    331 в)     132 842 – 631 = ...
Слайд № 8

Тест (2 бали) Виконайте віднімання у стовпик . 738 – 426 = а)     312 б)    123 в)     213 986 – 655 = а)     231 б)    331 в)     132 842 – 631 = а)     121 б)    112 в)     211   (Мо) (лод) (ці!)

Домашнє завдання с.66 – правило, с.67 - № 428, 429.
Слайд № 9

Домашнє завдання с.66 – правило, с.67 - № 428, 429.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись