Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел

Математика

Для кого: 3 Клас

29.03.2021

227

15

0

Опис документу:
Дана презентація допоможе повторити письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел (з переходом через розряд); удосконалювати вміння знаходити периметр прямокутника; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмета, почуття взаємодопомоги, вміння працювати в команді, аргументовано відстоюючи власну думку; розвивати охайність при виконанні робіт.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Нестандартний урок –гра з математики у 3 класі з елементами інтерактивних та інформаційних технологій. Письмове додавання трицифрових і двоцифрових...
Слайд № 1

Нестандартний урок –гра з математики у 3 класі з елементами інтерактивних та інформаційних технологій. Письмове додавання трицифрових і двоцифрових чисел з переходом через розряд. Периметр прямокутника.

Ось дзвінок сигнал нам дав. Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо, Урок скоріше починаймо!
Слайд № 2

Ось дзвінок сигнал нам дав. Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо, Урок скоріше починаймо!

З математикою, друже, щоб дружити Не потрібно на уроці ґав ловити. Тож працюйте всі старанно і сумлінно Бо знання в житті потрібні неодмінно!
Слайд № 3

З математикою, друже, щоб дружити Не потрібно на уроці ґав ловити. Тож працюйте всі старанно і сумлінно Бо знання в житті потрібні неодмінно!

ФІКСИКИ
Слайд № 4

ФІКСИКИ

Тема. Письмове додавання трицифрових і двоцифрових чисел з переходом через розряд. Периметр прямокутника.
Слайд № 5

Тема. Письмове додавання трицифрових і двоцифрових чисел з переходом через розряд. Периметр прямокутника.

Девіз уроку: Щоби успіх завжди мати, треба гарно працювати.
Слайд № 6

Девіз уроку: Щоби успіх завжди мати, треба гарно працювати.

Згадай !!! При письмовому додаванні і відніманні одиниці записуємо під одиницями, десятки під десятками, сотні під сотнями . Починаємо виконувати д...
Слайд № 7

Згадай !!! При письмовому додаванні і відніманні одиниці записуємо під одиницями, десятки під десятками, сотні під сотнями . Починаємо виконувати дію з менших розрядів.

523 277 700 175 523 689 235 144 379 1 3 2
Слайд № 8

523 277 700 175 523 689 235 144 379 1 3 2

_ 956 561 3…
Слайд № 9

_ 956 561 3…

_ 956 561 395
Слайд № 10

_ 956 561 395

_ 246 561 . 0 .
Слайд № 11

_ 246 561 . 0 .

_ 246 561 807
Слайд № 12

_ 246 561 807

_ 846 561 . . 5
Слайд № 13

_ 846 561 . . 5

_ 846 561 285
Слайд № 14

_ 846 561 285

_ 249 761 . . 1 .
Слайд № 15

_ 249 761 . . 1 .

_ 249 761 1010
Слайд № 16

_ 249 761 1010

395,285,807,1010
Слайд № 17

395,285,807,1010

Хвилинка цікавої математики від Cімки Римські цифри винайдено не самими римлянами, а їхніми попередниками – етрусками. Римляни запозичили ці зображ...
Слайд № 18

Хвилинка цікавої математики від Cімки Римські цифри винайдено не самими римлянами, а їхніми попередниками – етрусками. Римляни запозичили ці зображення, вдосконалили їх. Від римлян цифри помандрували до інших народів. В основi римської нумерації всього 7 знаків, які означають: І — 1, V — 5, Х — 10, L —50. С — 100, D — 500, М — 1000. ХVII

Каліграфічна хвилинка 853, 835, 358. 385, 538, 583, Утвори можливі трицифрові числа з чисел 3, 5, 8 і запищи їх.
Слайд № 19

Каліграфічна хвилинка 853, 835, 358. 385, 538, 583, Утвори можливі трицифрові числа з чисел 3, 5, 8 і запищи їх.

Завдання 69 213 + 165 = ? 142 + 337 = ? 724 + 265 = ? 543 + 146 = ? 164 + 436 = ? 290 + 436 = ? 347 + 563 = ? 529 + 287 = ?
Слайд № 20

Завдання 69 213 + 165 = ? 142 + 337 = ? 724 + 265 = ? 543 + 146 = ? 164 + 436 = ? 290 + 436 = ? 347 + 563 = ? 529 + 287 = ?

Завдання 69 213 + 165 = 378 142 + 337 = 479 724 + 265 = 989 543 + 146 = 689 164 + 436 = 600 290 + 436 = 726 347 + 563 = 910 529 + 287 = 816
Слайд № 21

Завдання 69 213 + 165 = 378 142 + 337 = 479 724 + 265 = 989 543 + 146 = 689 164 + 436 = 600 290 + 436 = 726 347 + 563 = 910 529 + 287 = 816

Динамічна пауза
Слайд № 22

Динамічна пауза

Завдання 71 289 – 167 = ? 474 – 362 = ? 746 – 436 = ? 176 – 65 = ? 566 – 345 = ? 846 – 534 = ? 935 – 627 = ? 370 – 167 = ?
Слайд № 23

Завдання 71 289 – 167 = ? 474 – 362 = ? 746 – 436 = ? 176 – 65 = ? 566 – 345 = ? 846 – 534 = ? 935 – 627 = ? 370 – 167 = ?

Завдання 71 289 – 167 = 122 474 – 362 = 112 746 – 436 = 310 176 – 65 = 111 566 – 345 = 221 846 – 534 = 312 935 – 627 = 308 370 – 167 = 203
Слайд № 24

Завдання 71 289 – 167 = 122 474 – 362 = 112 746 – 436 = 310 176 – 65 = 111 566 – 345 = 221 846 – 534 = 312 935 – 627 = 308 370 – 167 = 203

Задача 72. Колективне складання короткого запису, самостійне розв’язування задачі І день - 806км ІІ день - ? на 556км більше, ніж ІІІ день - ? На 8...
Слайд № 25

Задача 72. Колективне складання короткого запису, самостійне розв’язування задачі І день - 806км ІІ день - ? на 556км більше, ніж ІІІ день - ? На 839км більше, ніж

Задача 72. Розв’язання 1) 708 + 214 = 922 (км) – другого дня 2) 922 - 136 = 786 (км) – третього дня
Слайд № 26

Задача 72. Розв’язання 1) 708 + 214 = 922 (км) – другого дня 2) 922 - 136 = 786 (км) – третього дня

Задача 73. Колективне складання короткого запису, самостійне розв’язування задачі Росія – 67сп. Польща - ? на 28сп менше, ніж 160сп. Україна - ? решта
Слайд № 27

Задача 73. Колективне складання короткого запису, самостійне розв’язування задачі Росія – 67сп. Польща - ? на 28сп менше, ніж 160сп. Україна - ? решта

Задача 73. Розв’язання 67 - 28 = 39 (сп.) — із Польщі; 2) 67 + 39 = 106 (сп.) — із Росії та Польщі; 3) 160 - 106 = 54 (сп.) — з України. 1
Слайд № 28

Задача 73. Розв’язання 67 - 28 = 39 (сп.) — із Польщі; 2) 67 + 39 = 106 (сп.) — із Росії та Польщі; 3) 160 - 106 = 54 (сп.) — з України. 1

Фізкультхвилинка
Слайд № 29

Фізкультхвилинка

Завдання 74. Колективне розв’язування задачі Прочитайте задачу. Що ми називаємо периметром? Якою є формула периметра прямокутника?
Слайд № 30

Завдання 74. Колективне розв’язування задачі Прочитайте задачу. Що ми називаємо периметром? Якою є формула периметра прямокутника?

Чому дорівнює ширина? Чи можемо знайти довжину? Якою дією? Чому? Прочитайте питання задачі.
Слайд № 31

Чому дорівнює ширина? Чи можемо знайти довжину? Якою дією? Чому? Прочитайте питання задачі.

Ширина – 6 см Довжина – на 2 см < Р – ?
Слайд № 32

Ширина – 6 см Довжина – на 2 см < Р – ?

Завдання 75 Яку фігуру можна назвати квадратом? Чим квадрат відрізняється від прямокутника?
Слайд № 33

Завдання 75 Яку фігуру можна назвати квадратом? Чим квадрат відрізняється від прямокутника?

Як знайти периметр квадрата? Що треба знати, щоб побудувати квадрат?
Слайд № 34

Як знайти периметр квадрата? Що треба знати, щоб побудувати квадрат?

Як знайти сторону прямокутника, периметр якого дорівнює 16 см?
Слайд № 35

Як знайти сторону прямокутника, периметр якого дорівнює 16 см?

Дякую за допомогу! Який секрет запам’ятали? Що навчилися робити?
Слайд № 36

Дякую за допомогу! Який секрет запам’ятали? Що навчилися робити?

                Закодоване прислів’я - Розставте слова й складіть у порядку зростання написання на них чисел, прочитайте прислів’я. 204 423 130 591...
Слайд № 37

                Закодоване прислів’я - Розставте слова й складіть у порядку зростання написання на них чисел, прочитайте прислів’я. 204 423 130 591 372 609 Один розум добре, а багато краще розум а Один багато добре, краще.

Технологія «Продовжити речення». Ми тренували уміння…… Дізналися…………… Зрозуміли……………………………….. Мені сподобалося…………………….
Слайд № 38

Технологія «Продовжити речення». Ми тренували уміння…… Дізналися…………… Зрозуміли……………………………….. Мені сподобалося…………………….

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.