Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 10:00
онлайн-конференція:
«
«Психологічний супровід учасників освітнього процесу під час війни в Україні: результати ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Просвітницькі програми»
»
Взяти участь Всі події

Підвищення орфографічної грамотності та мовленнєвої компетентності учнів

Вміст матеріалу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Ось уже декілька років працюю над проблемою " Удосконалення форм і методів роботи з метою підвищення орфографічної грамотності та мовленнєвої компетентності учнів".

Хочу поділитися деякими напрацюваннями з досвіду роботи. У цій статті розповідаю про основне завдання вчителя, шляхи удосконалення і попередження орфографічних і мовленнєвих помилок, пропоную, якими засобами підвищувати грамотність учнів, подаю нові форми проведення уроків: урок - залік, урок - дидактична гра, мовні конкурси, робота з тестовими завданнями, укладеними за зразками тестів ЗНО.

Не обминула і позаурочних форм роботи, під час яких можна поглиблювати й систематизувати знання учнів з теми "Орфографія".

Вважаю, що ця робота має проводитися систематично і планомірно на кожному уроці і в позаурочний час, щоб учні не тільки вивчали правила, а й виявляли і пояснювали порушення орфографічної норми, усвідомлювали важливість бути грамотними громадянами.