«ПІДВОДНІ ТАЄМНИЦІ» (гра –драматизація)

Опис документу:
Мета: розвивати творчі здібності дітей, виховувати доброзичливе ставлення один до одного. Нехай людина добро приносить, бо світ навколо любові просить! Чітко виконувати всі команди ведучого. Бути слухняними уважними

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

«ПІДВОДНІ ТАЄМНИЦІ»

(гра –драматизація)

Мета: розвивати творчі здібності дітей, виховувати доброзичливе ставлення один до одного.

Хід гри

Дівчинка: квіточки я посадила, а вони все не ростуть

Я й земельки підсипала

І водички підливала

Як же мені буть?

Квітка: це недобрая водичка

Зіпсує вона нам личка,ми не будем її лить.

Ведуча: Ой, лишенько!Що ж ми накоїли з нашою природою.

До вас мої рідні звертаюся я,бо на планеті ми – одна сім’я.

Що ж ми люди наробили? Нащо вогнища палили? В небо чорний дим пустили- все довкілля забруднили?А як безжально ми воду бруднили, сітямирибу ловили, травили. Стурбовані рибки на дні океану.Ріки джерела ми не вберегли, вже майже немає живої води!

Ведуча: А без води не можна в світі жити,і нею треба всім нам дорожити.

Отож негайно вирушаймо, й доки не пізно, живу воду відшукаймо.

Діти:так!

Ведуча: Але де ж нам шукати чисту воду,куди йти, кого питати? Давайте заспіваємо пісеньку, можливо вона допоможе…

Ведуча: Музика чарівна грає! Хтось на допомогу поспішає.

(феї танцюють свій танок)

Ведуча:о, кома чарівні феї! Ви допоможите нам знайти цілющу воду?

Перша фея: ми водичку допоможем відшукати і поверним її усім малятам!(2фея бере тарілочку та яблучко, котить його по тарілочкі та співає)

Друга фея: є в мене чарівна тарілочка з наливним яблучком. Воно нам підкаже, де слід шукати водичку. Котись, яблучко, котись швидесенько, котись, яблучко, котись, гарнесенько. Ой і підкажи ти ж нам – діткам малесеньким, де є водиченька та й дорогесенька!

Третя фея: (заглядає у тарілочку) о та жива вода у самого царя морського Нептуна, у підводному царстві. Але він її дуже пильнує , береже єдине на землі чисте джерело води як зіницю ока. Навіть на ключ ту воду замкне… але вам все одно потрібно йти і воду чисту найти…

Четверта фея:один, два, три яблучко наливне допоможе у царство підводне шлях покажи! (звучить чарівна музика)

Перша фея: на поміч відважний котигорошко йде і ключ чарівний для людей найде… (чотири феї йдуть виходить котигорошко з гуслями)

Ведуча: добрий день котигорошко красень молодець!

Котигорошко: добрий день я до ваших послуг!

Ведуча: далеко-далеко – смарагдове море,

А в морі є царство підводне, казкове.

Цар моря – всесильний і мудрий Нептун.

На хвилях гойдається наче плавун.

Він ключ водяний біля себе тримає,

До нього нікого й на крок не пускає.

А щоб оте царство підводне знайти,

Потрібно болота й моря перейти.

Отож вирушаймо скоріше у путь.

Й на зустріч пригодам- нам ключик добудь!

Котигорошко: ось дійшов я до болота,

Жде мене складна робота.

Перший водяник: ти чого ссюди прийшов,

Чи шлях інший не знайшов?

Я – газда цього болота,

Перейти його охота?

Другий водяник: щоб болото подолати,

Треба гарну вдачу мати!

Третій водяник: й завдання тут не прості:

Щоб болото перейти,

Треба ніг не замочити,

Всі горбочки полічити!

Перший водяник:хай поможуть тобі друзі, бо опинишся в калюжі.

(переходять болото)

Другий водяник: Та йдіть море синє найдіть.

Третій водяник:рибок зараз викликайте,

В них дорогу запитайте.

Котигорошко: рибки золоті, з ‘явіться враз!

Рибки золоті виручайте нас!

(водяники йдуть, виходять рибки, виконують танок)

Котигорошко: рибки нам допоможіть!

Шлях до царства покажіть,

Ми прийшли до вас сюди,

Нептуна щоб віднайти.

Перша рибка:серед моря широкого є острови,

Що не бачили льоду, морозу снігів.

Там захоплива музика лине щодень,

І русалоньки прекрасні співають пісень.

Друга рибка: А нептун дуже любить чарівні пісні,

Тож шукай його там- не на водному дні….

(звучить музика 4 рибки пливуть)

Котигорошко: 1, 2, 3,3, 2,раз –

Чарівний острів відкрийся для нас!

(виходить Нептун та русалоньки)

Нептун: острів цей – це просто клас,

Танці тут, пісні весь час.

А це мої милі русалоньки

Вони мене звеселяють,

Танцюють і співають!

(русалки виконують танок, виходить Котигорошко)

Котигорошко:добридень, нептуне й русалоньки!

Прийшов я до вас воду цінну шукати.

Де ключ водяний мені можна дізнатись?

Русалоньки: той ключ сам нептун грізний охороняє

І близько нікого не підпускає!

(нептун сідає на трон)

Нептун: я – могутній цар,

Водних хвиль я государ.

Щось повіяло бідою,

Не жартуйте ви зі мною,

Що ж ви люди наробили,

Все довкілля забруднили,

Як посміли ви так жити?!

Ще й ключа в мене просити!?

Ану геть звідси!А то покличу своїх вірних слуг-охоронців!

Котигорошко: Могутній Нептуне!Владико морів і океанів, річок, озер і струмків!

Не треба охоронців!

Ми здолали важку путь,

Аби воду повернуть,

Хоч природі завинили,

Сповна лиха наробили,

Тепер знаєм, що вода,

Як сонце, душу гріє.

Ніщо без неї не росте і кожен їй радіє!

Ти змилуйся і нас прости!

Ключ водяний нам поверни!

(до нептуна і котигорошка виходять діти з залу)

1Дит.:присягаємося край наш рідний

Над усе любити,

Берегти його природу і для нього жити.

2дит.: Присягаємося воду ми оберігати!

Браконьєрам нашу рибу нищить не давати.

3Дит.: обіцяємо сміттям ріки не бруднити,

В них водичку не мутити!

4дит.:Ми всі господарі природи, тож збережемо її вроду.

5дит.: Світ прекрасний навколо тебе –

Сонце ясне і синє небо,

Птахи і звірі, гори і ріки –

Нехай так буде завжди, повіки!

Ведуча: Нехай людина добро приносить, бо світ навколо любові просить!(всі разом) (співають пісню)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
1
2
дн.
1
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!