Підсумковий урок-гра за твором М. Твена "Пригоди Тома Сойєра"

Зарубіжна література

Для кого: 5 Клас

12.08.2021

106

5

0

Опис документу:
Активізувати роботу учнів на уроці, зацікавити дітей у вивченні даного матеріалу; розширити читацький кругозір; перевірити і закріпити знання за змістом повісті М. Твена «Пригоди Тома Сойєра»; виробити навички самостійної роботи з текстом художнього твору.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Підсумковий урок із вивчення повісті Марка Твена "Пригоди Тома Сойєра" Дев’ятнадцяте січня Класна робота
Слайд № 1

Підсумковий урок із вивчення повісті Марка Твена "Пригоди Тома Сойєра" Дев’ятнадцяте січня Класна робота

"Пригоди Тома Сойєра" — надзвичайно цікава, захоплююча і світла книжка. Особливої життєрадісності їй надає гра. Том і Гек стають піратами,розбійник...
Слайд № 2

"Пригоди Тома Сойєра" — надзвичайно цікава, захоплююча і світла книжка. Особливої життєрадісності їй надає гра. Том і Гек стають піратами,розбійниками, шукачами скарбів. І щоразу, гортаючи сторінки повісті і поринаючи у світ безмежної фантазії та невгамовних витівок героїв Марка Твена, ми відчуваємо світлу радість гри. Сьогодні на уроці, разом із Томом Сойєром та Гекльберрі Фінном, нам випала честь долучитись до великої гри, яку вигадав неперевершений Майстер Сміху — Семюель Ленгхорн Клеменс.

Загадкова скринька "Історія семи речей« (усно) Завдання: з'ясувати, з якими подіями у повісті пов'язані означені предмети. 1. Чорна нитка. 2. Панто...
Слайд № 3

Загадкова скринька "Історія семи речей« (усно) Завдання: з'ясувати, з якими подіями у повісті пов'язані означені предмети. 1. Чорна нитка. 2. Пантофля(м’яка кімнатна туфля) . 3.Дохлий пацюк на мотузці. 4. Весільний пиріг. 5.Дохла кішка. 6.Коробочка з-під пістонів. 7. Шворка від повітряного змія.

Літературна вікторина «Впізнай героя» (усно) Завдання: впізнати літературного персонажа за мінімальною кількістю характеристик. Перший персонаж. 1....
Слайд № 4

Літературна вікторина «Впізнай героя» (усно) Завдання: впізнати літературного персонажа за мінімальною кількістю характеристик. Перший персонаж. 1. Він кров'ю підписав присягу. 2. Боявся духа померлого індіанця Джо. 3. Вистежив грабіжників. 4. Лягав спати, коли хотів. 5. Усі діти заздрили йому. Другий персонаж. 1. Суддя Тетчер склав про нього щонайкращу думку. 2. Позичив візка у Бенні Тейлора. 3. Мав зведеного брата. 4.Відкрив загальний закон, що керує всіма людськими вчинками. 5. Замість уроків бігав до річки купатися Третій персонаж. 1.Боявся старої пані з наперстком. 2.Ніколи не повертався з водою раніш, ніж за годину. 3.Не зміг устояти від спокуси побачити болячку на нозі. 4.Любив наспівувати "Дівчата з Буффало". 5.Замість білої мармурової кульки отримав удар пан¬тофлею Четвертий персонаж. 1.За його провину було покарано іншого. 2.Постраждав за те, що зміг відрізнити чорне від біло¬го. 3.Якось йому довелося чути передсмертний стогін. 4. Не любив пустощів. 5. Ледь не втратив брата.

«Так чи ні» (усно) Сід був близьким другом Тома, між ними панувало взаємопорозуміння. Том любив працювати, тому з великим задоволенням сприйняв про...
Слайд № 5

«Так чи ні» (усно) Сід був близьким другом Тома, між ними панувало взаємопорозуміння. Том любив працювати, тому з великим задоволенням сприйняв пропозицію тітки Поллі пофарбувати парка. Том з неохотою дозволяв хлопцям з Сент-Пітерсберга допомагати йому у фарбуванні паркану. Том пробачив Сіду, який накликав на нього халепу, вказавши тітці Поллі на його комір, зашитий чорною ниткою. Проходячи повз будинок, де мешкав Джеф Тетчер, Том побачив у садку індіанця Джо. Тітка вийшла з кухні і Том радий, що йому все сходить з рук, миттю схопив цукерницю, але вона вислизнула в нього з рук, упала й розбилася. Сід був у захваті. Том не хотів йти до школи і придумав, що в нього серцевий напад. Том з великим задоволення ходив до церкви і слухав проповідь священика.

«Кошик» (письмово) добрі вчинки Тома та Гека погані вчинки Тома та Гека
Слайд № 6

«Кошик» (письмово) добрі вчинки Тома та Гека погані вчинки Тома та Гека

Експрес-питання (усно) Чому всі дорослі із задоволенням згадують своє дитинство? Чи змінюються люди, коли стають дорослими? Як саме і чому? Як Том ...
Слайд № 7

Експрес-питання (усно) Чому всі дорослі із задоволенням згадують своє дитинство? Чи змінюються люди, коли стають дорослими? Як саме і чому? Як Том і Гек розуміли щастя? Що в їхньому розумінні означало бути схожими на дорослих? А чи завжди дорослі чинять правильно і чи у всьому можна наслідувати дорослих? Які шкідливі звички дорослих перейняли хлопчики? Чи підтримали б ви наших героїв у такій ситуації? Щоб ви їм порадили, від чого застерегли б?

Гра у творі Марка Твена — не лише пусті забавки. Саме вона приводить хлопчиків уночі на цвинтар, де вони стають свідками жорстокого вбивства. Тут у...
Слайд № 8

Гра у творі Марка Твена — не лише пусті забавки. Саме вона приводить хлопчиків уночі на цвинтар, де вони стають свідками жорстокого вбивства. Тут уже не до сміху, залишитись би живими. Письменник не приховує від читачів смертельного переляку своїх героїв. Хлопчаки присягаються мовчати. Але, коли з'ясовується, що невинному загрожує шибениця, Том Сойєр, вмираючи від страху й мук сумління, дає свідчення на суді. Отже, книга Марка Твена не тільки про дитячі забавки, ігри, легковажність, безтурботність, а ще й про совість, чесність та мужність.

Домашнє завдання Скласти усний твір-роздум «Чим мені сподобалася повість Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра» (5-7речень)
Слайд № 9

Домашнє завдання Скласти усний твір-роздум «Чим мені сподобалася повість Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра» (5-7речень)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.