! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Підсумкове заняття для дітей старшого дошкільного віку за мотивами шоу " Найрозумніший"

Опис документу:
Мета: перевірити рівень знань та умінь дітей з логіко математичного розвитку: • вміння дітей лічити в межаш числа 10, кількісною, • порядковою, прямою, зворотною лічбою. • вміння орієнтуватися в числовому ряді ( попереду, позаду, між, за) • складати та розв’язувати приклади та задачі • площинні та обємні геометричні фігури • про часові уявлення: • Дні тижня і т.д. •

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Комплексне заняття- розвага в старшій групі « Сонечко «

на тему : « Найрозумніший »

     Мета: перевірити рівень  знань  та  умінь  дітей  з  логіко  математичного розвитку:

·               вміння  дітей  лічити в межаш  числа 10,  кількісною, 

·               порядковою,  прямою, зворотною  лічбою.

·               вміння  орієнтуватися в числовому  ряді (  попереду, позаду, між, за)

·               складати  та  розв’язувати приклади  та задачі

·               площинні  та  обємні  геометричні  фігури

·               про часові уявлення:

·               Дні  тижня

·               ·Весняні місяці.

 Зясувати знання   дітей з  грамоти:

·               звуковий аналіз  слів,

·               поділ  слів на склади, визначення  звуків  у словах

·               Складання  речення за схемами.

·               Розвивати логічне  мислення, уміння  швидко  знаходити оптимальні  варіанти  виконання завдань.

·               Виховувати увагу,  зосередженість.

 

Матеріал: Лист з завданнями , картина «Весна» прості олівці, папір для малювання  кольорові олівці, зірочки для переможців , схеми для звукового аналізу , фішки - бали , тарілочки, фломастери.

Попередня робота : Вивчення складу чисел , читання казок , д/ігри «скільки?» , «Круглий рік» робота над словами , звуковий склад, ділення на склади.

 

 

Хід заняття

Сьгодні на адресу дитячого садочка надійшов лист від редактора телепередачі «Найрозумніший».

Поштова скринька чарівна Листа нам знову принесла Від кого лист цей я не знаю Увага ! Лист цей я відкриваю.

Він запрошує нас прийняти участь в цьому конкурсі. У кожної людини у житті з являється такий час , коли про неї можуть дізнатися інші люди . Тоді говорять , «засяяла нова зірка». До цього конкурсу треба підготуватися , і я гадаю, що в нашій групі загоряться нові яскраві зірочки. Згодні?

Психогімнастика:

Привітаєм сонечко , здрастуй дороге

Привітаєм квіточку , хай вона цвіте

Привітаєм дощика , лийся із відра,

Ми вітаєм друзів , зичим їм добра

 

Тоді починаємо підготовку до конкурсу « Найрозумніший»

Для цього нам потрібно виконати  певні завдання.

 

І. завдання  розминка. : Гра « Назви себе» в  колі

Кожна дитина називає себе : ім'я та прізвище .

 ІІ. Завдання  змагання « Зберемо інформацію»

А зараз ми поговоримо про  пору року а яку ви відгадаєте

і за це отримаєте – фішки..

 Загадка про весну:

Тепло стало надворі.
Синє небо угорі.
Сонце промінь шле землі,
Прилітають журавлі.
Вже у лісі там і тут
Перші проліски цвітуть.
Кучерява, запашна
В гості прийшла до нас …
(Весна) 

- Назвіть ознаки весна?( зелена трава , сонечко гріє , дерева розпускаються, цвітуть )

·                    Які ви знаєте весняні місяці ?( березень , квітень , травень )

·                     Скільки їх ?

·                    Який місяць березень починає?

·                    Який закінчує?

·                    Як називається середній місяць весни ?                  

Молодці ! Багато пригадали про весну і ви отримали фішки за правильні відповіді.

А зараз .будь ласка , сідаємо за стільчики)

 IIІ. Завдання .  « Весняна розповідь»

1 .Розглядання картини « Весна»

а)Придумайте реченя за схемою (на дошці)

 в)Звуковий аналіз слів : весна.

Назвіть голосні.

Приголосні

 

 Маленька перерва  ( фіз. Пауза)

Раз! Два! Всі присіли.

 Потім вгору підлетіли.

 Три! Чотири! Нахилились,

 Із струмочка гарно вмились.

 П'ять! Шість! Усі веселі.

 Летимо на каруселі.

 Сім! Вісім! В поїзд сіли

 Ніжками затупотіли.

 Дев'ять! Десять! Відпочили

 І  тихенько дружно сіли.

IV.Завдання

а )Зараз  ми з  виконаємо слідуючий  завдання але перед  цим  викладіть числовий  ряд:

- Назвіть цифру яка знаходиться між 4 і 2

- Після 6

- Попереду8

- Позаду 3.

-  Яка наступна цифра після1

- … порахуй від 3 до 9

- ….від  5 до 1.

Робота за столами:  Покладіть з відповідну цифру до кількості предметів .

 Пальчикова вправа :

Оцей пальчик – мій дідусь , цей моя бабуся , оцей пальчик – мій татусь . а цей матуся , а цей пальчик , то є я . аце6 вся моя сім»я. 

 VI. Завдання  гра  «  Весела  лічба» - обємні геометричні фігури.

Подивіться що в мене на столі ?

Порахуєте їх?

Яка за порядком стоїть куля?  Куя, Куб, циліндр, конус паралопіпет, призьма

Як ви дізналися? Порахував.

 VII .Відпочинок . Гра « Відповідай швидко»

Скільки сторін у - квадрата ?

Скільки днів тижня ?

Скільки пальців на руці ?

Скільки ніжок у стола?

Скільки хвостиків  у кота?

V.III.Завдання  «  Цікаві  приклади та задачі»»

а ) рішення прикладів на картках

б) складання  задач за ілюстрацією.

 Х. Підсумок

Підрахуємо бали . Нагороджуємо переможців - зірочками. Дякуємо учасникам конкурса « Найрозумніший» і пригощаємо солодощами.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності практичного психолога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн
590 грн
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись