ПІДСУМКОВЕ ІГРОВЕ ЗАНЯТТЯ "В КРАЇНІ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР"

Опис документу:
• формувати елементарні уявлення дітей про геометричні фігури; • ознайомити зі способами отримання інформації про геометричні фігури; • забезпечити позитивне ставлення дітей до математичної діяльності, зокрема до вивчення геометричних фігур; • об'єднати зусилля ДНЗ та родини щодо формування пізнавальних інтересів у вивченні геометричних фігур; • розвивати вміння реалізувати власні задуми в практичній діяльності;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Логіко - математичний розвиток (5-й рік життя)

Тема: ПІДСУМКОВЕ ІГРОВЕ ЗАНЯТТЯ

"В КРАЇНІ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР"

МЕТА:

  • формувати елементарні уявлення дітей про геометричні фігури;

  • ознайомити зі способами отримання інформації про геометричні фігури;

  • забезпечити позитивне ставлення дітей до математичної діяльності, зокрема до вивчення геометричних фігур;

  • об'єднати зусилля ДНЗ та родини щодо формування пізнавальних інтересів у вивченні геометричних фігур;

  • розвивати вміння реалізувати власні задуми в практичній діяльності;

  • створити умови для реалізації задуми.

ПРОГРАМОВИЙ ЗМІСТ: Закріпити набуті знання дітей про площинні та об'ємні геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник, кулю, куб, циліндр) та їх властивості. Продовжувати формувати вміння знаходити спільні та відмінні ознаки геометричних фігур; порівнювати фігури за величиною; доповнювати предметний малюнок деталями за допомогою штампів схожих на геометричні фігури; викладати візерунок з геометричних фігур за ескізом; вправляти в умінні ліпити об'ємні геометричні фігури з тіста за допомогою картонних форм. Закріпити вміння розрізняти об'ємні геометричні фігури. Розвивати творчі здібності, логічне мислення, пам'ять, допитливість. Виховувати самостійність, ініціативу, вміння доводити роботу до кінця.

МАТЕРІАЛ: костюми геометричних фігур, дикорація - будинки для геометричних фігур, площинні та об'ємні геометричні фігури для прикрашення торта, прапорці для малювання штампами, площинні геометричні фігури різного розміру, об'ємні геометричні фігури (куля, куб, циліндр за кількістю дітей), форми з картону для ліплення кубів, штампи, гуашеві фарби, тісто, стеки, серветки, клейонки, ескіз та макет торта, нитки.

ХІД ЗАНЯТТЯ:

Діти заходять до зали.

Вихователь: Є чимало країн на світі: великих і малих, далеких і близьких. Та є серед них одна незвична. Це країна - Математика. В цій країні всього декілька міст і всі вони особливі. В одному місті жили цифри. в другому - знаки, а в третьому - геометричні фігури. Наша історія відбудеться саме в місті Геометричних фігур. Діти, сьогодні ви жителі міста Геометричних фігур, серед вас є і трикутники, і квадрати, круги, і прямокутники, і куля, і куб. Відшукайте будь-ласка свої будиночки, але будьте уважні, правильно це зробити вам допоможуть їхні віконечка які схожі на геометричні фігури.

(Діти розходяться по будиночках, сідають на стільці)

Вихователь: Кожна геометрична фігура має свій будинок. Живуть фігури дружно та весело. Давайте послухаємо що вони про себе розкажуть.

(Діти читають вірші)

- Ми - трикутники маленькі

Ти уважно подивись,

Маєм три кути гостренькі

Їх розглянь та усміхнись.

- Три вершини по кутах

Можна пальчиком дістати,

Рівно стільки і сторін

Ось такий сімейний дім

- Ти на мене подивись,

Веселенько усміхнись.

Всі чотири є кути -

Вони схожі як брати.

- Є чотири сторони

Однієї довжини

Кожен, хто як ми - наш брат

А ім'я наше - квадрат

- Куб - фігура особлива

На всі сторони красива

Не вузька і не широка,

Рівномірна на всі боки.

- В мене як і у квадрата -

У мого старшого брата

Є чотири сторони і чотири є кути

Кути всі маю рівні, а сторони рівні тільки супротивні.

- Прямокутник - це вікно,

Шафа, двері, доміно

Кольорова книжечка

І м'якеньке ліжечко.

- Круг - фігура не проста

Без початку, без кінця

Жодного кута не маю

Та усяк мене впізнає

- Я, куля, кругленьку форму маю,

Я - веселий жартівник.

Може гратися зі мною

Вся малеча навкруги.

Я кочуся і стрибаю,

Бо кутів зовсім не маю.

Вихователь: В цьому місті разом з геометричними фігурами живе Королева геометричних фігур.

(до зали заходить Королева)

Королева:

- Я, Королева

Мене всі знають малюки

Того, хто хоче щось пізнати

Навчу охоче й залюбки.

- Шановні мешканці містечка, хочу вас попередити. що незабаром в нашому місті веселе свято, тож нам потрібно до нього підготуватися. Тож не барімося і берімося до роботи. Щоб наше місто виглядало ще святковіше давайте його прикрасимо гірляндою з прапорців. Ось погляньте якого прапорці зробила я.

- Що зображено на моєму прапорці?

- Які геометричні фігури використані в малюнку.(відповіді дітей)

Вихователь: для того щоб ви домалювали свої прапорці давайте сядемо за столики. (діти сідають за столики, розглядають прапорці)

Вихователь: - Який малюнок зображено на прапорці у...

- Якої деталі не вистачає у зображенні?

- На яку геометричну фігуру вона схожа?

- Тож виберіть відповідний штамп і домалюйте малюнок.

(діти виконують завдання)

Вихователь: Поки наші роботи підсохнуть давайте пограємося.

(діти стають в коло грають в гру з об'ємними геометричними фігурами)

Вихователь: А тепер давайте візьмемо прапорці і прикрасимо будиночки.

(діти прикрашають будиночки)

Королева: - Біля кожного будиночка була доріжка, але з часом вони зруйнувалися і нам потрібно їх поремонтувати.

Гра "Поремонтуй доріжки"

(потрібно викласти геометричні фігури від найбільшої до найменшої)

Королева: - Яке гарне місто чепурне, красиве. Місто ми прикрасили, а на свято завжди готують частування, от наш пекар спік торт, але не встиг його прикрасити, він просить йому допомогти. Ось він передав зразок візерунка.

Вихователь: - Діти погляньте уважно, чим прикрашений торт (геометричними фігурами).

- Давайте порахуємо із кількох частин він складається? (із трьох)

- На боковій поверхні розміщенні які геометричними фігурами? (площинні)

- А на площині? (об'ємні)

Вихователь: - А тепер давайте прикрасимо наш торт за зразком

(діти беруть по черзі площинні геометричні фігури та прикрашають торт)

Вихователь: - Щоб виготовити об'ємні прикраси для торта давайте сядемо за столи (діти сідають за столи, ліплять свічки, кульки, куби)

Виконавши роботу, діти по-черзі прикрашають торт. Порівнюють його із візерунком-зразком.

Королева: От ми і підготувалися до свята. Місто ми прикрасили, доріжки поремонтували, торт прикрасили. А що ж за свято без музики та співів. Тож давайте заспіваємо.

Діти виконують пісню

Наше місто дивовижне

В нім живуть фігури.

І казкові й кольорові

Між собою дружні.

Хто з дітей нас гарно знає,

Хто старанно нас вивчає.

Ми фігури найгарніші

З нами жити веселіше

Королева: - А я для вас підготувала сюрприз, давайте зробимо феєрверк з мильних бульбашок.

Гра з мильними бульбашками

Вихователь:

Всі ви добре працювали,

Гарно всі відповідали,

Тож скажу вам у кінці:

Ви сьогодні - молодці.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
2
міс.
2
5
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!