Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Підсумкова контрольна робота за І семестр

Зарубіжна література

Для кого: 5 Клас

12.01.2021

142

5

0

Опис документу:
Мета: формування предметних компетентностей: перевірити вміння та навички учнів із вивчених тем; формування ключових компетентностей: уміння вчитися: актуалізувати пізнавальну діяльність та критичне мислення учнів, уміння систематизувати та узагальнювати; комунікативної: формувати навички аналізу художніх творів; загальнокультурної: виховувати естетичний смак та читацькі інтереси учнів; розширювати кругозір школярів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Підсумкова контрольна робота за І семестр

I- рівень (0,5 * 6 = 3б.)

1. Фольклор – це:

А. Усна народна творчість;

Б. Літературний жанр;

В. Музичний жанр;

2. Світова література — це:

А. Сукупність усіх національних літератур;

Б. Національна література певного народу;

В. Записана вченими усна народна творчість кожного народу;

3. Найвідоміші збирачі німецьких народних казок:

А. Олександр Афанасьєв і Володимир Даль;

Б. Іван Франко та Іван Нечуй-Левицький;

В. Брати Якоб і Вільгельм Грімм;

4. Хто з героїв казок своєю вправністю малювати змінював світ на краще?

А. Хлопчик-зірка

Б. Малян

В. «Фарбований шакал»

5. У якій казці головний герой зустрічається з пічкою та яблунею?

А. «Хлопчик-зірка»

Б. «Фарбований шакал»

В. «Пані Метелиця»

6. Тематика творів Е. Сетона-Томпсона –

А. Світ дитинства;

Б. Пригоди та фантастика;

В. Світ живої природи;

ІI- рівень (1*3 = 3б.)

Продовжити речення.

7. Я знаю такі групи казок за змістом …

8. Оповідання – це невеликий прозовий твір, у якому …»?

9. Послідовність подій у художньому творі це…

ІІI- рівень (1,5*2 = 3б.)

10. Поєднайте між собою термін та його визначення.

1. Метафора

2. Епітет

3. Пейзаж

4. Антитеза

А) різке протиставлення героїв, ситуацій, характерів, душевних або природних станів.

Б) Опис природи в художньому творі.

В) Образний вислів, який вживається в переносному значенні й ґрунтується на уподібненні одного предмета (чи явища) іншому.

Г) основна думка твору.

Д) художнє означення, яке надає образу додаткових емоційних та смислових відтінків.

11. Розкрийте образ Снапа, героя оповідання Е. Сетона-Томпсона «Снап».

IV- рівень (3б.)

12. Виконайте одне завдання на власний вибір:

Напишіть твір-мініатюру «Для чого людині читати книги?»

або

На основі прочитаних творів з теми «Природа і людина» напишіть твір-мініатюру «Мій домашній улюбленець. Чого він мене навчив»».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.