Підсумкова контрольна робота з української мови учня 8 класу

Українська мова

Для кого: 8 Клас

22.06.2020

373

2

0

Опис документу:
Підсумкова контрольна робота з української мови учня 8 класу Гвинтівського НВК:ЗОШ І-ІІІ ступенів-ДНЗ Прізвище, ім’я в родовому відмінку Початковий та середній рівень Містить різнорівневі завдання відповідно до особливостей учнів
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Підсумкова контрольна робота

з української мови

учня 8 класу

Гвинтівського НВК:ЗОШ І-ІІІ ступенів-ДНЗ

Прізвище, ім’я в родовому відмінку

Початковий та середній рівень

1. За метою висловлювання речення поділяються на:

а) прості, складні;

б) поширені. непоширені;

в) окличні, неокличні;

г) розповідні, питальні, спонукальні

2. Односкладним є речення:

а) Пісня - душа народу;

б) Учні виховані;

в) Цього року зібрали гарний урожай;

г) З вітром весняним сосна розмовляє.

3. Яким членом речення є виділене слово?

Опівночі айстри в саду розцвіли.

а) додатком;

б) означенням;

в) обставиною;

г) підметом

4. Укажіть речення, у якому прикладки відокремлюються комами

а). Гордій Байда як колишній офіцер розумівся на військовій справі .

б). Козак Бобренко на ім'я Григорій єдиний син достойної вдови .

в). У колективі Ярослава знали як доброзичливу людину (3 газети ).

5. Словосполученнями є всі сполуки слів у рядку:

А українська мова, прийшла вчасно, прочитати книгу;

Б між заняттями, наголошений склад, тихо заспівати;

В починається урок, довгий хвіст, улітку відпочивати;

Г батько і мати, переказувати текст, на поверхні.

6. Укажіть речення, у якому обставина не відокремлюється комами (розді-лові знаки пропущено):

а) А пісня наростаючи пливла над берегом.

б) Сад нахиливши срібні віти пісні пташині пригадав.

в) Піратський танк мчав палаючи

г) Край річки ставши на плотину рибалка вудочку закинув

Достатній рівень

1. Установи відповідність

1.Означено-особове а) Журбою поле не виореш.

2.Неозначено-особове б) Нема чого шукати далеко.

3.Безообове в) В повітрі стало тепліше.

4.Узагальнено-особове г) Не сумуй же тут без мене.

5.Двоскладнене ускладнене е) Соломія вся похолола і

однорідними присудками тремтіла від жаху.

6.Двоскладне ускладнене є).Те тепло йшло ззаду порівнянням і з боків,немов од печі.

2. У якому рядку правильно визначено вид речення?

Навкруги було безлюдно (М. Коцюбинський).

а) двоскладне неповне;

б) односкладне безособове;

в) односкладне неозначено-особове;

г) односкладне означено-особове.

3. Поставте розділові знаки в реченнях з відокремленими членами:

1) Співаючи про хмари кучеряві не забувай поете про народ.

2) Він Шевченко також виріс із фольклору і спираючись на національний ґрунт сягнув вершин світової культури.

Високий рівень

1. Виконайте синтаксичний розбір речення. Визначте частини мови.

Гола земля, бита крилами вітру, безнадійно сіріла під олив’яним небом

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили