Сьогодні о 11:00
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Підсумкова контрольна робота з української мови (6 клас)

Українська мова

Для кого: 6 Клас

02.05.2020

3970

108

5

Опис документу:
Підсумкова контрольна робота з української мови містить різнорівневі завдання для контролю та корекціїї знань учнів шостого класу. Вона може бути використана для перевірки засвоїних знань, а також з метою повторення прочитаних творів
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Підсумкова контрольна робота з української мови 6 клас

Початковий та середній рівень

(за кожну правильну відповідь 0,5 б.)

1. Позначте рядок, у якому всі іменники незмінювані:

А. Оксана Білозір, лібрето, журі, турне, меню.

Б. пончо, шосе, Надія Коваленко, знання.

В. пальто, мюслі, колібрі, метро.

Г. Євген Червоненко, парі, шосе, тонна.

2. Як змінюються прикметники ?

А. за відмінками;

Б. за родами і числами;

В. за відмінками, числами, часами;

Г. за родами, числами, відмінками.

3. Вкажіть рядок, у якому допущено помилку у поєднанні іменника з числівником:

А. п’ять з половиною кілограми;

Б. три з половиною кілограми;

В. одна друга гектара;

Г. першого вересня.

4. Через дефіс пишуться такі займенники:

А хто/сь, де/який, аби/чий, котрий/сь;

Б аби/що, де/кого, котрого/сь, що/сь;

В казна/хто, будь/кого, що/небудь, хтозна/скільки;

Г аби/в/кого, де/в/кого, хтозна/до/якого, аби/з/ким;

5. Укажіть рядок дієслів недоконаного виду:

А рахувати, плекати, берегти, цокотіти;

Б гріти, поберегти, дійти, угледіти;

В шанувати, здійнявся, рвонули, викликають;

Г видзвонювати, втручатися, листуєшся, здійснив

6. Укажіть рядок, дієслова якого не вживаються без не-:

А не/хтувати, не/зчутися, не/навидіти, не/вгавати;

Б не/славити, не/поважати, не/могти, не/зрозуміти;

В не/обернувся, не/дописав, не/дочув, не/схотіла;

Г не/притомніти, не/дочитати, не/намалювала, не/завершили

Достатній рівень

(кожна правильна відповідь 1 б.)

1. Подані імена по батькові поставте у формі кличного відмінка.

Валентина Анатоліївна, Лілія Святославівна, Тарас Григорович, Валерій Михайлович.

2. Утворіть присвійні прикметники від поданих слів

Сестра, брат, прадід, Іван, Микола, Андрій, Марина, Марія, Наталя, учитель, школяр, учень, друг, однокласник.

3. Встановіть відповідність між займенником і його розрядом:

1. Котрий? а) неозначений;

2. Інший. б) присвійний;

3. Щось. в) питальний;

4. Свій. г) особовий;

д) означальний.

4. Запишіть 5 дієслів, які належать до II дієвідміни.

5. Запишіть числа 4,7,8,9 словами. Постав числівники в орудному відмінку.

6. Поставте займенники у потрібному відмінку, перепишіть, розкриваючи дужки.

Скажи (я), покажи (вона), подарувати (тобі), купити для (я), прийшов до (ви), подякувати (він), вчитися у (ти), ходити зі (я), похвалити (ти).

Високий рівень

(за кожну правильну відповідь 1,5 б.)

1. Прочитайте речення, випишіть іменники, виконайте їх повний морфологічний аналіз

Жила у Анастасівці край села одна сирота.

2. Прочитайте речення, випишіть дієслова, виконайте їх повний морфологічний аналіз.

Полетів би за тобою, та хто привітає.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.