Підсумкова контрольна робота з географії за І-й семестр для учнів 10 класу.

Опис документу:
Завдання до підсумкової контрольної роботи з географії за І-й семестр для учнів 10 класу. Завдання складається з тестових завдань на знаходження однієї правильної відповіді, на знаходження пари та теоретичних запитань. Завдання включає матеріал І-го семестру.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Завдання.

Підсумкова контрольна робота за І-й семестр 10 клас.

  1. Частина поверхні суходолу на Землі з природними і створеними людською діяльністю ресурсами, що має певні просторові межі та географічне положення : а) країна; б) територія; в) держава.

  2. Територія з визначеним кордоном і населенням, що може мати суверенітет, або залежать від іншої держави: а) країна; б) територія; в) держава.

  3. За формою правління розрізняють : а) федерації; б) республіки; унітарні держави.

  4. До країн «Великої сімки» належить : а) Японія; б) Китай; в) Індія.

  5. Монархія буває : а) президентська ; б) абсолютна; в) змішана

  6. Який регіон розташований на одному материку з Європою: Азія; б) Євразія; в) Франція.

  7. Найдовша річка в Європі: а) Дніпро; б) Волга ; в) Дон.

  8. Основну роль у перевезені пасажирів та вантажів Німеччини відіграє : а) автомобільний; б) залізничний; в) морський транспорт.

  9. За виробництвом електроенергії у Франції перше місце посідають а)ТЕС; б) АЕС; в) ГЕС

  10. За формою правління Велика Британія : а) конституційна монархія; б)республіка; в)теократична монархія.

  11. За виробництвом електроенергії у Білорусії перше місце посідають а)АЕС; б) ТЕС; в) ГЕС

  12. Гендерний дисбаланс : а)невідповідність між чоловіками та жінками ; б)невідповідність між дітьми й дорослими; в)невідповідність між чоловіками і дітьми.

  13. Знайди пару: 1східна Європа ; 2- західна Європа; 3- Північна Європа;;- Південна Європа. А- Болгарія;Б-Франція; В- Норвегія; Г- Ватикан

  14. Знайди пару: 1 – урбанізація; 2 - джентрифікація; 3- рурбанізація ; 4- мегаполіс. А- найбільші міські агломерації з населенням біль ,як 10млн. осіб;Б – відтік міського населення у сільську місцевість ; В- реконструкція та відновлення застарілих непривабливих районів; Г- збільшення кількості міського населення.

  15. Знайди пару : 1- первинний сектор економіки ; 2- вторинний ; 3- третинний . А- лісове господарство; Б- харчова промисловість; В- туризм.

  16. Знайди пару (вугільні басейни та країни) :1- Німеччина ; 2- Україна ; 3- Чехія ; 4-Польща. А- Донецький; Б- Рурський; В- Верхньосілезький; Г- Остравсько- Карвінський.

  17. Знайди пару: 1- Польща; 2- Італія; 3- Німеччина; 4-Білорусь. А- Мінск; Б- Рим; В-Варава; г) – Берлін.

  18. Розкрити поняття «інтеграційні процеси». Навести приклади.

  19. Охарактеризуйте економіко-географічне положення Азії.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00