Сьогодні о 18:00
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Підсумкова контрольна робота з біології за ІІ семестр для 6 класу

Біологія

Для кого: 6 Клас

15.04.2020

7325

328

1

Опис документу:
Підсумкова контрольна робота з біології за ІІ семестр спрямована на те, щоб виявити рівень знань учнів за курс "Біологія 6 клас". Робота має два варіанти і включає в себе як тестові завдання, так і завдання з розгорнутою відповіддю.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Семестрова контрольна робота з біології за ІІ семестр 6 клас

І – варіант

1. Вказати генеративні органи рослини (0,25 б.)

А. квітка Б. листок В. корінь Г. плід

2.  Хвоя – це: (0,25 б.)

А) видозміна пагона

Б) особлива форма листка

3.  До хвойних належить: (0,25 б.)

А) сосна звичайна

Б) плаун булавовидний

В) щитник чоловічий

Г) риніофіт

  1. До родини Пасльонові належить: (0,25 б.)

А) капуста

Б) картопля

В) соняшник

Г) шипшина

  1. До родини Розові належить: (0,25 б.)

А) овес

Б) яблуня

В) тюльпан

Г) соняшник

  1. Бактерії, що мають форму коми: (0,25 б.)

А) коки

Б) спірохети

В) вібріони

Г) палички

  1. Бактерії, що мають кулясту форму: (0,25 б.)

А) коки

Б) спірохети

В) вібріони

Г) палички

  1. Охарактеризуйте Мохоподібні? (2 б.)

  1. Яке значення Покритонасінних? (1 б.)

10.  Установіть відповідність між зображеннями плодів і способами розповсюдження насіння (1 б.)

1. 2.

3. 4.

А. саморозповсюдження

Б. водою

В. на хутрі тварин

Г. птахами

Д. вітром

11. Ділянка кореня щільно вкрита кореневими волосками(0,25 б.)

А. кореневий чохлик Б. всисна зона В. провідна зона Г. зона розтягування

12. Однодольні рослини відрізняються від дводольних тим, що, як правило, мають (0,25 б.)

А. твірну тканину - камбій Б. паралельне жилкування листків В. складні листки Г. зародок із двома зародковими листками.

13.  Укажіть плід Гороха посівного: (0,25 б.)

А. біб Б. стручок В. зернівка 

14.  Яку частину квітки позначено на рисунку буквою X? (0,25 б.)

А. чашолисток Б. тичинку В. маточку Г. пелюстку 

15.  У більшості хвойних рослин листки набули форми голок. У зв’язку з чим виникло це пристосування? (0,25 б.)

А. через необхідність захисту від рослиноїдних тварин

Б. для забезпечення майже повного припинення випаровування води

В. для виділення більшої кількості кисню

Г. для запобігання обламуванню гілок під час снігопадів

16. Які ознаки характеризують зернові рослини ? Плоди (0,25 б.)

1. Горішок 2. сім’янка 3. зернівка

 

17.  Назвіть рослину-паразита: (0,25 б.)

А. росичка Б. повитиця В. ромашка Г. блекота

18.  Визначте відділ зображеного на рисунку організму: (0,25 б.)

  А. Папоротеподібні Б. Голонасінні В. Покритонасінні

19. Визначте клас зображеного на рисунку організму. (0,25 б.)

  А. Хвойні Б. Однодольні В. Дводольні 

20. Встановити типи суцвіття у таких рослин: кукурудза, кріп, береза, пшениця(2 б.)

21. Встановити життєву форму таких рослин: сосна, калина, береза, тимофіївка, шипшина, чорниці,  суниця, конюшина (2 б.)

Семестрова контрольна робота з біології за ІІ семестр 6 клас

ІІ – варіант

1. Вказати генеративні органи рослини(0,25 б.)

А. квітка Б. листок В. корінь Г. плід

  1. До Папоротеподібних належить: (0,25 б.)

А) сосна звичайна

Б) плаун булавовидний

В) щитник чоловічий

Г) риніофіт

  1. До родини Айстрові належить: (0,25 б.)

А) капуста

Б) тюльпан

В) соняшник

Г) шипшина

  1. До родини Хрестоцвіті належить: (0,25 б.)

А) овес

Б) капуста

В) тюльпан

Г) соняшник

  1. Бактерії, що мають гвинтоподібну форму: (0,25 б.)

А) коки

Б) спірохети

В) вібріони

Г) палички

  1. Бактерії, що мають витягнуту циліндричну форму: (0,25 б.)

А) коки

Б) спірохети

В) вібріони

Г) палички

  1. Охарактеризуйте Папоротеподібні? (2 б.)

  1. Яке значення Хвойних? (1 б.)

9.  Установіть відповідність між зображеннями плодів і способами розповсюдження насіння. (1 б.)

1. 2.

3. 4.

А. саморозповсюдження

Б. водою

В. на хутрі тварин

Г. птахами

Д. вітром

10. Ділянка кореня щільно вкрита кореневими волосками (0,25 б.)

А. кореневий чохлик Б. всисна зона В. провідна зона Г. зона розтягування

11.  Укажіть плід Гороха посівного: (0,25 б.)

А. біб Б. стручок В. зернівка 

12.  Яку частину квітки позначено на рисунку буквою X? (0,25 б.)

А. чашолисток Б. тичинку В. маточку Г. пелюстку 

13.  У більшості хвойних рослин листки набули форми голок. У зв’язку з чим виникло це пристосування? (0,25 б.)

А. через необхіднсть захисту від рослиноїдних тварин

Б. для забезпечення майже повного припинення випаровування води

В. для виділення більшої кількості кисню

Г. для запобігання обламуванню гілок під час снігопадів

14.  Які ознаки характеризують рослину кукурудза? Квітки... (0,25 б.)

1. дрібні, зібрані в суцвіття кошик

2. дрібні, зібрані в суцвіття волоть, початок

3. великі й середнього розміру, яскраві, поодинокі або зібрані в суцвіття зонтик, щиток чи китицю

15. Які ознаки характеризують зернові рослини ? Плоди (0,25 б.)

1. Горішок 2. сім’янка 3. зернівка

16. Які ознаки характеризують дводольні рослини ? Жилкування листків, зазвичай(0,25 б.)

1. пірчасте 2. дугове 3. паралельне 

17.  Назвіть рослину-паразита: (0,25 б.)

А. росичка Б. повитиця В. Ромашка Г. блекота

18.  Визначте відділ зображеного на рисунку організму: (0,25 б.)

  А. Папоротеподібні Б. Голонасінні В. Покритонасінні

19. Визначте клас зображеного на рисунку організму. (0,25 б.)

  А. Хвойні Б. Однодольні В. Дводольні 

20. Встановити типи суцвіття у таких рослин: конюшина, кріп, цибуля, овес. (2 б.)

21. Встановити життєву форму таких рослин: сосна, калина, береза, тимофіївка, шипшина, чорниці,  суниця, конюшина (2 б.)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.