+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »

Підлітки

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Підлітки… труднощі дорослішання Підготувала соціальний педагог Великояблунівської ЗСШ І-ІІІ ступенів Кравчук Л.А.
Слайд № 1

Підлітки… труднощі дорослішання Підготувала соціальний педагог Великояблунівської ЗСШ І-ІІІ ступенів Кравчук Л.А.

Особливості дорослішання Формування принципів Формування установок Саморозвиток Визначення пріоритетів Самопізнання Самовизначення Фізіологічні змі...
Слайд № 2

Особливості дорослішання Формування принципів Формування установок Саморозвиток Визначення пріоритетів Самопізнання Самовизначення Фізіологічні зміни Психологічні особливості Прояви темпераменту Вплив соцІуму Вплив ЗМІ

підліток сім’я вчителі друзі знайомі (дорослі та ровесники) телебачення Інтернет музика книги
Слайд № 3

підліток сім’я вчителі друзі знайомі (дорослі та ровесники) телебачення Інтернет музика книги

Чому? Підліток може тривалий час мріяти… Або по-різному привертати до себе увагу. Может безпричинно радіти… І через якусь мить лютує … Може годинам...
Слайд № 4

Чому? Підліток може тривалий час мріяти… Або по-різному привертати до себе увагу. Может безпричинно радіти… І через якусь мить лютує … Може годинами експериментувати… А може заснути на уроці… Фізіологічні особливості

підліток Формування самооцінки Формування ідеалів Переоцінка цінностей Підвищена сприйнятливість Відчуття дорослості Ріст пізнавальної активності П...
Слайд № 5

підліток Формування самооцінки Формування ідеалів Переоцінка цінностей Підвищена сприйнятливість Відчуття дорослості Ріст пізнавальної активності Поява захоплень Основи духовності і моралі Прагнення до незалежності

Страх перед авторитарними особами Страх перед більш старшими, сильнішими підлітками Страх привертати до себе увагу (відповідь біля дошки, уточнення...
Слайд № 6

Страх перед авторитарними особами Страх перед більш старшими, сильнішими підлітками Страх привертати до себе увагу (відповідь біля дошки, уточнення будь-чого, недоречне запитання тощо) Загальна тривожність у дівчаток - 51 бал, у хлопчиків – 48 балів Страх самовираження 62 бали у дівчаток и 59 у хлопчиків Страх ситуації перевірки знань у дівчаток 63 бали у хлопчиків - 67 балів Страх невідповідності очікуванням оточуючих 50 у дівчат и 73 у хлопців Страхи перед стосунками з вчителями розподілені порівну 50 – 51 бал Страх перед оцінкою знань

Часте пред’явлення однієї і тієї ж вимоги при відсутності контролю за виконанням Ситуативне пред’явлення вимог (в залежності від настрою) «Акцент» ...
Слайд № 7

Часте пред’явлення однієї і тієї ж вимоги при відсутності контролю за виконанням Ситуативне пред’явлення вимог (в залежності від настрою) «Акцент» на учневі (надмірне виділення) Невідповідність рівня домагань з рівнем досягнень Виникає бажання щось довести, сили витрачаються не на головне, відбувається з’ясування стосунків замість самої роботи, аналіз результатів, замість якісних способів виконання. Так вчитель стає «несправедливим».

Підліткам більше подобається слухати, ніж відповідати самим… Велике несхвалення викликають такі стимули, як: Традиційний виклик до дошки під час ві...
Слайд № 8

Підліткам більше подобається слухати, ніж відповідати самим… Велике несхвалення викликають такі стимули, як: Традиційний виклик до дошки під час відповіді Відсутність завдань на вибір Традиційні завдання, відповідь на які визначена

Психологічне опитування: «стимули навчання» Коли вчитель цікаво і всебічно розповідає Коли вчитель використовує наочний і роздатковий матеріал Коли...
Слайд № 9

Психологічне опитування: «стимули навчання» Коли вчитель цікаво і всебічно розповідає Коли вчитель використовує наочний і роздатковий матеріал Коли з’являеться можливість щось виконати практично 89% 58% 31% Знання своего предмету Вміння послідовно викладати матеріал Враховувати міжпредметні зв’яки, вікові особливості Демонстраці плакатів, малюнків, схем, тощо. Демонстрація наочних прикладів (экспериментів) Використання буденних предметів з нестандартною метою. Використання індивідуальних завдань Використання мультимедійного забезпечення Наводити конкретні факти і приклади Використовувати різноманітні форми дом.завдання Використовувати ІНТ

Дякую за участь! Підготувала соціальний педагог Великояблунівської ЗСШ І-ІІІ ступенів Кравчук Л.А.
Слайд № 10

Дякую за участь! Підготувала соціальний педагог Великояблунівської ЗСШ І-ІІІ ступенів Кравчук Л.А.

Опис документу:
Електронний матеріал рекомендується використати у процесі професійного самовизначення фахівця психологічної служби, при роботі у напрямку корекції та розвитку дитини.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Емоційна ефективність учителя: теорія і практика»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти