Підготовка до контрольної роботи. Степінь. Площа прямокутника. Прямокутний паралелепіпед

Математика

Для кого: 5 Клас

07.01.2021

467

15

0

Опис документу:
Презентація до уроку математики у 5 класі. Тема: «Степінь. Площа прямокутника. Прямокутний паралелепіпед» Це урок підготовки до контрольної роботи по даній темі. У презентації показано розв'язок типових завдань. Презентація може бути використана при проведенні дистанційних уроків.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
5 клас. МАТЕМАТИКА Тема. Степінь. Площа прямокутника. Прямокутний паралелепіпед
Слайд № 1

5 клас. МАТЕМАТИКА Тема. Степінь. Площа прямокутника. Прямокутний паралелепіпед

Б В Г Обчисліть: 43. 16
Слайд № 2

Б В Г Обчисліть: 43. 16

Б В Г Обчисліть: 63. 36 81
Слайд № 3

Б В Г Обчисліть: 63. 36 81

Чому дорівнює площа квадрата зі стороною 9 м? Б В Г
Слайд № 4

Чому дорівнює площа квадрата зі стороною 9 м? Б В Г

Чому дорівнює площа прямокутника зі сторонами 5 см і 8 см? Б В Г
Слайд № 5

Чому дорівнює площа прямокутника зі сторонами 5 см і 8 см? Б В Г

Виміри прямокутного паралеле­піпеда дорівнюють 7 см, 8 см, 5 см. Зна­йдіть його об’єм. Б В Г
Слайд № 6

Виміри прямокутного паралеле­піпеда дорівнюють 7 см, 8 см, 5 см. Зна­йдіть його об’єм. Б В Г

Скільки см2 у 9 м2? Б В Г 1 м=100 см
Слайд № 7

Скільки см2 у 9 м2? Б В Г 1 м=100 см

Скільки см3 у 4 дм3? Б В Г 1 дм=10 см
Слайд № 8

Скільки см3 у 4 дм3? Б В Г 1 дм=10 см

На рисунку зображена призма ABCDA1B1C1D1. Уста­новіть відповідність між елементом при­зми (1–4) та його на­звою (А–Д). A1B1C1D1 2 3 4 СB С AA1D1D Б...
Слайд № 9

На рисунку зображена призма ABCDA1B1C1D1. Уста­новіть відповідність між елементом при­зми (1–4) та його на­звою (А–Д). A1B1C1D1 2 3 4 СB С AA1D1D Б В Г Діагональ Основа Бічна грань Вершина Д Ребро

На рисунку зображена призма ABCDA1B1C1D1. Уста­новіть відповідність між елементом при­зми (1–4) та його на­звою (А–Д). A1B1C1D1 2 3 4 СB С AA1D1D Б...
Слайд № 10

На рисунку зображена призма ABCDA1B1C1D1. Уста­новіть відповідність між елементом при­зми (1–4) та його на­звою (А–Д). A1B1C1D1 2 3 4 СB С AA1D1D Б В Г Діагональ Основа Бічна грань Вершина Д Ребро

На рисунку зображена призма ABCDA1B1C1D1. Уста­новіть відповідність між елементом при­зми (1–4) та його на­звою (А–Д). A1B1C1D1 2 3 4 СB С AA1D1D Б...
Слайд № 11

На рисунку зображена призма ABCDA1B1C1D1. Уста­новіть відповідність між елементом при­зми (1–4) та його на­звою (А–Д). A1B1C1D1 2 3 4 СB С AA1D1D Б В Г Діагональ Основа Бічна грань Вершина Д Ребро .

На рисунку зображена призма ABCDA1B1C1D1. Уста­новіть відповідність між елементом при­зми (1–4) та його на­звою (А–Д). A1B1C1D1 2 3 4 СB С AA1D1D Б...
Слайд № 12

На рисунку зображена призма ABCDA1B1C1D1. Уста­новіть відповідність між елементом при­зми (1–4) та його на­звою (А–Д). A1B1C1D1 2 3 4 СB С AA1D1D Б В Г Діагональ Основа Бічна грань Вершина Д Ребро

Площа квадрата a a А Б В Г
Слайд № 13

Площа квадрата a a А Б В Г

Периметр квадрата.. a a А Б В Г Р=4а Р=2а
Слайд № 14

Периметр квадрата.. a a А Б В Г Р=4а Р=2а

Площа квадрата дорівнює 100 см2. Знайдіть його периметр. а=10 см
Слайд № 15

Площа квадрата дорівнює 100 см2. Знайдіть його периметр. а=10 см

Скільки є можливостей вибрати в їдальні обід, що складається з салату, першої і другої страви, якщо в наявності три види салату, три види першої ст...
Слайд № 16

Скільки є можливостей вибрати в їдальні обід, що складається з салату, першої і другої страви, якщо в наявності три види салату, три види першої страви і п'ять другої? С1 П1 Д1 Д2 Д3 Д4 Д5 5 вар С1 П2 Д1 Д2 Д3 Д4 Д5 5 вар С1 П3 Д1 Д2 Д3 Д4 Д5 5 вар + +

Скільки є можливостей вибрати в їдальні обід, що складається з салату, першої і другої страви, якщо в наявності три види салату, три види першої ст...
Слайд № 17

Скільки є можливостей вибрати в їдальні обід, що складається з салату, першої і другої страви, якщо в наявності три види салату, три види першої страви і п'ять другої? С1 5 вар 5 вар 5 вар + + = 15 варіантів = Це кількість варінтів з одним видом салатів, а за умовою таких салатів 3.

Ширина прямокутної ділянки зем­лі дорівнює 800 м, вона менша довжини на 250 м. Знайдіть площу ділянки і ви­разіть її в гектарах. 1) 800+250= 1050 (м)
Слайд № 18

Ширина прямокутної ділянки зем­лі дорівнює 800 м, вона менша довжини на 250 м. Знайдіть площу ділянки і ви­разіть її в гектарах. 1) 800+250= 1050 (м)

Довжина всіх ребер прямокутного паралелепіпеда дорівнює 100 см, два його виміри - 6 см і 8 см. Знайдіть третій вимір цього паралелепіпеда.   Довжин...
Слайд № 19

Довжина всіх ребер прямокутного паралелепіпеда дорівнює 100 см, два його виміри - 6 см і 8 см. Знайдіть третій вимір цього паралелепіпеда.   Довжина ребер паралелепіпеда 1)100:4=25(см) 2)25-6-8=11(см) Сума довжин вимірів паралелепіпеда

Довжина прямокутного паралеле­піпеда дорівнює 90 см, ширина в 3 рази менша від довжини і на 15 см менша від висоти. Знайдіть об’єм паралелепіпеда. ...
Слайд № 20

Довжина прямокутного паралеле­піпеда дорівнює 90 см, ширина в 3 рази менша від довжини і на 15 см менша від висоти. Знайдіть об’єм паралелепіпеда. 1)90:3=30(см) ширина 2)30+15=45(см) висота об’єм

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.