• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Українська мова
  • Підготовка до державної атестації. Узагальнення і систематизація найважливіших відомостей з основних розділів науки про мову. Морфеміка, словотвір, морфологія української мови. Синтаксис простих і складних речень. Пряма мова. Текст. Пунктуація

Підготовка до державної атестації. Узагальнення і систематизація найважливіших відомостей з основних розділів науки про мову. Морфеміка, словотвір, морфологія української мови. Синтаксис простих і складних речень. Пряма мова. Текст. Пунктуація

Опис документу:
Тематичний контроль знань (профільний рівень)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Контрольна тестова робота №8

Підготовка до державної атестації. Узагальнення і систематизація найважливіших відомостей з основних розділів науки про мову. Морфеміка, словотвір, морфологія української мови. Синтаксис простих і складних речень. Пряма мова. Текст. Пунктуація

1 варіант

  1. Правильно визначений спосіб словотвору:

а) водогінний – складання основ;

б) прибережний – префіксальний;

в) списування – префіксальний;

г) чорноземний – суфіксальний;

д) відлетіти – префіксально-суфіксальний.

  1. Усі іменники належать до одного роду в рядку:

а) акварель, вермішель, роль, деталь;

б) водоймище, пасовище, вогнище, вовчище;

в) трудяга, нероба, роззява, кравчиня;

г) піаніно, ескімо, метро, фламінго;

д) степ, полин, продаж, біль.

  1. Просте речення з однорідними присудками:

а) Ніхто з присутніх не згадував сумних історій, бо це трапезування мало очистити всіх і обєднати.

б) Орда просувалась і просувалась, вона хотіла накрити чорними крилами Україну.

в) Він пострибає і, розуміється, злякається й почне плакати.

г) Човен висувається з-під верболозу чорним клинцем, і на воду сповзає дядькова тінь.

  1. Складнопідрядне речення:

а) Зоряно над селищами було, а там десь у степах заходила і безгрішно ламалися стебла блискавок.

б) У різну пору дня лютневий сніг цвіте по-різному, проте зараз, ополудні, розцвів чи не найяскравіше.

в) Миттю старий одстебнув геть лижви і, наставивши коляку, як спис, гайнув уперед.

г) Частіше задувають вітри з півночі, і сива трава на солончаках біжить, як вода.

  1. Розберіть за будовою слово надвечірній.

  2. Перебудуйте цитату на речення з прямою мовою.(2 бали)

А слово скаже – з памяті не викинеш (Л. Костенко)

Бджоли раді цвіту – люди - літу. (Нар. тв.)

  1. Розставте розділові знаки в реченнях.

Там де Ташань робить круте коліно напроти садиби вир. Рибалки об’їжджають його бо він перекидає човен троян чани не купаються навіть поблизу нього і всіляко обходять прокляте місце про яке відколи існує Троянівка розповідають легенди одна страшніша за іншу.(2 бали)

  1. Напишіть твір – мініатюру за опорними словосполученнями.(3 бали)

Рідна школа, учитель української мови (математики, фізкультури тощо), опанувати знаннями, завдяки підтримці, дякувати вчителям, докласти зусиль, після закінчення школи, працювати за покликанням.

Контрольна тестова робота №8

Підготовка до державної атестації. Узагальнення і систематизація найважливіших відомостей з основних розділів науки про мову. Морфеміка, словотвір, морфологія української мови. Синтаксис простих і складних речень. Пряма мова. Текст. Пунктуація

2 варіант

  1. Правильно визначений спосіб словотвору:

а) водогінний – складання основ;

б) прибережний – префіксальний;

в) Всписування – префіксальний;

г) чорноземний – суфіксальний;

д) відлетіти – префіксально-суфіксальний.

  1. Усі іменники в орудному відмінку однини пишуться з подвоєними приголосними в рядку:

а) емаль, далеч, жовч;

б) акварель, тінь, мудрість;

в) мазь, вісь, суміш;

г) мить, суть, скатерть;

д) розповідь, папороть, область.

  1. Просте речення з однорідними присудками:

а) Ніхто з присутніх не згадував сумних історій, бо це трапезування мало очистити всіх і обєднати.

б) Орда просувалась і просувалась, вона хотіла накрити чорними крилами Україну.

в) Він пострибає і, розуміється, злякається й почне плакати.

г) Човен висувається з-під верболозу чорним клинцем, і на воду сповзає дядькова тінь.

  1. Складне речення:

а) Арсен зігрітий сонцем куняв у човні то підводячи то опускаючи голову.

б) Старий Арсен уже не ходив на річку але часом згадував Ласочку.

в) Арсенові набридло дивитися на нерухомі поплавки і він часто-густо засинав.

г) Лисиця задріботіла передніми лапами замолотила хвостом по землі й лягла.

  1. Розберіть за будовою слово приморський.

  2. Перебудуйте цитату на речення з прямою мовою.(2 бали)

Митцю не треба нагород. (Л. Костенко)

Не всякому слову вір. (Нар. тв.)

  1. Розставте розділові знаки в реченнях. (2 бали)

Багато страшних легенд складено про той вир і Тимко хоч і не вірив у них проте кожного разу коли плив Ташанню обминав страшне місце. Але зараз якось зовсім забув про нього і опам’ятався лише тоді коли човен рвонуло вбік і він перевернувся і холодна вода стьобнула Тимка по самі ніздрі закрутила його всмоктуючи в чорну глибину що в’юнилася під ногами густими русалчиними косами.

  1. Напишіть твір – мініатюру за опорними словосполученнями.(3 бали)

Рідна школа, учитель української мови (математики, фізкультури тощо), опанувати знаннями, завдяки підтримці, дякувати вчителям, докласти зусиль, після закінчення школи, працювати за покликанням.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
6
дн.
1
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!