Перспективне планування з правового виховання

Опис документу:
Ознайомлювати дітей з основними правами дитини, дати дітям початкові знання про норми поведінки,формувати навички їх дотримання.Формувати розуміння своїх обов’язків,виховувати повагу до батьків, вихователів, ровесників, людей похилого віку, знайомити з правилами бережливого ставлення до природи, своїх речей, предметів побуту.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ТЕМА

ЗМІСТ РОБОТИ

ФОРМИ РОБОТИ

ВЕРЕСЕНЬ

«Ти та твоє ім’я»(право на ім’я)

ЖОВТЕНЬ

« Я і моя сім’я »

(право на родину)

ЛИСТОПАД

« Смачна та корисна їжа» (право на повно-цінне харчу-вання).

ГРУДЕНЬ.

«Мій улюблений дім»

( право на житло).

СІЧЕНЬ

«Моя улюблена гра» ( право на ігри та відпочинок).

ЛЮТИЙ

«Ставлення до себе та близьких»

( право на любов та піклування)

БЕРЕЗЕНЬ

«Моє здоров’я»

( право на здоров’я,медичну допомогу».

КВІТЕНЬ.

«Ми всі рівні».

(ми всі рівні у своїх правах).

Познайомити дітей з правом на ім’я. Навчити застосовувати це право у житті.

Виховувати почуття самоповаги і поваги до інших. Формувати уявлення про ім’я, традиції іменування людей у відповідності з віком і роль імені в житті людини.

Формувати уявлення про сім’ю. Знати імена своїх батьків, виховувати повагу до членів сім’ї, вчити висловлювати почуття любові до членів родини, лагідно до них звертатись. Виховувати бажання допомагати, шанобливе ставлення до близьких людей.

Вчити дітей знати, що людині для життя потрібна їжа, вода. Вчити дітей називати та розрізняти корисну їжу від шкідливої, розуміти виключну роль води та їжі в житті людини.

Оперувати поняттям

« житло». Називати основні предмети побуту та вжитку, цінувати рідну домівку, розуміти роль житла в житті людини та дитини. Розуміти, що затишок житла створюють його мешканці, які доглядають за ним, прикрашають його.

Вчити дітей зацікавлено ставитись до гри, відрізняти її від інших видів діяльності, знати різні види ігор. Проявляти в спільній грі взаємодопомогу та взаємоповагу.

Вчити дітей розуміти, що дорослі та діти схожі одне на одного, бо вони всі- люди (дорослі мають турбуватись про дітей, оскільки це потрібно дітям).Батьки найбільше люблять дітей та турбуються про них від дня народження, але інші дорослі також виявляють увагу та турботу про дітей ( виготовляють одяг, меблі, іграшки).Розуміти потребу бути певний час в дитячому садку.

Вчити дітей орієнтуватся в тому, що в довкіллі кожна людина має право на життя, мати уявлення про основні показники свого здоров’я, розрізняти основні ознаки захворювання, вміти звернутися по допомогу; знати, що на допомогу прийдуть батьки, вихователь, лікар.

Вчити дітей розуміти, що люди розрізняються кольо-

ром шкіри, волосся, очей,

зростом, статтю,

звичаями; в різних країнах

розмовляють різними мовами, але мають рівні

права.

1 тиждень

2

тиждень

1

тиждень

2

тиждень

3

тиждень

4

тиждень

1

тиждень

2

тиждень

3

тиждень

4

тиждень

1

тиждень

2

тиждень

3

тиждень

4

тиждень

1

тиждень

2

тиждень

1

тиждень

2

тиждень

3

тиждень

4

Тиждень

1 тиждень

2

тиждень

3

тиждень

4 тиждень

1

Тиждень

2

Тиждень

3

Тиждень

4 тиждень

Бесіда за темою : « Ти та твоє ім’я».

Малювання свого обличчя.

Дидактична гра : «Назви своє ім’я».

Дидактична гра : «Як тебе звати».

Читання віршика.

Ігровий момент : « Плаче зайченя».

Бесіда про сім’ю.

Перегляд родинних фотокарток.

Дидактична гра : « Назви свою матусю лагідно».

Читання віршиків про родину. Бесіда за змістом. Пальчикова гра : « Сім’я».

Дидактична гра : « Чия це мама?».

Казка : « Добре з мамою!». Бесіда за змістом казки.

Бесіда на тему: « Здорова та шкідлива їжа». Розгляд картинок з продуктами харчування необхідними для людини.

Дидактична гра :

« Нагодуємо ляльку». Сюжетно-рольова гра «Ми маленькі поварята».

Бесіда : « Отруйні ягоди і гриби».

Читання віршиків.

Загадування загадок.

Закріплення знань про корисну їжу.

Гра : « Збери кошик».

Розповідь вихователя : « Дім в якому ти живеш».Гра : « Хто де живе».

Читання художньої літератури про житло.

Конструювання будинку для ляльки.

Дидактична гра : « Де чий будиночок ».

Бесіда : « Корисні речі в домі».

Загадування загадок. Розповіді дітей про свої домівки.

Бесіди з дітьми про улюблену іграшку. Дидактична гра : «Виставка іграшок».

Загадування загадок, читання віршиків про іграшки. Гра : « моя улюблена іграшка».

Розповідь вихователя : « Що таке піклування». Бесіда за змістом.

Розгляд малюнків, ілюстрацій на тему : « Піклування».

Гра : « Піклуємось про ляльку Оленку».

Розповіді дітей :

« Кого я люблю».

Дидактична гра: Маленькі помічники».

Пальчикова гра : «Моя сімֺ’я».

Розгляд сімейних фотокарток.

Розповіді дітей про кого вони піклуються.

Розповідь вихователя : « Я хочу бути здоровим». Гра : « Лялька захворіла».

Розповідь : «Вітаміни наші друзі ». Приготування вітамінного салату.

Дидактична гра : « Я здоровий».

Сюжетно-рольова гра : « Лікарня».

Перегляд ілюстрацій « Робота в лікарні».

Читання казки : «Ай-

болить».

Розповідь вихователя : « Дітям землі - рівні права».

Розгляд фотографій дітей різних національностей.

Дидактична гра : « Яка відмінність».

Гра : « Комплімент».

Перегляд відеосюжету : « Діти нашої планети».

ТРАВЕНЬ.

« Наші обов’язки»

(малятам про права та обов’язки)

Знати свої права, обов’язки, правильно називати свої права, виконувати свої основні обов’язки, знати про правила поведінки на вулиці, в гостях, тощо.

1 тиждень

2 тиждень

3 тиждень

4 тиждень

Бесіда з дітьми : «Наші обов’язки».

Гра : « Так чи ні».

Розмальовки на тему : « Наші обов’язки».

Колективне заняття: складання картини : « Наші права».

Гра подорож : « Правила поведінки в гостях». Дидактична гра : « Назви одним словом».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.