Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Перший урок"Ми йдемо до школи"

НУШ

Для кого: 1 Клас

21.08.2020

505

27

1

Опис документу:
Провести перший урок в ігровій формі дасть змогу дітям розкритися та швидше адаптуватися до нового - свого початку життя в колі своїх однолітків - першокласників.Казкові герої допоможуть маленькому школяру швидше познайомитись із однокласниками.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Хід уроку

І.Організація дітей до уроку

ІІ. Привітання вчителя

Дорогі батьки,гості та першокласники! Цей день,Перше вересня, завжди пам’ятний та хвилюючий у житті кожної людини, свято кожної сім’ї. Особливо хочеться привітати мам і тат,дідусів та бабусь,які привели сьогодні своїх дітей, онуків у перший клас!

Милі першокласники!Сьогодні ви вже не просто діти, не просто хлопчики та дівчатка,а стали справжніми школярами. Я рада вас вітати в Країні Знань!

Ви ступаєте на стежину, яка біжить та біжить,і кінця – краю їй немає. Вона вас манить ступити на неї. А коли вже ступили – не зупиняйтесь!Йдіть і йдіть по ній,підіймаючись все вгору та вгору до заповітної мети, назва якої – ЗНАННЯ, РОЗУМ, МУДРІСТЬ.

Ось і школа . Ось і клас.

Він давно чекав на вас.

Ви прийшли усі сюди,

Щоб учитись і рости.

В Країні Знань вас супроводжуватимуть ваші улюблені казкові герої. Подивіться на дошку, давайте назвемо їх. Барвінок, гноми та Білосніжка, мудра Сова,Їжачок-хитрячок.

Подивіться уважно,Мудра Сова для вас щось приготувала. Вона своє завдання поклала до конверта. Давайте відкриємо конверт та подивимось,що там в середині!

Любі діти!Мене всі зовуть мудрою Совою. Адже я насправді дуже мудра. Багато чого навчилася, живучи в лісі поряд із вашою школою.

А тепер швиденько вставайте із – за своїх парт і ставайте в коло, беріться за руки і повторяйте разом такі слова:

Ми усі – одна сімя,

Неповторні – ти і я,

Будемо дружити,

Й злагоджено жити.

(Діти повторюють слова тричі)

Барвінок приготував нам наступне завдання

Ми продовжимо урок,

І тепер наступний крок.

Ну, а щоб не гаять час,

Запитати хочу вас.

А ви хором промовляйте,

«Так» чи «ні» відповідайте.

Чи веселі йшли до школи?

Лінь – дрімоту побороли?

Чи готові ви дружити –

В колективі дружно жити?

Чи , може, хочеться поспати?

То ви прийшли сюди навчатись?

А , може, труднощів боятись?

Скажіть, портфелі вам придбали?

А чи усе туди поклали?

Спасибі, ви дійсно вже готові стати гарними школярами.

Чарівний Барвінку, ми знаємо, що ти любиш рости на землях нашої любої України. Ти полюбляєш наш рідний край.

Україна –

Рідний край!

Поле. Річка.

Синій гай.

Любо стежкою іти.

Тут живемо я і ти.

Білосніжка та гноми приготували для нас наступне завдання.

/Читають вірші про Перше вересня/

Найкращі квіти у руках,

Найвеселіше сонце сяє.
До знань лежить сьогодні шлях,

На нього перший клас ступає

Дзвінок веселий відлунав.

Всіх Перше вересня вітає.

Ось першокласником я став,

Як це чудово – кожен знає.

Хоч ми школярики малі,

Та громадяни України.

Любов до рідної землі

У серці кожної дитини.

Їжачок – хитрячок приготував для нас цікаві загадки про школу.

Є чарівник у школі в нас,

Дітей запрошує він в клас.

Щоб не спізнитись на урок,

Нам голос подає ……(дзвінок)

Нею тільки поводи,

Залишаються сліди.

Що за дивна штучка?

Це звичайна…..(ручка)

Для письма, сказати прошу,

Що потрібно взяти? ( зошит)

Ручки й олівці щоб знали,

Ми кладемо у (пенали.)

Ось до класу всіх скликає,

Голосистий цей дзвінок.

І ми радо поспішаєм

Не в садок, а на …(урок)

Діти, а Їжачок – хитрячок запитує,чи знаєте ви,що слід класти у портфель,коли йтимете до школи?

(Діти відповідають)

А тепер ми з вами трішечки пограємось.

Гра «Я – не я.»

Нумо тепер грати.

Я запитую, а вам відповідати.

- Рано – вранці хто піднявся? (я)

- а хто сонечку всміхався?

- Не хотів хто одягатись? ( не я)

- а зарядку хто робив?

Свої руки хто не мив?

Добре зранку готувався хто?

А ще досі не вмивався хто?

Хто здоровим хоче стати?

А знання хто хоче мати?

Молодці,бачу,всім вам хочеться знання пізнавати й справжніми школярами стати.

Подивіться,хто завітав до нас. Цю ляльку звати Герда.

Вона любить розмовляти. І запитує вас : «Як вас звати?»

Але ми вже трішки знайомі. У мене є різнокольорові квіточки із іменами дітей.

Давайте будемо уважними і прикрасимо квіточками наше чарівне класне деревце.

Я буду читати імена ,написані на квіточках, а якщо це ваше імя, то ви берете квіточку і прикріплюєте її на деревце.

Подивимося, чи стане веселішим наше осіннє деревце?

(Читаю на квіточках імена дітей класу,а діти прикріплюють квіточки на деревце)

Подивіться, яким красивим стало наше деревце. Тепер воно знатиме наші імена.

Давайте пригадаємо, як тепер всіх нас називатимуть?

(Школяриками)

Послухайте пісеньку про школяриків.

Підсумок уроку.

В школу йдуть всі недарма.

Вчення – світ, невчення – тьма.

Всі прийшли знання здобути,

Хочуть грамотними бути.

Знання дітям необхідні

Й, навіть, вам вони потрібні.

Ну, а книга всіх навчить,

Як у світі треба жить.

Ми з вами станемо однією дружною сімєю. Щодня ви приходитимете до школи, вона стане для вас рідною. Бо школа, як мама, пригортає своїх дітей,дає їм тепло,радість,щастя, знання, без яких не можна прожити. Я бажаю вам бути добрими, працелюбними, щасливими. А щаслива людина тоді, коли вона досягла певних успіхів. І вірте завжди, що кожної хвилини завжди поряд будуть ваші тато й мама, бабуся та дідусь, які допоможуть всім вам пізнавати всі глибини Країни Знання.

Ось і закінчився наш з вами перший урок. Дякую всім за увагу та роботу.

Я на всіх вас чекатиму із нетерпінням завтра в нашій класній кімнаті.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.