Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Перший урок в 4 класі

НУШ

Для кого: 4 Клас

17.08.2020

20939

1566

13

Опис документу:
Формує національну свідомість школярів: розвиває бажання брати посильну участь у розбудові держави, наполегливо вчитися, щоб принести якомога більше користі рідній Україні. Пропагує доброчинність, милосердя, взаємодопомогу та інші загальнолюдські цінності. виховує у учнів морально – етичні норми життя; співчуття, співпереживання, повагу до кожної особистості, її потреб та прав,
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Перший урок в 4 класі

Тема. « Діти об’єднують Україну »

Мета. Формувати національну свідомість школярів:

розвивати бажання брати посильну участь у розбудові держави, наполегливо вчитися, щоб принести якомога більше користі рідній Україні. Пропагувати доброчинність, милосердя, взаємодопомогу та інші загальнолюдські цінності.

виховувати у учнів морально – етичні норми життя; співчуття, співпереживання, повагу до кожної особистості, її потреб та прав, здатність з розумінням ставитися до проблем інших.

Обладнання:
квітки, жовті, блакитні, зелені, мультимедійна презентація, відео пісні, вислови про Україну, державні символи України, фото видатних особистостей, мікрофон, комп’ютер.

КМ : « Асоціативний кущ », робота в групах, вправа « Мікрофон »

Хід уроку.

І. Організація класу.

І. Організація класу
1.   Привітання з Днем знань.
Дорогі діти!Вітаю вас з початком нового навчального року! Бажаю вам цікавих подорожей Країною Знань, підкорення нових вершин; зустріти добрих і надійних друзів та досягти омріяної мети.
Починаймо наш перший урок. Ви всі сумували за   своїми однокласниками. Тож давайте привітаємо усіх із початком навчального року.
2.   Гра «Коло компліментів».
Станьте в коло. Візьміться за руки. Подумайте приємне про свого товариша зліва, доберіть для нього комплімент. Передайте цей комплімент товаришу. (Не забувайте дякувати.) Подаруйте всім усмішку, тепле слово та гарний настрій !

Оберіть квітку, яка найбільше сподобалась.

Учні діляться на групи за кольором квітки яку обрали

І група ---- Калина .

ІІ група ---- Барвінки .

ІІІ група ----- Соняхи .

IV група – Мальви

ІІ. Вступне слово вчителя.
Відгадайте тему уроку. 
ІІ.Повідомлення теми уроку. Гра « Шифрувальник ».

Тема нашого уроку: « Діти об’єднують Україну »

Ми вже вміємо з вами працювати у групах, але сьогодні ми поділились за кольорами. Поясніть, будь ласка, як кольори пов’язані із нашим уроком?

( Діти висловлюють свою думку. )

Жовтий колір – це колір пшеничної ниви,

колір хліба, зерна, що дарує життя всьому сущому на землі, це колір жовтогарячого сонця, без лагідних променів якого не дозрів би, не заколосився б хліб. Це символ достатку українського народу.

--- Блакитний, синій колір – це колір ясного, чистого, мирного неба.

Це колір води.

І ще – це колір миру.

Рожевий вважається кольором віри,любові,гармонії, надії,процвітання.

Червоний – колір добробуту і багатства,краси,життя

-- А зараз інтерактивна гра « Асоціативний кущ »,

( На дошці написані слова. Які уявлення , почуття викликає у вас кожна із назв. І в залежності від цього прикрасте іх квітами певного кольору, обґрунтувавши свій вибір.)

  1. Перше слово --- « Країна »

( Діти, за бажанням , виходять до дошки. Закріплюють квітку певного кольору. Пояснюють свій вибір. )

А які асоціації виникають у вас, коли чуєте слово «Україна»?

ІІ Наступне слово --- « Школа »

-- Які квітки прикрасять його( Діти прикрашають дошку квітами

та пояснюють свій вибір.)

ІІІ. Музична фізкультхвилинка .

« Україна ми твоя надія ».

ІV. Слідуюче слово « Родина ».

(Діти прикрашають дошку квітками та пояснюють свій вибір.)

1 «Україна починається з родини».

У кожної людини в житті є щось таке сокровенне, найрідніше, без чого вона не може навіть уявити свого життя. Де вперше дитина побачила світ, ясне сонечко, чисту зелену травичку. Це та земля, де ми зробили свої перші кроки, земля наших батьків, дідів і прадідів, і вона найдорожча за все на світі. Вона єдина, де ми почуваємо себе вдома, затишно і привітно.

2.    Метод «Рольова гра» (Технологія «Критичне мислення»). А якого роду слово «Україна»?
Пропоную дівчатам побувати в ролі України. Передаючи вінок, скажіть по слову, добираючи ознаки до поняття «Україна».Хлопці, поаплодуйте красуням.

3. «Україна на карті Європи».
1.   Слово вчителя.
Коли ми подивимось на модель нашої планети – глобус, то побачимо там багато материків. Один із них – Євразія. Він має 2 частини: Європу та Азію. Європа – частина світу, що займає більшу частину материка Євразія.

На території Європи розташовані 48 незалежних держав .

Україна – держава європейська не тільки за географічним положенням, але і за історичними, етнічним, культурним і духовним корінням. Вона – частина єдиного європейського простору.
Подивіться на карту України. Територія, яку заселяють українці, дуже велика. Щоб пройти її з заходу на схід, долаючи щодня 30 км, потрібно 90 днів. Україна є суверенною, незалежною, демократичною, правовою державою.
Суверенна Україна ввійшла в сім‘ю європейських народів після здобуття незалежності в 1991 р. За площею – найбільша серед країн Європи. Межує із 7 країнами: Білорусією, Росією, Польщею, Словаччиною, Угорщиною, Румунією, Молдовою. Україну омивають два моря: Чорне і Азовське. На земній поверхні переважають рівнини. Але є і гори.

3.Робота в групах

Збери карту України (пазли)

Музичний кліп « Діти України!»

ІІІ. Бліц – турнір « Моя Україна ». Вправа « Мікрофон »

Кожен патріот добре знає історію та традиції свого народу..
Спробуємо свої сили та дамо відповіді на запитання вікторини.

1.Коли ми святкуємо День незалежності України?

  1. ерпня).

2.У якому році була прийнята Конституція незалежної української держави?

  1. )

3.Столиця України?

4. А які найбільші міста нашої країни визнаєте? (Київ, Харків, Дніпро).

  5.А які найбільші річки? (Дніпро, Дунай, Південний Буг, Сіверський Донець).

6.Який найбільший звір України?

7.Яка найбільша морська тварина живе в Україні?

8.Назвіть державні символи України?

(Герб, Прапор і Гімн – три основн і національні символи України. )

--- Державний Прапор України – стяг із двох рівновеликих
-- У тризубі відображено триєдність життя.

Це Батько– Мати - Дитя. Вони символізують собою Силу – Мудрість - Любов. Тризуб символізує трійцю життєтворчих енергій, тобто Мудрість, Знання і Любов (або Вогонь, Воду і Життя). 

9.Назвати рослини – символи України. (Верба і калина)

Пам‘ятайте, діти, – ви майбутнє України! Тож своєю працею, здобутками примножуйте її культуру, своїми досягненнями славте її. Будьте гідними своїх предків, любіть рідну землю, бережіть волю і незалежність держави, поважайте свій народ і його мелодійну мову. Шануйте себе і свою гідність, і шанованими будете іншими.

Ви - гордість та майбутнє України. Вам продовжувати розбудову

незалежної Батьківщини.

 Ми самі обираємо свою дорогу в житті! І кожен з вас заслуговує на те, щоб його мрії здійснилися!

Тому не зважаючи на труднощі і перепони, що зустрічаються на шляху кожної людини – завжди, впевнено крокуйте вперед! До світла! До своєї мрії!

І щоб всі змогли відшукати тут своє щастя!

Пісня «Мрії здійснюються»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.