! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Перший урок на тему "Діти єднають Україну" 1клас НУШ

Опис документу:
Перший урок в Новій Українській Школі

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Вступ

Спершу хотілось би привітати батьків і побажати їм щоденно відчувати гордість за своїх дітей, радіти їхнім успіхам.

Перший урок на тему «Діти єднають Україну»

Мета: розширити знання учнів про свою рідну державу, розширити кругозір учнів про рідну Україну, про народну символіку та державні символи, формувати і розвивати патріотичні почуття в учнів, створити атмосферу доброти, взаєморозуміння, виховувати почуття доброзичливості, гордості за рідну землю, бажання приносити користь рідній країні.

Обладнання:символи України, карта України, плакати, таблиці, мультимедійні матеріали (відеокліпи, записи пісень про Україну), мікрофон, сонечко, хмаринки

Хід уроку

  1. Організація класу

Руку мамину ви відпустили

І пішли всі за мною в клас.

Мами з татами теж зрозуміли,

Що тепер ви великі у нас.

Знайомство.Практична робота

- Візьміть квіточку, яка лежить у вас на парті, і будьте готовими назвати своє ім’я голосно і чітко.

- Вийдіть до мене, жовті квіточки (дівчатка), назвіть своє ім’я, прізвище і «вплетіть» квіточку у наш віночок.

За допомогою вчителя діти прикріплюють квіти на дошку, заздалегідь оформлену у вигляді віночка.

- Тепер вийдіть сині квіточки…

Народження нової родини.

- Погляньте, діти, на цей чарівний віночок. Подивіться один на одного, посміхніться.

- Ми всі різні – маємо різний колір очей, волосся, різний зріст, голос. Але тепер у нас буде багато спільного. Нас об’єднала наша школа, наш клас, ми будемо вчитися, співати, танцювати, веселитися. Тепер ми одна родина, один колектив. Цей віночок буде символізувати міцну дружбу нашого класу. 

Психологічне налаштування на подальшу роботу

 - Яке ж сьогодні число, місяць ? А рік?(Вивішую у хмарках 1вересня, 2018 рік)

- А чому ви посміхаєтесь? Зараз спробую відгадати, чому ви веселі та радісні .

Граємо в гру «Так чи ні»

- У вас сьогодні день народження?

- Ви виграли приз в лотерею?

- Ви повернулися з космічної подорожі?

- У вас є новий портфель?

- Вам купили шкільну форму?

- Ви стали школярами?

- Ось чим особливий сьогоднішній день, ось чому усмішки сяють на ваших обличчях!!!

- Діти, а скажіть, як ви готувались до свята?

Дидактична гра «Я – не я»

А тепер давайте грати – треба вам відповідати. Я - НЕ Я

Рано – вранці хто піднявся? А хто сонечку всміхався? Не хотів хто одягатись? А зарядку хто робив? Свої ручки хто не мив? Добре зранку готувався. Хто? А ще досі не вмивався. Хто? Хто здоровим хоче стати? А знання хто хоче мати?

Добре. Молодці!

ІІ. - А зараз послухайте вірш.

Батьківщино, земле рідна,

Земле сонячна і хлібна,

Ти навік у нас одна,

Ти, як мати найрідніша.

Ти з дитинства наймиліша,

Ти і взимку найтепліша –

Наша отча сторона.

- Діти, як називається наша Батьківщина, країна?

- А хто тоді ми з вами?

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку

ІV. Основна частина

      1. «Моя країна –Україна».

(Учитель вивішує на дошку карту України та державні символи.)

  • Ось погляньте на карту України – це карта нашої Батьківщини. У кожному куточку України – живуть родини (батьки і діти, бабусі і дідусі) у місті чи в селі, але всі ми живемо в одній державі – в Україні, яка є для всіх нас єдиною. Україна – це наш рідний батьківський край, і ми несемо в собі його культуру, звичаї, традиції, його пісні і вірші, вбираємо у свою душу рідні серцю краєвиди. Ми повинні берегти і примножувати красу нашого краю.

Гра «Любить – не любить»

  • Діти стають у коло. Учитель по черзі кидає м`яч кожній дитині і запитує, в яких ситуаціях людина любить свою Батьківщину, а в яких – ні:

  • - людина повернулась із лісу з квітами;

  • - садить дерева, квіти біля будинку;

  • - миє машину на березі озера;

  • - відвезла сміття на сміттєзвалище;

  • - викинула сміття на дорозі;

  • - звільнила місце в автобусі бабусі;

  • - викинула сміття на березі річки;

  • - збудувала годівничку для пташок;

  • - зруйнувала мурашник….

      1. Державні символи України

Кожна країна, в якій живуть люди, має свої візитні картки. Вони неповторні, по них впізнають країну. Це - символи. Є вони і в нашої країни. Послухайте і відгадайте загадки.

Знак держави головний –

Всяк його повинен знати.

Воля, слава, сила в нім –

То ж попробуй відгадати. ( Герб )

 

Коли звучить він – всі встають,

До серця руку прикладають,

і вголос, й подумки співають,

І Україну прославляють.( Гімн )

 

Синє небо, жовте жито –

Цю святиню знають діти. ( Прапор )

 

- Діти, а які народні символи України ви знаєте? (відповіді учнів)

Перегляд відео «Народні символи України»

Фізкультхвилинка (стають в коло)

Україна (діти розводять руки по сторонах)

Рідний край (піднімають руки догори)

Поле, річка (повороти тулуба з розведеними руками)

Синій гай (присідають)

Любо стежкою іти (ходьба)

Тут живемо я і ти! (взятися за руки)

4. Практичне завдання.

- А зараз я пропоную вам попрацювати парами. Скажіть ви пазли любите складати? У вас є пазли, склавши які ви отримаєте карту України.

(Складання пазлу «Україна» . Учні працюють в парах. Кожна пара має на парті набір пазлів, з яких складається карта України.)

5. Складання вірша

Настав час скласти колективного вірша про Україну із щирих і теплих слів. Я почну, а ви будете добирати останнє слово другого рядка в риму.

На землі великій є одна країна:

Гарна й неповторна, мила…(Україна)

І живуть тут люди добрі, працьовиті,

І скажу, до речі, ще й …(талановиті)

Землю засівають і пісні співають,

На бандурі грають і вірші…(складають)

Щоб жила й раділа кожная родина,

Щоб була щаслива наша…(Батьківщина)

  1. Підсумок уроку.

Складання асоціативного куща.

Ось і добіг до кінця наш перший урок.

Що вам сподобалося на уроці? Що запам‘яталося?

В якій державі ми живемо?

Кого можна назвати патріотомУкраїни?

Що для цього треба робити?

Вітаю всіх із початком першого навчального року, дорогі мої діти.

Я буду щасливою щоранку бачити ваші радісні оченята і привітну усмішку. Бажаю, щоб доріжка знань, на яку ми сьогодні із вами ступили, була рівною, цікавою, радісною, чистою, ясною. Хай вам щастить!

  • Від сьогодні ви справжні школярі, і я хочу вручити вам посвідчення школяра. Це буде ваш перший офіційний шкільний документ.

(Вручення)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись